//تمایل به رابطه جنسی سه نفره

رابطه جنسی سه نفره (تری سام چیست؟)

مبادله عشقی، رابطه جنسی ضربدری ، تری سام ، سکس سه نفره ، آمیزش جنسی سه نفره و ترویلیسم دیگر نام ها و اصطلاحاتی است که برای رابطه جنسی سه نفره به کار می رود. رابطه ی جنسی سه نفره به رابطه ی جنسی ای گفته می شود که سه نفر به طور همزمان در آن حضور دارند .

تمایل به رابطه جنسی سه نغره

سکس سه نفره می تواند بین سه مرد ، سه زن ، دو مرد و یک زن یا دو زن و یک مرد انجام پذیرد و با رضایت هر سه نفر انجام می شود و حتی ممکن است برای این کار زوجین از قبل با هم هماهنگ می شوند و ممکن است یکی از دوستان یا آشناهای خود را به عنوان نفر سوم در نظر گیرند.

تمایل به رابطه جنسی سه نفره

تمایل به رابطه جنسی سه نفره نوعی اختلال جنسی است که امکان بروز آن در تمامی افراد وجود دارد. امروزه این اختلال در افراد و زوج های جوان بیشتر وجود دارد و به تازگی اختلافات و مشکلات  ناشی از تمایل به رابطه سه نفره در زندگی مشترک زوج ها بسیار دیده می شود .

تمایل به رابطه جنسی سه نفره  اغلب برای ایجاد تنوع در رابطه جنسی شکل می گیرد.افرادی که تمایل به رابطه ی جنسی سه نفره دارند در سایر مسائل تفاوتی با افراد سالم ندارند اما در مسئله جنسی دچار مشکل می شوند. این اختلال می تواند آسیب های جدی به افراد و روابط آن ها وارد کند در نتیجه درمان آن بسیار حائز اهمیت می باشد.

تمایل به رابطه جنسی سه نفره

تمایل همسر به رابطه جنسی سه نفره

تکراری شدن رابطه ی جنسی یکی از مسائلی است که باعث بروز مشکلات بین زوجین می شود. از این رو افراد به دنبال راه هایی برای ایجاد تنوع در روابط خود هستند. تمایل همسر به رابطه جنسی سه نفره در این موارد بروز می یابد و یک اختلال جنسی است که نیاز به درمان دارد .

تمایل همسر به رابطه جنسی سه نفره در حال حاضر به یکی از مشکلات زوجین تبدیل شده است و یکی از نگرانی های افراد قبل از ازدواج است. به همین دلیل بررسی دلایل تمایل همسر به این نوع از رابطه می تواند در برطرف کردن این اختلال بسیار موثر باشد

در زندگی مشترک رابطه جنسی تاثیر بسیاری بر زوجین می گذارد. زوجین ممکن است با دیدن فیلم های پورن یا تفکر و خیال پردازی به دنبال ایجاد هیجان ، تنوع و تجارب جدید باشند . برخی از زوجین نیز دارای یک سری فانتزی ها یا اختلالات روانی هستند و این دلایل می تواند باعث ایجاد تمایل همسر به رابطه جنسی سه نفره شود.

در برخی مواقع علی رغم داشتن اطلاعات کافی از عواقب این کار ، هر دو نفر به سکس سه نفره رضایت می دهند. حتی ممکن است در ابتدا از این کار راضی باشند اما این موضوع می تواند صدمات جبران ناپذیری به زندگی مشترک وارد کند. در نتیجه در مورد دلایل ، تاثیرات و عواقب آن باید اطلاعات کافی را داشت.

دلیل تمایل به رابطه سه نفره چیست ؟(سکس سه نفره)

از آن جایی که تمایل همسر به رابطه جنسی سه نفره می تواند زندگی مشترک را دچار مشکلات جدی کند در نتیجه همان طور که گفته شد درمان آن دارای اهمیت بسیاری است و اولین قدم برای درمان این اختلال یا انحراف جنسی، شناخت و درک موضوع و بررسی عوامل آن می باشد.

در ادامه برخی از عوامل و دلایلی که باعث می شوند زوجین دچار تمایل به رابطه جنسی سه نفره شوند را نام می بریم:

ایجاد تنوع در رابطه جنسی :

یکی از مهم ترین دلایل ایجاد تمایل همسر به رابطه جنسی سه نفره این است که او از رابطه جنسی فعلی خود ناراضی بوده یا خسته شده است و برای ایجاد تنوع و تجارب جدید پیشنهاد داشتن سکس سه نفره را می دهد . غافل از این که این ارتباط می تواند برای زندگی مشترک به نوعی ویرانگر باشد و حتی موجب طلاق زوجین شود.

ایجاد یک راز مشترک :

یکی دیگر از دلایل تمایل افراد به رابطه جنسی سه نفره یا تری سام ایجاد یک راز مشترک بین خودشان است. زوجین حس می کنند وجود این راز می تواند به نزدیکی آن ها در رابطه کمک کرده و باعث بهبود روابط و زندگی مشترک آن ها شود.

جلوگیری از خیانت

برای جلوگیری از خیانت زن و یا خیانت مرد که بعضا به دلیل مشکلات جنسی رخ می دهد، به داشتن سکس سه نفره تمایل نشان می دهند. در واقع سعی میکنند با برقراری رابطه جنسی سه نفره مشکلات جنسی خود را تا حدودی بهبود بخشند .

اعمال فانتزی های جنسی در رابطه

افراد به دلیل دیدن و اعتیاد به فیلم پورن و یا افکار و تخیلات خود دارای برخی فانتزی های جنسی می باشند که یکی از آن ها می تواند در رابطه با سکس سه نفره باشد. در واقع زوجین برای رسیدن به فانتزی خود و هیجان و جذابیت بخشیدن به رابطه جنسی اقدام به برقراری رابطه جنسی سه نفره می کنند.

کشش جنسی زوجین به هر دو جنس

ممکن است یکی از زوجین به هر دو جنس مرد و زن گرایش داشته باشد. به این افراد بایسکشوال می گویند . بایو سکشوال ها ممکن است در زندگی زناشویی پیشنهاد برقراری رابطه جنسی سه نفره را دهند. بایو سکشوال ها نیاز به درمان دارند و باید به روان درمان گر و مشاور مراجعه کنند.

تاثیرات رابطه جنسی سه نفره در زندگی

در زندگی مشترک اگر یکی از زوجین به برقراری رابطه جنسی سه نفره تمایل داشته باشد می تواند آثار زیان باری برای رابطه ی زوج داشته باشد. هم مرد و هم زن ممکن است به سکس سه نفره تمایل نشان دهند اما طبق آمار، پیشنهاد برقراری رابطه سه نفره اغلب توسط مردان مطرح می شود.

این نوع رابطه تاثیرات مختلفی را بر مرد و زن می گذارد.  حتی ممکن است هر دو نفر به برقراری رابطه سه نفره رضایت دهند اما عواقبی اجتناب ناپذیر دارد که می تواند باعث جدایی ، خیانت یا مشکلات جدی شود. در ادامه تاثیرات تمایل همسر به رابطه جنسی سه نفره را برای مرد و زن به طور جداگانه بررسی می کنیم.

تاثیرات رابطه جنسی سه نفره بر مردان

طبق آمار پذیرش برقراری رابطه جنسی سه نفره وقتی نفر سوم زن باشد نسبت به وقتی که نفر سوم مرد باشد ، برای مردان راحت تر است و برقراری رابطه جنسی بین دو زن و یک مرد در افرادی که دچار این اختلال هستند بیشتر دیده می شود.

در مواردی که یک زن و دو مرد در رابطه جنسی وجود دارند برای مرد مشکلات روحی بسیاری ایجاد می کند. غالبا در عملکرد جنسی دچار اضطراب و استرس می شوند. از طرفی حس حسادت و نا امنی در آن هاا بروز می یابد و ممکن است دو مرد در رابطه با هم مقایسه شوند.

تاثیرات رابطه جنسی سه نفره بر زنان

زنان نسبت به مردان راحت تر با این مسئله کنار می آیند اما از آن جایی که زنان روحیات حساس تری دارند ، بیشتر دچار مشکل می شوند. اغلب احساس می کنند که در روابط سه نفره از آن ها سو استفاده می شود .

احساس بی ارزشی و کمبود اعتماد به نفس در زنان بیشتر دیده می شود و در دراز مدت می تواند آسیب های جدی به روحیات و زندگی آن ها بزند. از طرفی ترس از خیانت مرد و  تنها ماندن هم یکی دیگر از مشکلاتی است که اکثر زن هایی که در این رابطه هستند با آن درگیرند.

آسیب های سکس سه نفره

همانطور که گفته شد تاثیرات مخرب این روابط بر زندگی و افراد بسیار زیاد است. از دیگر مضرات آن می توان به مسائل زیر اشاره کرد که برای هر دو نفر از زوجین می تواند ایجاد مشکل کند :

دلبستگی

این نوع روابط می تواند باعث ایجاد دل بستگی های نا ایمن بین افراد رابطه ی سه نفره شود و از طرفی این نوع دل بستگی خود باعث به وجود آمدن مشکلات روحی برای شخص و رابطه ی او شود.

احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی

از آن جایی که تعداد افراد در این رابطه بیشتر است در نتیجه احتمال ابتلا به این نوع بیماری ها بیشتر است و از طرفی ممکن است بیماری های فرد سوم مشخص نباشد. از این نوع بیماری ها میتوان هریس ، سوزاک و … را نام برد.

افزایش احتمال بارداری ناخواسته

راه های جلوگیری از بارداری همواره پاسخگو نیستند و در این روابط امکان بارداری فرد سوم یا باردار شدن از فرد سوم بالا می رود و این موضوع باعث افزایش آمارر سقط جنین نیز می شود.

فاصله گرفتن از شریک زندگی

دلایل متعددی برای فاصله گرفتن زوجین در این روابط وجود دارد برای مثال ممکن است رابطه ی یکی از زوجین با فرد سوم بهتر شود یا عملکرد آن ها در رابطه جنسی دلیلی بر این موضوع باشد.مشکلات و تمایلات جنسی افراد جز مواردی است که در مشاوره قبل از ازدواج بررسی میشود تا در اینده زوجین مشکلی به وجود نیاید.

حسادت

هم زن و هم مرد ممکن است در رابطه جنسی سه نفره دچار حسادت به فرد سوم شوند و این موضوع نا امنی را در رابطه افزایش می دهد و باعث دعوا یا جر و بحث طرفین هم می شود که در نهایت ممکن است به به هم خوردن رابطه منجر شود.

لذت نبردن از رابطه ی سالم

رابطه ی جنسی نیمی از نیاز های انسان است که می تواند منجر به لذت شود اما اگر به درستی انجام نپذیرد نه تنها لذت خود را از دست می دهد بلکه ممکن است باعث استرس ، اضطراب ، پشیمانی و سایر مشکلات شود.

افزایش خیانت

یکی دیگر از مضرات تمایل همسر به رابطهه جنسی سه نفره این است که منجر به افزایش آمار خیانت در جامعه می شود . در واقع مرد یا زن ممکن است به صورت جداگانه و مخفیانه با نفر سوم اقدام به برقراری رابطه و خیانت کنند.

احساس شرم

این افراد از رابطه ای که برقرار کرده اند احساس شرم کرده و حتی ممکن است در جمع خیلی حضور پیدا نکنند یا درباره ی رابطه ی جنسی خود با هیچ کس حتی پزشک سخن نگویند و همواره احساس شرم و عذاب وجدان را با خود به همراه داشته باشند.

تاثیرات منفی بر روی اعتماد ، صداقت و صمیمیت زوجین

رابطه ی جنسی سه نفره و تمایل همسر به رابطه جنسی سه نفره می تواند اعتماد ، صداقت و صمیمیت بین زوجین را کاهش دهد. در واقع نفر سوم می تواند رابطه نزدیک تری با یکی از زوجین برقرار کند که این باعث خیانت و دروغ گویی و از بین رفتن اعتماد می شود.

عدم دریافت توجه کافی

با حضور نفر سوم در رابطه ممکن است توجه و محبت یکی از زوجین به او جلب شده و باعث کم توجهی به همسر شود که این خود می تواند باعث برانگیخته شدن احساس حسادت و… شود.

توهین و تحقیر

با کاهش احساس یا اعتماد و سایر موارد مثبت یک رابطه ، رابطه با مشکلات بیشتری رو به رو می شود. همان طور که گفته شد به بیشتر زنان حاضر در این نوع روابط احساس بازیچه بودن دست می دهد. از طرفی ممکن است یکی از زوجین به دلایل مختلف از جمله عملکرد جنسی همسر خود را تحقیر کرده یا به او توهین کند.

درمان تمایل رابطه جنسی سه نفره

همانطور که گفته شد رابطه جنسی سه نفره می تواند برای زندگی مشترک بسیار زیان بار باشد و از بسیاری از تاثیرات مضر آن نیز نام برده شد در نتیجه درمان آن بسیار مهم است . و تنها راهکار برای درمان ریشه ای این مسئله مشاوره جنسی و یا مراجعه به سکس تراپیست است .

او ابتدا با انجام برخی تست ها و پرسش و پاسخ ها علل تمایل همسر به رابطه جنسی سه نفره را مشخص  می کند سپس با استفاده از تجربیات خود به افراد راه کار های مناسب را ارائه می دهد . گاهی اوقات این افراد باید تا مدت ها تحت نطر باشند زیرا ممکن است اختلال آن ها عمیق تر از چیزی که به نظر می رسد باشد.

2022-12-13T16:37:53+03:30توسط |دسته‌ها: مشکلات جنسی|51 دیدگاه

51 دیدگاه

  1. Avatar
    سوهی فوریه 13, 2021 در 1:43 ب.ظ پاسخ

    من چندتا سوال داشتم

  2. Avatar
    میلاد فوریه 22, 2021 در 3:51 ق.ظ پاسخ

    خب چطور درمان میشود

  3. Avatar
    من آوریل 1, 2021 در 1:55 ب.ظ پاسخ

    همسر من دارای تمایل همجنس‌گرایی هست ، و دائما از من میخواهد تا در سکس سه نفره با زنی دیگر از دوستانش و یا حتی زنی غریبه باشیم ، ولی من از پایان ماجرا می ترسم .یک دختر ۶ ساله داریم ، و ما یکدیگر و دخترمان رو دوست دارم. همه چیز عالی هست . به جز همین مشکل . به تازگی من رو تهدید می‌کنه که اگر قبول نکنم به زودی با صحنه ای مثل سکس خودش با فلان دوستش یا فلان خانم آشنایی رو خواهم دید. لطفاً من رو راهنمایی کنید.

    • Avatar
      سمیرا ژوئن 29, 2021 در 9:50 ق.ظ پاسخ

      منم مشکلم دقیقن همینه همش تهدید زور میکنه واسه این رابطه نمیدونم چیکار کنم
      هم بخار گناهش هم بیماریش هم وابستگی همسرم و عادی شدنش میترسم
      منم احتاج به کمک دارم

      • Avatar
        سارا آگوست 9, 2021 در 2:22 ب.ظ پاسخ

        شوهر منم آرزوش شده یه سکس یه نفره، و مدام ازش حرف میزنه، یه مدت کلا حتی در موردش صحبت نمیکردیم.. انقد رابطمون بد شد که داشت با یه زن دیگه چت میکرد… نزدیک بود کلا زندگیم از هم بپاشه… یه بار متخصص رفتم، ولی هر کاری کردم حاظر نشد بیاد برای درمان… تهدید کرد و گفت خودشو میکشه… منم واقعا بیخیالش شدم… ولی مدام در عذابم.. با کسایی که حاظر نیستن بیان مشاوره چطور میشه برخورد کرد؟ اینکه من تنها بیام مشاوره مشکلی رو حل میکنه؟

        • دکتر شقایق درویشی
          دکتر شقایق درویشی دسامبر 16, 2021 در 5:55 ب.ظ پاسخ

          سلام و وقت بخیر
          بله پیشنهاد میشه ادامه جلسات رو با درمانگرتون ادامه بدید و حتما در طول زمان به شما کمک خواهد شد.

  4. Avatar
    مهناز جولای 15, 2021 در 3:33 ب.ظ پاسخ

    منم همسرم این مشکل رو داره وزورم میکنه میگه بایکی از دوستات باهم سکس کنیم من خیلی میترسم میشه کمکم کنین

  5. Avatar
    آنا آگوست 23, 2021 در 2:01 ب.ظ پاسخ

    همسر من مرد خوبیه من و دخترم رو خیلی دوست داره اما بشدت دوست داره من جلوی افراد خاصی مخصوصا چند نفر از دوستانش لباس خیلی راحت بپوشم و بدنم رو جلوشون نمایان کنم و خیلی ساله ازم میخواد با یکی از دوستاش وارد رابطه بشم و ازم میخواد باهاش سکس هم داشته باشم و خودش هم از طرق مختلف خیلی سعی در تحقق این کار کرده و حتی به اصرارش یه مدت با دوستش مثلا در خفا وارد رابطه شدم و قرار سکس هم گداشتیم که خداروشکر نشد و بعدش من خیلی احساس شرم میکردم ولی هنوزم شوهرم اصرار به این کار داره لطفا راهنمایی کنید

    • دکتر شقایق درویشی
      دکتر شقایق درویشی دسامبر 16, 2021 در 5:33 ب.ظ پاسخ

      سلام
      وقت بخیر
      حتما از یک سکس تراپ برای حل مشکل کمک بگیرید.

    • Avatar
      محسن مارس 2, 2022 در 10:28 ب.ظ پاسخ

      شما با یکی تطاهر به رابطه کن ولی هیچ کاری کن حرصش دربیاد و بخواد باز بچنگت بیاره بترسه که تو رو از دست میده

    • Avatar
      ایرج سلطانی آگوست 9, 2023 در 4:25 ق.ظ پاسخ

      خانم اشتباه نکنید، و با دوستش نه در خفا و نه آشکار رابطه برقرار نکنید، چراکه مردا درین زمینه افکاری دارند، که بهتره خودمون رو با افکارشون وارده خواسته هاشون اونطوری که اونا میخوان نکنیم، حرفم این نیست که به خواسته اش تن ندهید؟
      اطفاقا تن بدهید ولی به اون بفهمانید که اگر چنین خواسته ای دارد، اون مرد رو شما برای رابطه انتخاب می‌کنید
      و در انتخاب تون اگر خوب عمل کنید
      بدون شک فک شوهرتون رو به زمین میارید

  6. Avatar
    رضا سپتامبر 14, 2021 در 11:53 ب.ظ پاسخ

    این چیزا نه انحرافه نه ببماری

    • Avatar
      م.ت۷۲ آگوست 22, 2023 در 12:06 ق.ظ پاسخ

      احسنت برشما.این‌چیزا فقط ژن‌نجس میخواد.همین.نه بیماریه نه اتحراف

  7. Avatar
    روی اکتبر 13, 2021 در 5:15 ق.ظ پاسخ

    باسلام وخسته نباشی یکی از بستگان از زمان نامزدیش میخواست نامزدش دوست پسر داشته باشه دوتاشون عاشق هم بودن ولی اینکارودوست داشتن عروس و داماد عاشق خوب خوشبخت دامادوعروش عشق محبت احترام زبانزد ولی دامادعاشق آینه تمام کارای جنسی خانومشودوست پسرخانومش اونم جلوی خودش هیچ مشکلی هم ندارندودوتاشون نهایت لذتومیبرندنمیخوان درمان بشن

    • Avatar
      محسن مارس 2, 2022 در 10:29 ب.ظ پاسخ

      خوشبحالشون 🤪

  8. Avatar
    مریم اکتبر 22, 2021 در 4:07 ب.ظ پاسخ

    سلام همسر من تو سکس اسم یه آدم خیالی نفر سوم میاره یا شی یا اسم زن یا مرد یا اسم دوست دختر قبلیش یا اسم خواهرم ولی اصن بعد از سکس پشیمون میشه
    من از سکس باهاش دارم خسته میشم و بی میل
    من دوست دارم سکس عاشقانه باشه ولی اون اینطور نیست با این حرفا ارضا میشه

    • دکتر شقایق درویشی
      دکتر شقایق درویشی دسامبر 16, 2021 در 5:21 ب.ظ پاسخ

      سلام
      حتما از یک سکس تراپ کمک بگیرید

  9. Avatar
    ذکریا اکتبر 31, 2021 در 8:09 ب.ظ پاسخ

    لذت خاص خودش و داره نمیشه انکارش کرد

    • Avatar
      مردی از دیار پارسی ژوئن 4, 2023 در 5:09 ب.ظ پاسخ

      دقیقا” لذت خاص خودش رو داره در واقع کسانی که غیرتی برخورد میکنن واقعا” تجربه ش رو نداشتن

  10. Avatar
    فرهاد نوامبر 10, 2021 در 10:34 ب.ظ پاسخ

    سلام منم تازگیا شدیدا به سکس سه نفره علاقه مند شدم ۳۴ سالمه و مرد هستم چیکار میتونم بکنم؟راهنمایی میخوام واقعا نیاز به حرف زدن دارم

    • دکتر شقایق درویشی
      دکتر شقایق درویشی نوامبر 13, 2021 در 1:23 ب.ظ پاسخ

      سلام
      وقت بخیر
      با شماره کلینیک 02188217088 تماس بگیرید
      با سکس تراپ خانم و یا آقا براتون وقت میزارن که صحبت کنید.

    • Avatar
      آشنا فوریه 5, 2022 در 12:11 ق.ظ پاسخ

      به من پیام بده منم

      • Avatar
        محسن مارس 2, 2022 در 9:36 ب.ظ پاسخ

        سلام این این بحث خیلی داستان و تو ایران هیچ وقت نمیشه با کسی مطرح کرد منم خیلی با این موضوع کلنجار میرم ولی باید حسمون و تو خودمون بکشیم

    • Avatar
      رضا آگوست 7, 2023 در 6:40 ب.ظ پاسخ

      میشه با هم صحبت کنیم

  11. Avatar
    ایدا ژانویه 17, 2022 در 5:32 ق.ظ پاسخ

    شوهرم ۱۰سال اول خیلی راجب لباس ارایش ورفتوامدم سختگیروحسودبودامابنظرم تاثیرهمسابهشان باعث شده به روش های زبادی منوواداربه رابطه با مردغرببه اونهم طرف فکر کنه شوهزم بیخبره یکسال من قهر واشتی,افقت نکردم اما جدیدا بهانه های من به حس خوبی تبدیل شده نگرانم اینده مشکل ساژنشه البته مشکل الت کوچک اندازه پسر۱۰ساله داره ممکته ابن دلبلش بتشه ممنونم

  12. Avatar
    محمد ژانویه 22, 2022 در 8:02 ب.ظ پاسخ

    منم حس میکنم سکس سه نفره با نفرسوم لذت زیادی داره

  13. Avatar
    یاس فوریه 25, 2022 در 12:14 ق.ظ پاسخ

    من همسرم خیلی دوست داره سکس سه نفره داشته باشیم من خیلی بدم میاد.موندم چیکار کنم هر روز هم صحبت میکنه میگه خوبه یه خانوم بیاد

  14. Avatar
    شایان مارس 4, 2022 در 3:13 ب.ظ پاسخ

    سلام من مجردم اقا هستم و این تمایلم باعث شده نتونم ازدواج کنم…خیلیا منو میشناسن ب واسطه فعالیت هنریم و نمیتونم با حتی دکتر مطرحش کنم راهی کتابی چیزی وجود داره ک راه درمان توضیح داده باشه؟

    • دکتر شقایق درویشی
      دکتر شقایق درویشی مارس 10, 2022 در 7:55 ب.ظ پاسخ

      سلام
      میتونید با یک روانشناس و مشاور به صورت تلفنی صحبت کنید و مشاوره بگیرید
      که احساس امنیت داشته باشید

  15. Avatar
    امین می 16, 2022 در 3:18 ق.ظ پاسخ

    سلام
    اقا هستم ۲۶ ساله
    من رابطه سه نفره داشتم(با خانممو دوستاش)چندین بار ولی قضیه ماله چند سال پیشه و با خانمم خیلی هم خوبیم خداروشکر فقط من یکم هیجانی شدم و تو رابطه خوب عمل نکردم که خانمم که خودش پیش قدم بود لذت نبرد و زده شد.ولی انصافا خیلی لذت داره.مشکلانی که پیش اومد که من خیلی دلم میخواد بازم اتفاق بیفته مثل اعتیاد و همین باعث شد که سمته فیلم های پورن برم.ولی رابطمون که فکر میکنم بهترم شد.خلاصه من ایرادی توش نمیبینم در صورتی که یک مرد باشه و چند زن حتی.به نظرم ژن و خصلت پادشاه های قدیم رسیده به ما پولشونم برسه ایشالا تمامه دیگه.

    هر چیزی که در منطق و عرف نباشه قرار نیست که اسمشو بذاریم مشکل روانی!

  16. Avatar
    Joonp می 27, 2022 در 5:48 ق.ظ پاسخ

    لذت دنیا رو ببرید. پزشک رو بیخیال.

  17. Avatar
    بهمن ژوئن 16, 2022 در 11:52 ب.ظ پاسخ

    سلام خیلی عالی هست کارتون

    • Avatar
      امید جولای 17, 2023 در 11:20 ب.ظ پاسخ

      سلام
      اگر آدم یکم غیرت داشته باشه حتی به خودش اجازه فکر کردن به این نوع روابط رو نمیده چه برسه که بخواد مثل حیوان رفتار بکنه

  18. Avatar
    ملیکا جولای 3, 2022 در 5:52 ب.ظ پاسخ

    به نظر من متاسفانه بیشتر این تمایلات ناشی از دیدن زیاد فیلم پورنه

  19. Avatar
    Shodeyr جولای 15, 2022 در 12:02 ب.ظ پاسخ

    سلام بله من هم ۱۰ سال با این مسئله روبرو بودم

  20. Avatar
    M*N آگوست 10, 2022 در 2:41 ب.ظ پاسخ

    درود بر تمامی منطقین و سلام بر گرو واده های خاص اینجا، دوستان سکس عاشقانه و سکس سه نفره و سکس گروهی و یا هرچیزی یه زمانی داره ، خودش برطرف میشه و همه اینا انجام میشه ، این نگرانیتون رو دزک میکنم و چون خودم شاهد تمامی داستان های زندگیم بودم ، همه این فکراتون کم کم خودش میاد تو زندگیتون به امید خدا این بیماری نبوده و به لطف تمامی دکتر ها عشق بیماری شناخته شده است به امید دیدار

  21. Avatar
    سیمین نوامبر 11, 2022 در 9:47 ب.ظ پاسخ

    ما انجامش دادیم سه بار با مرد دوبار با زن و یکبار با دختر که دخترخاله خودم بود و اصلا هم مشکلی نداریم یک بار هم با یه زوج که متاسفانه راهشون دوره سه شب پیش ما بودن الان ده ساله که این کارو میکنیم و راضی هستیم بیست سالم هست که ازدواج کردیم با شوهرم دوستم و این فقط یه فان هست ربطی به خیانت و بی اعتمادی نداره

    • Avatar
      رضا آگوست 7, 2023 در 6:44 ب.ظ پاسخ

      میشه با هم صحبت کنیم

    • Avatar
      تقی سپتامبر 19, 2023 در 5:40 ق.ظ پاسخ

      سلام خوبه یعنی ..روستا اینجوری نیست

    • Avatar
      امید نوامبر 25, 2023 در 12:48 ق.ظ پاسخ

      عالی

    • Avatar
      حامد ژانویه 16, 2024 در 3:49 ق.ظ پاسخ

      جدی؟

  22. Avatar
    سارا ژانویه 12, 2023 در 9:35 ق.ظ پاسخ

    مردا تمایل زیادی به فانتزی دارن ولی خانوما معمولا بزور تن به این کارا میدن بهترین کار اینه مرداتونو آزاد بزارین بیرون هرکاری دوس دارن بکنن و کاری به خانواده نداشته باشن اینجوری مثل قدیم کرامت خونه حفظ میشه

    • Avatar
      ایرج سلطانی آگوست 9, 2023 در 4:18 ق.ظ پاسخ

      ولی حیف نیست شوهرت بره هر کاری خواست انجام بده و شما نخوای تلافی کنی؟
      مگر شما دل نداری یا خودتونو کمتر میبینید؟

    • Avatar
      الناز سپتامبر 8, 2023 در 2:46 ب.ظ پاسخ

      خیلی هم لذت داره
      من و شوهرم و دوستش و خانومش چهارتایی
      هیچ مشکلی هم نداشتیم تا حالا
      سکس ضربدری عالیه امتحان کنید

      • Avatar
        naser ژانویه 6, 2024 در 6:33 ب.ظ پاسخ

        افرین ب پیش نهادت همه میمیریم چ خوبه لذتوخودمون روببریم

  23. Avatar
    محمد می 18, 2023 در 1:44 ب.ظ پاسخ

    سلام من هم خیلی دوست دارم یه سکس ضبدری داشته باشیم آقا هستم و هردوتامون هم راضی هستیم ولی خانومم یکم خجالت میکشه . خیلی هم دوست دارم سکس سه نفره داشته باشیم

    • Avatar
      رضا جولای 16, 2023 در 8:55 ب.ظ پاسخ

      سلام میشه با هم صحبت کنیم

    • Avatar
      رضا آگوست 7, 2023 در 6:44 ب.ظ پاسخ

      میشه یه راه ارتباطی بدین ؟

    • Avatar
      ایرج سلطانی آگوست 9, 2023 در 4:20 ق.ظ پاسخ

      اگر روزی یکی که سرش به تنش بیارزه رو خودت بدون اطلاع قبلی ببری خجالتش میریزه

  24. Avatar
    علی جولای 25, 2023 در 10:37 ق.ظ پاسخ

    نفرسوم

  25. Avatar
    Shenzo نوامبر 9, 2023 در 7:09 ب.ظ پاسخ

    واقعا چجور میتونین با این مسئله کنار بیایید😂😂

دیدگاه خود را بنویسید

Open chat
24ساعته پاسخگوی شما هستیم