//نشانه های خیانت زن

خیانت زنان

در گذشته بیشتر خیانت ها از جانب مردان بود و خیانت مردان رایج تر بوده اما متاسفانه امروزه خیانت زنان افزایش چشمگیری داشته . خیانت از ناشایست ترین اعمالی است که هر زن شوهر داری می تواند به آن مرتکب شود و آسیب های جبران ناپذیری به خانواده خود بزند .

تشخیص خیانت زن

در صورتی که احساس شک و تردید نسبت به همسر خود دارید ، نباید او را مورد قضاوت قرار دهید و متهم به کاری کنید .  چرا که تغییر رفتار ناگهانی در زنان ممکن است به علل مختلفی به وجود آید و در بسیاری موارد نمی ‌توان گفت که این موارد از نشنانه های خیانت در زنان است . پس بهتر است برای تشخیص خیانت زن به همسر به روانشناس مراجعه کنید و رفتارهای همسر خود که شما را به شک انداخته است را بیان کنید و زیر نظر بگیرید تا در صورت وجود خیانت بهترین تصمیم را بگیرید .

در صورت بروز خیانت زن فقط زن مقصر این اتفاق تلخ نبوده است بلکه مرد نیز در بروز این اتفاق نقش مهمی داشته است . نشانه های خیانت زن و نشانه های خیانت مرد علی رغم شباهت هایی که دارد ، تفاوت هایی هم دارند و به علل گوناگونی رخ می دهد .

تشخیص خیانت زن

نشانه های خیانت زن :

زمانی که یک زن در حال خیانت به همسر خود باشد ، نشانه هایی از خود بروز می دهد . با کمک روانشناس و بررسی و ارزیابی نشانه های خیانت همسر و همچنین زیر نظر داشتن رفتارهای همسر خود می توانید از وجود خیانت مطلع شوید .

مهم‌ترین و بارزترین نشانه های خیانت زن موارد زیر هستند:

  • سرد شدن در رابطه
  • ابتلا به بیماری‌های مقاربتی
  • خشونت‌های بی دلیل
  • محبت بیش از حد به خانواده و همسر
  • احساس نگرانی
  • تغییر در عادات رفتاری
  • تغییر در زمان رفت و آمد به منزل
  • آراستگی و مراقبت بیش از حد
  • ایجاد حریم خصوصی
  • تغییر ناگهانی در امور روزمره
  • درخواست اعتماد
  • مقایسه همسر با دیگران
  • پرهیز از صحبت کردن و وقت گذراندن با همسر
  • برداشت مبالغ زیاد از حساب
  • همراه داشتن وسایل جلوگیری از بارداری
  • استفاده از قرص‌های بارداری
  • استفاده بیش از حد از شبکه‌های اجتماعی
  • فراموشکاری
  • عدم استفاده از موبایل نزد همسر
  • تقویت استقلال فردی

در ادامه، به تفصیل به بررسی هر یک از موارد فوق می‌پردازیم.

1- سرد شدن همسر :

سرد شدن زنان یکی از بارزترین نشانه های خیانت زن می باشد . به طوری که زن دیگر نمی تواند به همسر خود ابراز علاقه و محبت کند و روابط احساسی و عاطفی بین زوجین به مشکلات جدی برمی خورد . همچنین اینگونه زنان از همبستر شدن با همسر خود اجتناب می کنند و دیگر میلی به برقراری رابطه جنسی با وی ندارد که باعث طلاق زوجین میشود

2- ابتلا به بیماری های مقاربتی :

زنانی که به عمل ناپسند خیانت مرتکب می شوند ممکن است به بیماری های مقاربتی جدید مبتلا شوند . بیماری های واژینال همچون عفونت های شدید و زگیل های تناسلی و همچنین زگیل های دهانی از جمله بیماری های مقاربتی می باشد که با داشتن رابطه نا مشروع با فردی غیر از همسر خود روی می دهد . ( این نشانه یکی از نشانه های خیانت زن که بسیار حائز اهمیت باشد )

3- خشونت های بی دلیل :

برخی از زنان زمانی که به خیانت مرتکب شده باشند و رابطه نا مشروع برقرار کرده باشند ، به دنبال مقصر این اتفاق می‌ گردند و همسر خود را مقصر بروز این اتفاق می ‌دانند . به همین علت بدون دلیل با همسر خود با خشونت و عصبانیت رفتار می‌ کنند .

4- محبت بیش از حد به خانواده و همسر :

از دیگر نشانه های خیانت زن ان است که ، پس از خیانت و برقراری رابطه نا مشروع احساس گناه و عذاب وجدان دارد . به همین منظور سعی می کند برای تسکین دادن به عذاب وجدانی که دارد ، به خانواده خود و همسر خود محبت کند و مدام به بهانه های مختلف از آن ها عذرخواهی می‌ کند .

5- احساس نگرانی :

این گونه افراد مدام احساس نگرانی می کنند چرا که هراسانند که رابطه جدید آن ها فاش شود .

6- تغییر در عادات رفتاری :

زنانی که خیانت می کنند به صورت ناگهانی رفتار و کردارهای آن ها دچار تغییر و تحولاتی می شود . به عنوان مثال : به امور منزل رسیدگی نمی کنند ، لباس های همسر خود را آماده نمی کنند ، به امور و درس های بچه ها رسیدگی نمی کنند و …

7- تغییر در زمان رفت و آمد به منزل :

این گونه زنان به بهانه های مختلف از خانه بیرون می روند ، دیر به خانه برمی گردند و مدام در حال بهانه تراشی برای بیرون رفتن از خانه هستند .

8- آراستگی و مراقبت بیش از حد :

یکی از نشانه های مهم خیانت زنان آن است که بیش از قبل به ظاهر خود توجه دارند و بیش از حد به آراستگی خود می پردازند . همچنین بدون آراستگی از خانه بیرون نمی روند .

9- ایحاد حریم خصوصی :

این گونه زنان حریم خصوصی برای خود ایجاد می کنند و فردی را به حریم خصوصی خود وارد نمی کنند . به عنوان مثال : گوشی موبایل خود را از خود دور نمی کنند ، برای موبایل خود رمز شخصی می گذارند ، مدام در حال صحبت کردن با گوشی و پیامک دادن هستند . همچنین همسر خود را از کارهای خود مطلع نمی کنند .

10- تغییر ناگهانی در امور روزمره :

تغییر ناگهانی امور روزمره زندگی از دیگر نشانه های خیانت در زن می باشد . به عنوان مثال مسافرت های کاری می روند ، بیشتر برای دوستان خود وقت می گذارند ، در کلاس های متفاوت تفریحی و یا ورزشی شرکت می کنند و … . این گونه تغییرات عدم صداقت و دروغگویی فرد را می رساند .

11- در خواست اعتماد بر آن ها :

زمانی که همسران زنان خیانت کار ، از خیانت آن ها مطلع می شوند و به آن ها شک می کنند ، از آن ها می خواهند که علت را توضیح دهند اما این گونه زنان از دادن پاسخ هاس منطقی جلوگیری می کنند و سعی می کنند که همسر خود را قانع کنند . در نهایت می خواهند که به او اعتماد کنند و نگران اوضاع پیش آمده نباشند .

12- مقایسه همسر با دیگران :

از نشانه های زنان خیانت کار آن است که مدام شریک زندگی خود را با مردان دیگر مقایسه می‌ کنند و نقاط قوت دیگران را به آن ها گوشزد می‌ کنند و از همسر خود به خاطر چیزی که هستند احساس نارضایتی می کنند .

13- پرهیز از صحبت کردن و وقت گذراندن با همسر :

زنانی که خیانت می کنند دیگر تمایلی به صحبت کردن با همسر خود ندارند . همچنین دیگر مایل نیستند که با همسر خود وقت بگذرانند . این گونه زنان دوست دارند که از همسر خود دور باشند به عنوان مثال به او پیشنهاد می دهند که به تنهایی به سفر برود .

14- برداشتن مبالغ بی دلیل از حساب :

بعضی از زنان که به همسر خود خیانت می کنند ، مبالغ زیادی را بی دلیل از حساب خود خارج می‌کنند یا به صورت نقدی از شما می گیرند و در حساب دیگری برای خود پس انداز می کنند تا بتوانند زندگی خود را پس از جدایی از نو بسازند . این امر یکی از نشانه های بارز خیانت زنان می باشد .

15- یافتن وسایل جلوگیری از بارداری :

یکی از مشهودترین نشانه های خیانت زن پیدا کردن کاندوم در منزل یا ماشین وی می باشد . در صورتی که این کاندوم برای همسر وی نباشد .

16- استفاده از قرص های بارداری :

اکثر زنانی که در حال خیانت به همسر خود هستند از بارداری اجتناب می کنند . به همین علت از قرص های ضد بارداری استفاده می کنند که مبادا ناخواسته باردار شوند

17- استفاده بیش از حد از شبکه های اجتماعی :

زنان خیانت کار به صورت ناگهانی میزان استفاده از شبکه های اجتماعی در آن ها افزایش می یابد . این گونه افراد تمایل دارند که حتی در محیط منزل با معشوقه خود صحبت کنند .

18- فراموشکاری :

زنان خیانت کار ، فراموشکار می شوند و تاریخ های رویداد های مهم را فراموش می کنند . به طور مثال : تاریخ تولد همسر و فرزندان ، تاریخ ازدواج و … را فراموش می ‌کنند .

19- عدم استفاده از موبایل نزد همسر :

زنان خیانت کار از آنجایی که مدام نگران فاش شدن راز خود هستند و از استفاده از گوشی موبایل خود نزد همسر ، اجتناب می کنند که مبادا همسر وی با خبر نشود .

همچنین در صورتی که همسر وی او را در حال کار کردن با گوشی خود ببیند ، به شدت دستپاچه می شوند و استرس می گیرند و سریعاً گوشی خود را کنار می گذارند .

20- تقویت استقلال فردی :

این افراد سعی می ‌کنند در امور خود مستقل شوند و در انجام کارها از همسر خود کمک نگیرند و همچنین از حمایت او بهره نمی ‌گیرند . حتی این افراد در کارها مستقلانه پیش می‌ روند و با همسر خود مشورت نمی کنند .

چرا زن ها خیانت می کنند

علت خیانت زنها چیست؟ (چرا زن ها خیانت میکنند)

پس از بررسی نشانه های خیانت زنان باید علا خیانت در زنان مورد بررسی قرار گیرد. علت خیانت زنها موارد بسیاری را شامل میشود و باید به طور کامل بررسی شود . اما ۱۱ علت خیانت زن های متاهل موارد زیر می باشد :

  1. بی تفاوتی و همچنین کمبود محبت و عاطفه از طرف همسر خود ( یکی از اصلی ترین علل بروز خیانت می باشد )
  2. مورد ابراز علاقه و عاطفه قرار گرفتن از طرف شخصی به جز همسر خود
  3. عدم اعتماد به نفس و ترس از طرد شدگی از طرف همسر خود
  4. نداشتن علاقه و انگیزه
  5. درک نشدن توسط همسر و تنها ماندن
  6. ابتلا به اختلال های روانی
  7. دچار شدن فرد به اعتیاد
  8. دچار شدن همسر به اعتیاد و نداشتن تعادل
  9. تامین نشدن از نظر مالی از طرف همسر
  10. عدم پاسخ گویی به نیازهای جنسی از طرف همسر خود و سرد مزاجی مردان
  11. حس تنوع طلبی ( این علت بیشتر در زمان خیانت مردان رخ می دهد اما در خیانت زنان نیز مشهود است )

چه زنانی بیشتر خیانت میکنند

  • زنانی که مشغول به کار هستند .
  • زنانی که درآمد بالایی دارند و نیاز مالی به همسر خود ندارند .
  • زنانی که احساس خوشبختی و خوشحالی در کنار همسر خود نمی کنند .
  • زنانی که از اعتماد به نفس پایینی برخوردارهستند .
  • زنانی که حس تنوع طلبی در آن ها بالا است .
  • زنانی که جذابیت و زیبایی بالایی دارند .
  • زنانی که احساس می‌ کنند طرفداری ندارند و محبوب نیستند .
  • زنانی که در دوره ی تخمک گذاری هستند .
  • زنانی که از همسر خود خیانت دیده اند .
  • زنانی که به همسر خود شک دارند .
  • زمانی که بارداری آن ها ناموفق بوده و به افسردگی پس از بارداری مبتلا هستند .
  • زنانی که احساس می کنند از همسر خود بهتر و سر تر هستند .

زن خیانت کار

با مشاهده نشانه های خیانت زنان چه کار باید کرد ؟ 

در صورت مشاهده برخی از نشانه های خیانت زنان در همسر خود نباید عجولانه و بی پروا تصمیم گیری کنید. چرا که تصمیم گیری شما ممکن است غلط باشد و فقط زندگی مشترک شما را مورد تنش قرار دهد و بهتر است نخوه برخورد با خیانت زنان را بدانید و به درستی رفتار کنید.

از آنجایی که خیانت باعث می شود تا شما برانگیخته ، خشمگین و عصبانی شوید و ممکن است دست به اعمال ناشایست بزنید ، می بایست به روانشناس مراجعه کنید و از مشاوره خیانت استفاده کنید تا بتوانید به بهترین شکل تصمیم گیری کنید .

بنده شقایق درویشی عضو انجمن روانشناسان آمریکا و دارنده مدرک زوج درمانی از مرکز راه حل محور هلسینکی ، با برگزاری جلسات مشاوره خیانت سعی دارم تا به بهترین شکل با موضوع خیانت زنان ، خیانت مردان ، چگونگی پیشگیری از آن و راهکارهای درمانی شما را آشنا کنم تا به بهترین شکل تصمیم‌ گیری کنید .

2024-01-06T18:43:28+03:30توسط |دسته‌ها: خیانت|165 دیدگاه

165 دیدگاه

  1. Avatar
    علیرضا آگوست 13, 2021 در 1:13 ق.ظ پاسخ

    واقعا دمتون گرم خانم شقایق تمامه حرفاتون حقه این مشکل برامن اتفاق افتاده وباعث جدایه من از همسرم شود ولی خدای من همسرمو دوست داشتن ولی احساس میکردم زنم تنوع دوست داشت و این خیلی ……ولی خدایش نفست حقه انشالا خدا بهتون اذت نفس وشما رو با خانم فاطمه زهرا مهشور کنه از حرفاتون دلم اروم گرفت خدا قوت بده وعمر با اذت داشته باشین دنیا ارزشه خیانت نداره اگه بدونبم چقد زنده وکی باید بریم یا علی…………

  2. Avatar
    محمودزاده آگوست 20, 2021 در 2:12 ب.ظ پاسخ

    سلام خدمت شما .حدودا ۸ماه پیش متوجه شدم زنم به من خیانت کرده کلی بحث مان شد اول انکار میکرد بعد با نشان دادن مدارک قبول کرد که با یکی از همکاراش که مردی متاهل بوده ومیدانست که متاهل است به قول خودش رابطه عاطفی ودرد دل کردن داشت که دروغ بوده من فیلمهایی از دوتاشون داخل ماشین در اغوش هم بدست اوردم که کتمان میکرد وهزار دلیل اورد که تو این کمبودها را داشتی من با ان مرد فقط درد دل میکردم .خواستم با هم روی ان مرد شکایت کنیم قبول نکرد گفتم بریم با خانواده ان مرد با حضور خودش صحبت کنیم قبول نکرد خواستم طلاقش بدم قبول کرد بعد فکر دخترم افتادم بعد طلاق چی بزسرش خواهدامد منصرف شدم تهدیدش کردم درصورتی طلاقش میدم که از هردوتاشون شکایت کنم وبه کیفر خیانت را به هرقیمتی ببینند به التماس افتاد نه این کارونکن ابروی مرا بیش از این نبر .الان چند ماهی مثلازندگی میکنیم صبح تاشب سر کارم شبها هم اون تو گوشی به اصطلاح بادوستان زن چت میکند میگویم گوشیت را بده ببینم با عصبانیت نمیدهد .چندبار باماشین تعقیبش کردم متوجه شدوناراحتی به پا کرد پسرم سر این موضوع ازماجداشده ومجردی زندگی میکنه ودخترم ۱۵سالشه باماست منم صبح تا شب خودمو میخورم که کجا رفته با کی صحبت میکنه بازم فکر خیانته یا سالمه ارامش ندارم نه می تونم طلاقش بدم نه میتونم با هاش با ارامش زندگی کنم با چنتا مشاور صحبت کردم نتیجه نداد کمکم کنید .

    • دکتر شقایق درویشی
      دکتر شقایق درویشی دسامبر 16, 2021 در 5:48 ب.ظ پاسخ

      سلام و وقت بخیر
      حتما از یک روانشناس متخصص طی جلسات متعدد کمک بگیرید.
      حتما میتونه به ارامشتون و حل مشکلتون کمک بیشتری بشه

      • Avatar
        محمد جولای 11, 2023 در 5:06 ب.ظ پاسخ

        اول شکایت کن و آبروش و ببر ک بعدا راحت بتونی ازدواج کنی و بعد طلاقش بده بره و خیالت و راحت کن، این زن دیگ برای تو زنگری نمیکنه و نمیتونی به چشم زنت نگاهش کنی، دندون لق و بکن بنداز دور ، ولی حتما قبلش شکایت کن

    • Avatar
      علی سپتامبر 11, 2022 در 9:29 ب.ظ پاسخ

      برادر عزیز من طلاقش بده دوباره زندگیتو بساز اصل بد نیکو نگردد چونکه بنیادش بد است …..قوی تر از قبل باش بذار دستمال هرز دیگران باشه

      • Avatar
        bhrwwzomid اکتبر 28, 2022 در 10:13 ب.ظ پاسخ

        هرکس‌خیانت‌دیدبه‌نظرمن‌دردومرگ‌همیشگی‌‌اومده‌سراغش‌وخوب‌شدنی‌نیست‌خیانت‌=اعتیادمرگ‌دردناک‌‌ونفس‌گیر‌زن‌ومردخیانتکارسزاش‌مرگه‌وخلاص.

      • Avatar
        آرمان جولای 13, 2023 در 10:25 ب.ظ پاسخ

        تو خودت که زنت خیانت کرد طلاقش دادی ؟ طرفی که با زنت دوست بود ادم حسابی بود اگه الانم زنت باهات زندگی میکنه فقط بخاطر بچه ها و نداشتن پشتوانه است اما اینو بدون هرگز دوست نداره و همه حرفاش برای توجیه و قانع کردن تو همش فیلمش بوده. زنی که یبار خیانت کنه تا اخر عمرت باید منتظر تکرارش باشی .علی اغا ص…

        • Avatar
          تو امیل نامم هست دیگه آگوست 4, 2023 در 1:12 ب.ظ پاسخ

          سلام صحبتهای خانم دکتر درویش مورد قبول می‌باشد
          اما خانم دکتر مرد خیلی زود می‌فهمه.
          قبل از همه کس ک زنش خیانت کرده یا نه
          بنظرم تنها کار اینه
          هرکس دندان لق داشت هرچه سریعتر باید کشید دور انداخت

      • Avatar
        ارمان جولای 13, 2023 در 10:45 ب.ظ پاسخ

        اقای صالحی زن خودت خیانت کردطلاقش دادی ؟ تورو روح پدرت دیگه این ضرب المثل و نزن مادرت دمار از روزگار پدرت در اورده بخاطر همین چشمت ترسیده بود انقدر گیر دادی تا کار زنت به خیانت کشید

    • Avatar
      هادی سپتامبر 24, 2022 در 9:23 ب.ظ پاسخ

      بکشش

      • Avatar
        جواد نوامبر 5, 2022 در 12:11 ق.ظ پاسخ

        سلام.بسیاری از زنان در برنامه چینی و نقشه کشی استاد هستن.
        با نرم حرف زدن و گریه کردن و بعضی وقت ها به مریضی زدن تو رو از فکرت منصرف میکنن

      • Avatar
        کاملیا فوریه 7, 2023 در 3:07 ق.ظ پاسخ

        زنی که دوران مجردی تنوع طلبی کرده با پسرهای مختلف سکس داشته نمیتونه با کسی ازدواج کنه چون صد درصد بهش خیانت میکنه… یا اینکه قبل از ازدواج حتما مشاوره کنید با روان‌شناس‌ها…

    • Avatar
      امیر نوامبر 11, 2022 در 1:43 ق.ظ پاسخ

      سلام دوست عزیز.خیلی حرف‌هاتون یک طرفه است. به خودت نگاه کن که چی کار کردی که با این که مچشو‌گرفتی باز هم بیخیال نمیشه. به ریشه رفتارهات و کارهای خودت هم فکر کن. ببخشید اگر رک حرف زدم

    • Avatar
      مهران دسامبر 9, 2022 در 10:29 ب.ظ پاسخ

      به نظرم طلاق بدین خانمی که یکبار خیانت کنه بازم تکرار میکنه

    • Avatar
      کوروش ژانویه 25, 2023 در 3:38 ب.ظ پاسخ

      طلاق بده بره
      فکر کردی بچه هات با طلاق بدبخت میشن؟
      نخیر اون تاثیری رو که قراره طلاق بذاره بدترشو همین الانم گذاشته.
      ربطی به طلاق نداره.
      زنتو برای یه مرد دیگه داری نگه داری میکنی. فردا مرده باید بیاد ازت تشکر کنه. بگه لاغر شده یکم بیشتر بهش برس حال نمیده.دیگه.
      برو زود طلاقش بده. این لیاقت نداره خودتم بیشتر از این بی ارزش و بی عرضه نکن.

    • Avatar
      محمد حمزه مارس 5, 2023 در 1:26 ق.ظ پاسخ

      شاید به این حرفم خرده بگیری ولی یه عکس از خودت بگیر و دوسال دیگه تفاوت رو ببین خیلی سخته که با شک ادامه بدی اگر بخشیدی بخاطر خدا ببخش که خدا کمکت میکنه باهاش کنار بیای ولی اگر نبخشیده یا بخاطر دلسوزی یا بچه هات داری باهاش زندگی میکنی سخت در اشتباهی البته این روهم بگم که بخشش از نوع صحیح یعنی ببخشی و در هرموردی که باهاش به مشکل میخوری برای اینکه اثبات کنی حرف ت. درسته یا حرفت زو به کرسی بنشونی مدام اشتباهش رو علم نکنی و بزنی تو سرش واقعا ببخشید بخاطر خدا اتفاقات معنوی جالبی واست میفته در ضمن این رو هم عرض کنم که اگر با خودت صادق باشی میبینی که خودت هم در این اتفاق بی تقصیر نبوده ای

    • Avatar
      جاوید آوریل 20, 2023 در 11:57 ب.ظ پاسخ

      واقعا فهمیدی بهت خیانت میکنه مدارکم داری و با چشم خودت دیدی بازم نگهش داشتی که پررو تر بشه؟؟؟!!!!!
      بچهاتو بهونه نکن که دخترت هم فردا خودش همدست مادرش میشه. شایدم الانشم هست؟؟!!!!
      اینکارت بدتر بچه هاتو نابود میکنه. البته الانم اوضاع خوبی ندارن. با این توضیحاتت. پس الکی بهونشون نکن. طلاقش بده بره. نخاستم. حرف دیگه ای بزنم. ساده ترین راه و بهت نشون دادم(طلاق)

      • Avatar
        نادر جولای 4, 2023 در 12:59 ق.ظ پاسخ

        بروباباجون.عزیزت.یکم.غیرت.داشته.باش.زشته.اینجوری.زندگی.کردن.من.خودم.سرج یانی.افتادم.زندان.بعدش.اومدم.دیدم.زنه.ازچهرش.داد.میزنه.خیانت.کرده.بردم.طلاقش.دآدم.مثله.ادم.حسابی.دآرم.زندگیمو.میکم.فعلآ.پیش.بابام.اینام.تا.اگه.جورشد.دوبارها.ازدواج.کنم

    • Avatar
      محمد آوریل 29, 2023 در 7:48 ب.ظ پاسخ

      برادر من چقدر ضعیف هستی تو!
      +تل سگ طلاقش بده اینجوری لااقل در حق دخترت خیانت نکردی و زندگی ایندش بهتر ساخته میشه
      بدم میاد از ادمای ضعیف ک سر موضوعات درپیت خودشون رو قانع میکنن!

    • Avatar
      سجاد می 3, 2023 در 4:07 ب.ظ پاسخ

      خرجش یه جی پی اس هست تو کفشی یا کیفی همراه شنود همش ۱تومن نمیشه قرن۲۱هست از علم الکترونیک کمک بگیرین و لامپ سقفی ک هم دوربین داره هم شنود.موفق باشین

    • Avatar
      Raza آوریل 13, 2024 در 1:28 ق.ظ پاسخ

      سلام کاملاً درکت میکنم چون این تجربه تلخ رو منم داشتم

  3. Avatar
    ابوالفضل سپتامبر 13, 2021 در 8:17 ق.ظ پاسخ

     سلام .من یه ماه پیش فهمیدم همسرم با یکی دیگه داره حرف میزنه ولی وقتی چتاشم نگاه کردم تو چتاشم مشخص بود که زیاد با پسره گرم نگرفته وقتی ازش پرسیدم قسم خورد تهدیدش کرده و مجبور به اینکه باهاش پیام بده شده اما الان زیاد بهم محبت نمیکنه همش تو خودشه البته افسردگی شدید هم داره بدلیل مشکلات زندگیمون و وقتی میگم چرا باهام اینجوری رفتار میکنی میگه تو باید درکم کنی که اعصابم خورده منم چیزی بهش نمیگم و تا کوچکترین اتفاقی میفته قهر میکنه میره خونه باباش اما خیلی زود خودش برمیگرده و به خونوادش هم نمیگه که باهام قهر کرده از طرفی واسه قضیه قبلی نتونستم باور کنم که دیگه بهم خیانت نمیکنه ولی خیلی دوسش دارم و نمیتونم ترکش کنم
    کمکم کنین چیکار کنم ممنون

    • دکتر شقایق درویشی
      دکتر شقایق درویشی دسامبر 16, 2021 در 5:29 ب.ظ پاسخ

      سلام
      از یک روانشناس و مشاور متخصص در حوزه خیانت راهنمایی بگیرید.

      • Avatar
        غریبه فوریه 3, 2023 در 3:21 ق.ظ پاسخ

        دوست عزیز بنظرم ی دونه دستگاه شنود بگیر و تو کیف خانومت جاسازی کن تا خیلی راحت مچشو بگیری و مدرکی محکم برای دادگاه باشه،، وبگو مهریه ات و بچها رو بهت ببخشه ی لگد در کونش بزن و پرتش کن از خونت بیرون

        • Avatar
          یاپثغپ سپتامبر 13, 2023 در 1:00 ب.ظ پاسخ

          سلام از کجا تهیه کنیم

    • Avatar
      ن فوریه 26, 2022 در 12:25 ق.ظ پاسخ

      • Avatar
        مرتضی ژانویه 12, 2023 در 6:36 ق.ظ پاسخ

        من ۱۲سال ازدواج کردم بسیار ناراضی هستم من روزی هزار بار لعنتش میخانمم بهم تلفنی خیانت کرده از عصه تمام موهام سفید شده سه تا بچه دارم سرکار نمیرم ترس این که بهم خیانت کنه ماندم چکار کنم یکیو پیدا کنم باماشین لهش کنه راحت بشم هیچی هم براش کم نزاشتم حرومزاده هست

    • Avatar
      دکتر جولای 8, 2023 در 4:12 ب.ظ پاسخ

      سلام این بهونه میاره بره دوروز به یکی بده برگرده..خودت گول نزن مگه مسخره ای هر چندروز قهر کنه بره بده برگرده..قول میدم میره پیش اون کلی سرحاله این بازیها برای تو درمیاره..خدالعنت کنه این نوع زن ها چقدر حیله گرهستند

  4. Avatar
    سینا اکتبر 3, 2021 در 1:46 ق.ظ پاسخ

    یه راه حل داره اونم طلاقه خوب تموم مگه راه دیگه ای هم هست.

    • Avatar
      رهام منصوری می 26, 2023 در 8:18 ب.ظ پاسخ

      طلاق برای زن خیانتکار یعنی بهشت.
      زجرکشش کن
      زجرکش
      طوریکه سکته بزنه
      علیل بشه
      دکتر نبرش

  5. Avatar
    مرتزا اکتبر 16, 2021 در 5:57 ق.ظ پاسخ

    من زنم پس از 18 سال زندگی خیانت کرد . معمولا زنهای خوشگل مغرورند و خیانت را حق خودشان میدانند و به عنوان یک موفقیت برای خود قلمداد میکنند

    • Avatar
      به تو چه ژانویه 1, 2023 در 8:31 ب.ظ پاسخ

      سلام این چرت و پرتا چیه
      من همه این علائم‌و دارمو خیانتم نمی کنم فقط از شوهزم متنفرم

      • Avatar
        سعید فوریه 20, 2023 در 3:28 ب.ظ پاسخ

        به نام خدا
        اول از هر چیز تشکر و قدر دانی میکنم از خانم درویشی عزیز که این موزل جامعه را به چالش گذاشتن.
        دوستان عزیز خانم هایی که اصل و بوته دارن هیچ وقت سمت روابط اینچنینی نمی روند
        اکثر خانم هایی که در کوچه و بازار با تیپ های شخصیتی غیر متعارف و سبک میبینیم از خانواده های بی بندوبار هستن میتونید تحقیق کنید
        مادر در تربیت دختر خییلی خیلی نقش داره وقتی مادری تو این قضیه بلنگه مطمئن باشین دخترشم میلنگه
        خیلی از مردهای جوان خودشون بیغیرتن و خانم را توی همه زمینه ها رها میکنن و وقتی گوشت را گربه برد اونوقت تازه می افتن دنبال گربهه مالتو سفت بگیر
        و در آخر باید با هم تراز خودت تو همه زمینه ازدواج کنی
        (منه در محفل عشرت چراغی/که ازاو پروانه ای گیرد سراغی)

      • Avatar
        محمد آوریل 25, 2023 در 12:32 ق.ظ پاسخ

        نه

    • Avatar
      آرمان جولای 13, 2023 در 10:42 ب.ظ پاسخ

      ادم عاقل زن خوشگل نمیگره که یه عمر تنش بلرزه

  6. Avatar
    مجتبی اکتبر 22, 2021 در 2:55 ق.ظ پاسخ

    اینجوری باشه و مبنای خیانت زنان این آیتم ها باشه ۹۰ درصد زنها خیانتکار میشن

  7. Avatar
    بهاره خالقی نوامبر 5, 2021 در 11:30 ب.ظ پاسخ

    من همسرم دوست ندارم ازم جدا نمیشه چه کنم؟

    • Avatar
      حسام جولای 4, 2023 در 1:05 ب.ظ پاسخ

      وچرا باهاش ازدواج کردی همون اول نمی دونستی دوستش نداری البته این حرف شما بهانه است خودتو گول نزن با یه مفر دوست شدی که یک از شوهرت خوش تیپ تره دو خوشگل تر از شوهر ته واسه و مهمترین اینکه بیکاره وبی پول بیکاره چون صبح تا شب می تونه با سما تو خیابون ها و جاهی تفریحی گشت بزنه بی پوره چون کار نمی تونه بکنه وقتشو نداره در عوض شوهر بیچاره شما کار می کنه و شما پولشو خرج یکی دیگه می کنی ‌واینکه متاسفانه این شده یه اپیدمی تو کشور ما خانم وقتی دختر خونش خیلی با حیا با حجاب و قشنگ زندگی میکنه روراست تا شوهر می کنه و اون پرده از بین می ره اگه قبلا نرفته باشه خانم احساس آزادی می کنه و تازه یادش می افته دوست پسر نداره و جلو زن همسایه بیای خجالت زده و اما بحساب میاد پس سعی در ایران کرد نه زندگیه خودش دا ه و درختی و بی آبرویی تازه اول ماجراست دوست نداشتن بهانه است

  8. Avatar
    بهار نوامبر 5, 2021 در 11:33 ب.ظ پاسخ

    من همسرم دوست ندارم ازم جدا نمیشه چه کنم؟

  9. Avatar
    م ش نوامبر 21, 2021 در 4:43 ب.ظ پاسخ

    زنهایی که مدام در برخورد با مردان به چشمشان خیره میشن و احوالپرسی خارج از متعارف میکنند و حریم برخوردها را حفظ نمیکنند و سرپا میخوان مرد نا محرم را قورت بدن قطعا خیانتکارند

  10. Avatar
    علی دسامبر 15, 2021 در 12:25 ق.ظ پاسخ

    تمام این خصوصیاتی که در این مطلب نوشته اید مو به مو در همسر بنده بارها بارها دیده شده من یک دختر ۴ساله دارم همسر من بدون دخترم زنده نمیمونه میخاهم دخترم را ازش دور کنم تا با آینده ای که خود رقم زده روبه رو شود

  11. Avatar
    Davood دسامبر 24, 2021 در 2:23 ب.ظ پاسخ

    بایدغافلگیرکرداگرشک دارید.هیچ راهکاری بهترازغافلگیرکردن نیست.وقتی درحین خیانت گیرافتادبدون معطلی یایدکشت خیانت کار.هیچ فرقی ندارن چه زن چه مرد باشه فوری باکشته بشه

    • Avatar
      A.b ژانویه 3, 2022 در 5:07 ب.ظ پاسخ

      داداش کشته بشه چیه یکم انسانیت داشته باش طلاق بده بره پی کارش دیگه تو خدا نیستی بخای واسه پایان عمر یکی دیگه زمان تایین کنی

    • Avatar
      شیر ممد می 29, 2023 در 10:43 ق.ظ پاسخ

      یوخ بابا 😂😂😂😂😂😂 هیچکس حریف زن نمیشه بهترین کار اینه ولش کنی گور پدرش

  12. Avatar
    ali ژانویه 22, 2022 در 4:01 ب.ظ پاسخ

    من باشم سرش رو از تنش جدا میکنم بدون پرسش ازش فقط بهم ثابت بشه

    • Avatar
      راحیل دسامبر 12, 2022 در 11:51 ب.ظ پاسخ

      همه ی اینا بخاطر حرف زدن تلفنی؟؟ خون و خونریزی؟ خوب خانم سابقت می دونسته تو چه جانی وحشی هستی حق داشته ازت فراری بوده

    • Avatar
      رهه ژانویه 31, 2023 در 11:36 ق.ظ پاسخ

      شما روانی هستی عزیزم

    • Avatar
      ارمان جولای 13, 2023 در 10:28 ب.ظ پاسخ

      تو چه روانی هستی راحت شده از دستت

  13. Avatar
    اسماعیل ژانویه 27, 2022 در 12:55 ق.ظ پاسخ

    واقعا باید کشته بشه زندگی یکی خراب کرده وسط راه نه رفت نه برگشت گناه دراره مرد همون اول عروسی نکنن برن خوشگزرونی خودشون اینا اهل زندگی نیستن وقتی فکر بچه شون نیستن م

  14. Avatar
    کیوان عسگری فوریه 13, 2022 در 4:31 ب.ظ پاسخ

    درود
    متاسفانه با بروز فن آوریهای جدید و امکانات دیده شدن و برقراری ارتباطات کلامی و کاری و بدون مرز و چشم و هم چشمی های مد روز خانمهای نسل جدیدتر ,عدم رعایت جایگاه زن بودن و زبان درازی و گستاخی عده نه چندان کمی از این قماش و به اصطلاح فمینیست بودن ایشان درنبود قواعد و راهکارهای مناسب برخورد و نقص قوانین جاری ثبت ازدواج و مهریه و …..در کمال تعجب و بر خلاف تصور عامه باعث مظلوم بودن بسیاری مردان نه همه آنها, بنا به آمار رسمی نه چندان نشر یافته, شده است , به عنوان مثال مبالغ نامتعارف مهریه به عنوان چماقی در دستان اینگونه زنان یکی از چندین حربه میباشد, که در صورت هر گونه پیشامد و اعتراضی از سوی زوج مثل تهدید اتمی باعث عدم حصول نتیجه درست شده و سد راه خیلیهاست.
    که نتایج و آمارهای بعدی گویای چگونگی تاثیرات مخرب و جانکاه آن میباشد , خیانت زوجین , انواع قتلهای فجیع , بلاتکلیفی و خرد شدن بچه های طلاق , خانه خرابی زنان دیگر متعهد با حضور این گونه زنان در جامعه و تبعات آن , مردان و زنان سرخورده و دارای عقده های روانی و ……..

    • Avatar
      بهروز آوریل 10, 2022 در 8:15 ق.ظ پاسخ

      قضاوت نکنید فقط اینقدر خودتون را بزنید به احمقی که دامنه اشتباهاتش زیاد بشه بعد که ثابت شد با گرفتن رضایت مهریه طلاق بدید برین دنبال آدم مناسب خودتون
      سخته ولی شدنی هست فقط از روی لجاجت مقابل به مثل نکنید
      خیانت یه مشگل روحی هست و فقط با روانکاوی و دوره های متعدد روان درمانی قابل جبران هست
      این که چرا به شما مربوط نیست چون هر آدمی رفتارهایی را که آموزش دیده بروز میده و وجود اون آدم هم برای اون مقطع از زندگی برای تکامل شما لازم بوده ولی بیهوده درگیر حاشیه و احساسات نشید
      مراقب فرزندانتان هم باشید و حرکت اشتباه یا حساب نشده ای هم انجام ندید
      این تجربه شخصی خودم بود امیدوارم اگر درگیر همسر خیانت کار هستید بتونه بکارتون بیاد

  15. Avatar
    سعید فوریه 23, 2022 در 2:29 ق.ظ پاسخ

    فرد خیانت کار را طلاق بدید اینا اصلا کنار نمیگذارند معتاد این کارند

  16. Avatar
    کامی فوریه 23, 2022 در 2:34 ق.ظ پاسخ

    خیانتکارا خیلی خیلی کثافت و پست فطرند اصلا نفهمند و بی شعور باید سنگسار بشن حتی یه پیامک کوچک که باشه اینا معتاد این کارند و هیچ وقت کنار نمیزارند فقط تنها راه جدایی و دوری از ایناس

    • Avatar
      ارمان جولای 13, 2023 در 10:37 ب.ظ پاسخ

      مردی وجود نداره که فقط به زن خودش قانع باشه و فکر زن دیگه از ذهنش نگذره

  17. Avatar
    کامی فوریه 23, 2022 در 2:36 ق.ظ پاسخ

    هیف کسایی که با این خیانتکارا زندگی میکنند چون یه موقع به کشتن میدن خودشونا

  18. Avatar
    Zeinab فوریه 27, 2022 در 12:08 ق.ظ پاسخ

    برای زندگیمونو تنوع ایجاد کنیم گاهی از همسرمان بپرسیم چه توقعاتی آزمون داره چی دوس داره توجه کنیم به زندگی بنظر من اینکار باعث میشه یه زن درد دل کنه زن ها احتیاج دارن شنیده بشن به حرف هاشون توجه بشه این ۵۰ درصد قضیه رو حل میکنه

    • Avatar
      مرد افسرده اکتبر 18, 2023 در 4:26 ب.ظ پاسخ

      اگر طرف خیانت کننده یک مرد بود باز هم این حرف هارو میزدی؟

  19. Avatar
    سروش مارس 9, 2022 در 3:07 ق.ظ پاسخ

    به نظر من خیانت کار امکان نداره پشیمان بشه یا کارش رو ترک کنه همه وقتی دستشون رو بشه التماس میکنن ولی زنی که یه بار خیانت کنه تمام عمر خیانت میکنه

  20. Avatar
    Mhghhhb مارس 22, 2022 در 2:44 ق.ظ پاسخ

    احسنت

  21. Avatar
    Mhghhhb مارس 22, 2022 در 2:46 ق.ظ پاسخ

    عالی بود .. میشه با این روشها بر این مشکلات تا حدود زیادی فائق شد

  22. Avatar
    Mhghhhb مارس 22, 2022 در 2:46 ق.ظ پاسخ

    موافقم

  23. Avatar
    دنیا آوریل 8, 2022 در 6:37 ب.ظ پاسخ

    زنی که خیانت کرده مطمئن باشین هیچ حسی دیگه به شوهرش نداره ولی برای خودش هم ارزش قائل نیست
    من هم شوهرم بهم خیانت کرده وقتی فهمیدم وطلاق خواستم ولش کرد و قسم میخوره این دوسال هیچکاری نکرده ولی من نمیتونم باور کنم به هیچ وجه

  24. Avatar
    رضا آوریل 17, 2022 در 11:36 ق.ظ پاسخ

    این مطلبم به بقیه مطالبتون اضافه کنید.
    مردی که بد دله باعث میشه زنش خیانت کنه بابا یکم به زناتون محبت کنید
    من از دار دنیا هیچ مال ثروتی ندارم ولی تمام ثروت من اون زن وبچه ای هستن که الان چند ساله مثل کوه پشتم وایستادن.
    ویه چیز دیگه انقد به زناتون نگیدمادر من از شما جلوتره این باعث میشه زن احساس سردی بهش دست بده
    یکم بیایید مرد نباشیم انسان باشیم

  25. Avatar
    فرهاد آوریل 21, 2022 در 1:10 ق.ظ پاسخ

    تا حالا اگه کسی دیده زن خیانت کار پشیمون شده و توبه کرده باشه، بگه؟

    • Avatar
      جاوید آوریل 21, 2023 در 12:14 ق.ظ پاسخ

      عمرا. من خودم قبلا با دختر عمه خودم عشق و عاشقی داشتیم. ولی هربار که میخاستم برم خواستگاری. یه گوهی ازش درمیومد. خلاصه چندسال. همینطور گذشت. دیدم این خانوم با چندتا مرد رابطه داشته. اخرشم بیخیالش شدم یه بدبخت دیگه افتاد تو دامش. الانم یه پسر ۱۰ ساله داره ولی همچنان درحال خیانت به شوهر بدبختش. حتی چندبارم اومده سراغ من که باهاش رابطه داشته باشم. من قبول نکردم. به خودشم گفتم دیدی تو ادم بشو نیستی؟!!!
      ازداوج کردی و پسرت ۱۰ سالشع. بازم داری خیانت میکنی

      ادم خیانتکار درست بشو نیست و قابل اطمینان نیست تا لحظه مرگ

  26. Avatar
    شیدا می 19, 2022 در 3:38 ق.ظ پاسخ

    باسلام خدمتان آقایان محترم . بنده زن هستم و علت گوش کردن این فایل این نبوده که به همسرم خیانت میکنم میخواستم بدونم چه رفتاری در من باعث شک ایشان شده که آن رفتارها رو نکنم . من عاشقانه بعد از ۱۲سال در کنار اون ماندم با تمام بدیهایی که میکنه . و از دیدگاه یه زن و احتیاج های اون در زندگی میخوام به شما مردان شریف و صادق که پاینده تعهدات بعد از ازدواج هستند بگم جدا از نیازهای معمول روزانه و خرج و مخارج زنها نیاز به توجه کلامی دارند همچنین عملا باید بهشون ثابت بشه که مورد توجه شما قرار دارند رابطه جنسی با کیفیت نه هول هولکی و … چون از لحاظ جنسی با آقایان خیلی تفاوت دارند مردی که برای روات جنسی همسرش ارزشی قائل نمیشه و فقط خودش رو میبینه چطور انتظار داره این رابطه تا ابد پایدار بماند فکر کنید این موضوع بر عکس بشه آیا شما خیانت نمی‌کنید در مورد مسائل جنسی زنها بیشتر مطالعه بفرمایید . از همسر خود و تمام مهارت‌های اون هرچند اندک تعریف کنید و هرگز اموال من و تو بین تان نباشد که مطمئن باشه هرچه در راه موفقیت به شما کمک می‌کند پاداش بدست آمده به نفع شما نیست بلکه برای هر دو شما است وقت بزارید ازش برای تمام بودنهاش قدر دانی کنید دوتایی به رستوران بروید زیر بارون قدم بزنید همدیگر در آغوش بکشید بی آنکه مسائل جنسی در میان باشه . برایش هدیه های کوچک بی مناسبت بخرید مناسبت‌ها را هرگز فراموش نکنید جلوی خانواده اش به او احترام بگذارید همچنین به خانواده اش تا اون به انتخاب شما افتخار کنه همیشه . از زنهای دیگر چه خوب چه بد تعریف نکنید این نشان دهنده توجه دقیق شما را به دیگر زنها رو در ذهن او می‌پروراند. زن ها بیشتر از هرچیزی به یه مرد قوی در مقابل مشکلات با درک و فهم که مسائل احساسی زنان را به خوبی می‌شناسد و در می‌کند نیاز دارند نه یک مرد خودخواه بد اخلاق شکاک بد دهن لالایی زبون باز که مجبور باشن از ترسشون در تصمیمات زندگی حرفی جز تایید حرفه‌ای شما بزنند. زنها ریز بین هستند و فراموش نکنید کوچکترین بدی یا خوبی و… شما از چشمهای آنها دور نخواهد ماند . به امید وفاداری زندگی های شما عزیزان. و در آخر گاهی ما بی توجهی شما نادیده گرفته شدن ما توسط همسر خود باعث می‌شود که زنها کارهایی کنند که شما فکر کنید شاید پای کس دیگری در میان است بلکه ترس از دست دادن شما را به خودتان بیاورد پس زود تصمیم نگیرید بجای قضاوت کردن از مشاور حتما حتما حتما مشورت بگیرید و انتظار نداشته باشید همه مثل باشند گاهی چه مرد چه زن نمی‌توانند نیازهای عاطفی خود را به زبان بیاورند وظیفه ما در قبال شریک عاطفی خود دقت کردن به رفتارهایی که باعث خوشحالی آنها شده است هست که کارهای مشابه آن را بیشتر انجام دهیم نه کارآگاه بازی الکی دربیاریم که داره لابد خیانت میکنه. هر آنچه برای خود نمی‌پسندید را برای همسر خود نپسند و بر عکس

    • Avatar
      سعید اکتبر 19, 2022 در 5:00 ب.ظ پاسخ

      بسیار عالی و کامل
      من سالهاست کارم مشاوره خانواده و درمان اختلالات رفتاری و اختلالات زناشویی است، واقعا نظرات شما کاملا صحیح و کارشناسی و کاملا کاربردی است
      ضمنا همانطور که شما هم اشاره کردید، این نشانه ها حتما و لزوما بمعنای خیانت نیست، ممکنه دلیل برخی از این رفتارها مشکلات دیگری باشه
      با دیدن این نشانه ها نباید زود قضاوت کرد
      باید با سعه صدر بررسی و حتما از مشاورین و روانشناسان مجرب کمک گرفته بشه

      • Avatar
        محمد دسامبر 2, 2022 در 1:14 ق.ظ پاسخ

        سلام ،من مدت ده سال هست که بخاطر یک کلاهبردار کل زندگیم رفت ،تز اون موقع به بعد هم با حقوق کارگری دارم زندگی میکنم شما ،که مشاور خانواده هستید ،بفرمایید که همسر من خیلی ولخرجه و اصلا رعایت درآمد منو نمیکنه با دوتا بچه بازم بفکر خرج های الکی و ظاهری هستش ،جالب اینجاست که تو کلامش خودشو نگران تر از همه نشون میده نسبت به آینده بچه هامون اما تو رفتار فقط چشم و هم چشمی براش اهمیت داره و سره ساده ترین چیزا دعوا راه میندازه بنظرتون چکار کنم وضعیت بهتر بشه و آرامش برگرده به خونه

        • دکتر شقایق درویشی
          دکتر شقایق درویشی ژانویه 24, 2023 در 4:09 ب.ظ پاسخ

          سلام و وقت بخیر
          حتما از یک زوج درمانگر برای حل این مشکل کمک بگیرید.
          برای راهنمایی بیشتر با کلینیک تماس بگیرید همکاران من در کلینیک راهنمایی تون میکنن
          02188217088

    • Avatar
      حامد نوامبر 11, 2022 در 8:27 ق.ظ پاسخ

      👏👏👏👍👍👍
      هر که از یار تحمل نکند یار مگویش
      وانکه در عشق ملامت نکشد مرد مخوانش

    • Avatar
      امیرحسین ژانویه 13, 2023 در 4:42 ق.ظ پاسخ

      مرسی ازدیدگاه ارزنده وبیانات راهبردی شما.اگرچون انسان زندگی کنیم ودرک وفهم داشته باشیم مشگلی پیش نخواهدبود.یادمان باشد…همش مرد،،،مردمیکنیم این مرد ازکجا اومده…ازدامن همین زن؟؟؟اینجاست که از دامن زن مردبه معراج می‌رسد…دقت کردین بیشترکارها که با ظرافت هستن دست خانم هاست پس روحیه شان خیلی ظریفه…مراقبش باشین که زودمیشکند…ودرپایان عرایضم میگم.زن نیک خردوپارسا. کندمرددرویش را پادشاه. شادوپیروزباشید…قدردان زحمات همه خانم هادرزندگی روزمره خودهستم…وازخدامیخوام که بهترینش رانصیبم کنه.

    • Avatar
      علی میلادی ژوئن 3, 2023 در 3:37 ق.ظ پاسخ

      با سلام به‌ خدمت شما عزیزان
      خانم محترم این متن شما را وقتی خواندم نفرتم به‌ چند برابر شد
      چرا؟ چونکه شما نوشتی باید همه نیازهای زن باید توجه واهمیت داد
      دوستان بنده در سال ۱۳۷۰ با دختر خاله ام ازدواج کردم وایشان تا سال ۱۳۸۶مثلا مشکلی نداشت ومن صادقانه همیشه حقوق دریافتی خودم را در اختیار ایشان می‌گذاشتم وهمه جوری باهاش راه می‌آمدم ومیگفتم من بیرون کار میکنم توی خونه زحمت میکشی مثلآ مومنه هست روضه‌ میرفت اوایل یک ویا دو ساعت بود ولی بعدا شد صبح وعصر و آوردن زنان غریبه توی خونه که‌ وقتی اعتراض میکردم میگفت اینها دوستان روضه هستند ولی بعدا معلوم شد همین خانم‌ها برای همسرم کلاس گذاشتند که با دعا وجادو دهان مرا ببندد که اعتراض نکنم وقتی به خانواده اش گفتم اوایل چیزی نمی‌گفتند فقط پیش من مثلآ نصیحت می‌کردند من هم بخاطر فامیل بودن زیاد سخت نمیگرفتم میسوختم و مییساختم تا اینکه بچه هایم دوتا پسر متولد ۷۱و۷۷ هستند بزرگ شدن و خانم مرا برای فرزندانم که خیلی به آنها رسیده بودم ومرا میپرسیدن از من یک یک دیکتاتور وهرزه به ذهن آنها فرو کرد وآنها دیگه آشکارا جلوی من ایستادند وخلاصه کلام معلوم شد خانم خیانت کار ودوغگوی قهار شده خلاصه کردم که از خواندش خسته نشوید طلاق هم نمی‌گرفت ولی خودم توکل بر خدا کردم و تقاضای طلاق دادم و الان هم در مرحله کارشناسی حقوقی است
      بخاطر حقوق خوب من میخواست کند که من دست به خودکشی ویا قتل بزنم
      ناگفته نماند که بارها گفتم بیا بریم پیش روانشناس
      میگفت من سالم هستم خودت برو واگر تنهایی مادرت ویا خواهرت را ببر شاید آنها مشگل دارند که با پیدا کردن ۵تا دعای جادو برایم اتمام حجت تمام شد وخودم با توکل بر خدا اقدام به طلاق کردم وقتی دوستانم فهمیدن اول نصیحت میکردن که تو ۵۰ ساله هستی والان دیگه وقت طلاق نیست وقتی ماجرا را کمی سر بسته برایشان گفتم همگی گفتن دیر کردی ۱۶سال عمرت را به فنا دادی
      الان پرونده طلاق من در مرحله حقوقی است

  27. Avatar
    امید بی کلک ژوئن 27, 2022 در 12:26 ق.ظ پاسخ

    سلام عالی بود ممنون استفاده کردم امیدوارم که مطالب را تو زندگیم پیاده کنم و بی شک که نتیجه مثبت خواهم گرفت بازم دمتون گرم برا من خوب بود اول از خداوند مهربان و دوم از شما که نیت خیر خواهانه دارید. یا حق

  28. Avatar
    محمد حسین خان آگوست 4, 2022 در 1:01 ق.ظ پاسخ

    پری رو تاب مستوری ندارد /// در ار بندی سر از روزن بر آرد
    زن یا مردی که یک بار خیانت کرد باز هم میکند حد اقل 98% چنین اند

    • Avatar
      مسعود فوریه 1, 2023 در 9:49 ب.ظ پاسخ

      زن خیانتکار رو طلاق بدین خیانت یه هورمونه تو بدن که وقتی شروع بشه پایانی نداره مخصوصا واسه زن جماعت

  29. Avatar
    حسین آگوست 10, 2022 در 2:55 ق.ظ پاسخ

    سلام بنظرم مرد باید طوری رفتار کند زن احساس کند که همه زنها شوهرش را دوست دارن و از چنگش میخان در بیارن ان وقت تمام فکر ذکر زن میشه نگهداری شوهر دیگه به خیانت فکر نمیکنه

    • Avatar
      حسین اکتبر 6, 2022 در 10:44 ق.ظ پاسخ

      به به

  30. Avatar
    کابوس خیانتکارا آگوست 11, 2022 در 11:04 ق.ظ پاسخ

    زن خیانتکار بدون بی برو بیا ومعطلی فقط وفقط باید سرشو با خنده وخونسردی تمام از تنش جدا کرد.و اویزون کنی تو میدان شهر جلو دید همه وزیرش با برگه علتش بنوسی تا همه بخونن وزنا ببینن عاقبت خیانت چیه هم اینکه کم کم پیش مردا باب بشه این عمل اینجوری فقط ریشه کن میشه خیانت…

  31. Avatar
    مجید یزدان کیش آگوست 12, 2022 در 12:58 ب.ظ پاسخ

    سلام
    ضعف ولاغری وزشت شدن پدر ومادر به هنگام تولد نشان دهنده حرام زادگیست کهDNA ان را حتما بگیرید مطمعن باشید

    ویک زن وقتی خیانت میکند شکمش ورم میکند صورتش تیره میشود زگیل بر بدنش زاهر میشود
    وچشمهایش نافرم میشود وبدن بوی بدی میدهد

  32. Avatar
    مسعود آگوست 19, 2022 در 7:13 ق.ظ پاسخ

    خداواندا، کل فاسدین را در امور مسلمین اصلاح بگردان.
    (الهم اصلح فاسدن من کل امور المسلمین)

  33. Avatar
    محسن آگوست 28, 2022 در 1:09 ب.ظ پاسخ

    سلام چند ماه پیش فهمیدم همسرم با یکی از دوستام تو فضا مجازی چت میکنه اوایل جلو خودم چت میکرد بعد ک خانوادم بهم میگفتن خانومت یه با گوشی یه کارایی میکنه گیرایی بهش دادم ک بعدا فهمیدم پنهانی از من باز چت میکرده ولی هم به دوستم از نظر ناموسی خاطرجم هستم هم به همسرم با همسرم که حرف زدم و دعوا هم کردم گفت مثل داداشم بود و فقط حرفای الکی میزدیم و اگه دوستت یه بار میفهمیدم بهم نظر داره بهش پیام نمیدادم و این حرفا با این که میدونم راست میگه ولی بازم نمیتونم فراموش کنم شاید هم دوباره ازدواج کردم چون دیگ این زندگی واسم مزه ای نداره خیلی عذاب میکشم …

    • Avatar
      محمد دسامبر 2, 2022 در 1:19 ق.ظ پاسخ

      من فقط شنیدم بوی بدنش خیلی بد میشه زن خیانت کار البته از کسانی که تجربشو داشتن شنیدم ،ولی در مورد بقیش نظری ندارم

      • Avatar
        مردادی آوریل 21, 2023 در 12:30 ق.ظ پاسخ

        اینا چرت و پرت و زرمفته. باور نکن. بیا من زن خائن نسون بدم از هزارتا هوری بهشتی خوشگلترو تمیزترو نازترو و خوشبو ترو مهربونترو با ارامش ترو و خلاصه همه چی تموم
        این حرفارو گفتم ولی فکرنکن دارم از خائها طرفداری میکنم. بلکه هیچکس به اندازه من از خائن جماعت بیزار نیست. فقطم نه خائن زن و شوهری کلا خائن جماعت رو میگم. رفیق خائن در رفاقت. همکار خائن در کار. برادر و خواهر خائن در ارث و میراث و کلا تمام انواع خائنها رو میگم. واگر دست من بود زنده زنده اتیش میزدمشون
        ولی در کل دارم میگم اینکه بوی بد و زشت شدن پدر ومادر در تولد و فلان و بهمان. اینا زر مفته.

  34. Avatar
    احسان سپتامبر 2, 2022 در 11:24 ب.ظ پاسخ

    تا زمانی ک این گوشی ها در دسترس شون هست خیانت کار هم نباشن میشن چون زن ناقص العقله یکی بهش بگه عزیزم دیگه میپره تو بغلش

    • Avatar
      btwm ژانویه 27, 2023 در 5:36 ب.ظ پاسخ

      عقل خودت ناقصه چه طرز حرف زدن در مورد خانوماست مگه ما میگیم همه مردا هیزو هوسرانن،درست صحبت کنااا😒😒😒

      • Avatar
        مرتضی@ آوریل 3, 2023 در 10:27 ق.ظ پاسخ

        باعرض سلام وادب خدمت شما….زنهافرشته های آسمانی هستند که خداوندقلبهایی ازجنس طلا درون سینه ی آنها قرارداده حتی دخترانی که دردوران مجردی باپسرهای زیادی ارتباط داشته اند هم میتوانند بعدازازدواج ورفتار درست همسر به راه راست هدایت بشن چون آنهافقط وفقط دنبال محبت هستند واگر مامردهابلدباشیم کجاوچگونه به آنهامحبت کنیم هرگز وهرگز به ماخیانت نخواهندکرد مامردهاوقتی بیرون میرویم چشم همه زنهارادرمی آوریم وحتی به زنهای شوهردارهم زبانم لال به چشم بدنگاه میکنیم ومطمئن باشید همسران مامتوجه رفتار گفتار ونگاه های مامیشوند پس اگر همسری مطیع وبامحبت ولبریزازعشق ووفاداری میخواهید شماهم همسری مطیع بامحبت ولبریزازعشق ووفاداری باشید برایش ….زنهای ایرانی سرشارازوفاداری ومحبت هستند اگر درست باآنهارفتارکنیم برایش وقت بگذاریم به اومحبت کنیم وهرروز بخاطر کارهای خوبش ازاووخانواده اش تشکرکنیم ببخشید اگرسوادکمم باعث آزردگی خاطرتان شد دوست داشتن وابرازآن به همسر کلید بهشت دنیای کنونی مردان است ..بدرود

    • Avatar
      ارمان جولای 13, 2023 در 10:35 ب.ظ پاسخ

      احسنت احسنت احسنت گل گفتی زن یه تخته اش کمه حدیث هم داریم

  35. Avatar
    احسان سپتامبر 2, 2022 در 11:31 ب.ظ پاسخ

    این مشکلات بخاطر پشتوانه مهریه هست زنه خیانت کار ب دلگرمی مهریه هر کاری دلش بخواد میکنه

  36. Avatar
    اترین سپتامبر 2, 2022 در 11:54 ب.ظ پاسخ

    من به شوهرم خیانت کردم

    • Avatar
      دومان اکتبر 25, 2022 در 4:55 ق.ظ پاسخ

      سلام دوستان من یه سری حرفهاتو نو خوندم
      هرادمی یجورایی درگیر اشتباهات زندگی خودش هستش خداوند به همه ی ما رحم کنه و ماهارو به راه راست هدایت کنه

      • Avatar
        نبی الله جولای 4, 2023 در 1:08 ب.ظ پاسخ

        من خیلی ریز بین وحساس هستم ول تا الان هیچ حرکت مشکوکی ندیدم ولی هشتاد درصد خانمها مرد ها را به اشتباه می اندازن بنده هر وقت زن میبینم ضربان قلبم زیاد میشه طوری که‌ کنترل‌ خود را از دست میدهم بخاطر همین بیشتر این رفتارها که‌ در بالا توضیح داده شد من راه به اشتباه می انداخت وفکر میکردم فلانی با این نوع رفتار میخواهد با من رابطه جنسی داشته باشد ولی همین که‌ بهش پیشنهاد میدادم اصلا با رفتارهایش که‌ هرمردی را به اشتباه می‌ انداخت مطابق نداشت بعضی از زن‌ها خون گرم ومهرباند بعضی ها شوخ تب هستن بعضی فقط حرف زدن را دوست داردن بعضی ها با نگاه کردن وخیرشدن مردها را به اشتباه می انداز درحالی که‌ هیچ قصد نیتی در کار نیست ولی چون‌ زن برای مرد جزابه ومردها بجز رابط به هیچ چیزی فکر نمیکنند زن ها باید مراقب حرکت‌ها ورفتارها وحرف هایشان باشند تا به دردسر نیفتند نودپنج درصد مردها بجز همسرشان با کسانه دیگر در رابط هستند و آنکه تذکیب می‌کند دروغ میگه من تا یه زن میبینم آب از لب دهنم راه میفته خودم را زوری کنترل‌ میکنم یعنی از شوق شهوت که‌ بانگاه کردن به زن‌ها بهم دست می‌دهد دندان‌هایم روی هم قلف می‌کنند بارها به مشاوره مراجعه کردم‌ بارها به دکترهای روان پزشکی مراجعه کردم‌ ولی بهبودی نه یافتم

    • Avatar
      رامتین دسامبر 22, 2022 در 8:21 ق.ظ پاسخ

      سلام وقت بخیر. چرا
      نتیجه این خیانت چه شد
      الان برای جبران چه خواهی کرد
      هم برای خودت هم برای شوهرت؟

    • Avatar
      حسین فوریه 1, 2023 در 11:02 ق.ظ پاسخ

      خاک تو سرت پس

  37. Avatar
    طوفان سپتامبر 10, 2022 در 4:07 ق.ظ پاسخ

    سلام وقت بخیر
    خانم بنده بعد از اینکه یکسال رفت سر کا بنای ناسازگاری گذاشت وطلاق گرفت ورفت الان ۴ ساله مجردم وتا حالا چندین خانم راصیقه کردم که همشون مطلقه بودن علت اصلی جداییشون ناتوانی جنسی مردان واداشتن رابطه عاطفی خوب با همسرشون هست ودلیل اینکه میخام دوباره ازدواج کنن دنبال یکی می‌گردن که بیشتر مالی حمایتشان کنه

  38. Avatar
    بهزاد سپتامبر 23, 2022 در 4:18 ب.ظ پاسخ

    من به همسرم هیچوقت خیانت نکردم
    اما بخاطر حساسیت‌های شدیدش که ریشه در شرایط کودکی و تربیتش داره اذیتم کرده که حالا بعد بیست سال و با داشتن چهارتا بچه داریم از هم جدا میشیم
    خانوما تورو خدا اینقده مردا رو تو ذهنتون عوضی نکنید.
    من حتا بخاطر ایشون تدریس دانشگاه رو رها کردم و قید تاسیس شرکت رو هم زدم اما چه فایده… دیگه خسته شدم از دست بدبینی‌هاس

  39. Avatar
    ایران سربلند سپتامبر 28, 2022 در 9:42 ق.ظ پاسخ

    خیانت زنهایادرحده صفره یایه مردحرامزاده زیرپاشون می شینه حجب وحیازن اینقدربالاست که به فکرش هم خیانت خطورنمی کنه ولی متاسفانه زنهایه عیب دارن که گیرمی کنن وتورودربایستی تن به خیانت می دن حرامزاده مردانی که دنبال بی ناموسی وپاشوندن خانواده هاهستن

  40. Avatar
    سید محمد اکتبر 2, 2022 در 9:54 ق.ظ پاسخ

    سلام، برای منم چنین اتفاقی افتاد، یک بار اوایل ازدواجمون بود که اشتباه کردم و بخشیدم بعد ۱۸ سال زندگی با دوتا بچه بزرگ دوباره متوجه شدم که اینکارو میکنه.
    نظر بعضی از دوستان رو خوندم، بله کسی که یک بار مرتکب این گناه بشه دیگه کنار گذاشتنش خیلی سخته. و دوباره اتفاق میفته. اما من با خواست خدا با دادن حق طلاق در قبال بخشیدن مهریه جدا شدم و بچهام هم پیش خودم هستن.در ضمن برای خیانت هیچ عذری پذیرفته نیست هیچ عذری، اگر کسی مرتکب این گناه بشه از ذات کثیف و بد خودشه.
    انشاالله برای کسی چنین اتفاقی نیفته..

  41. Avatar
    هادی اکتبر 4, 2022 در 7:06 ق.ظ پاسخ

    خیانت کار باید کشته بشه،اول باید ثابت بشه خیانت کرده بعد به فجیع ترین صورت کشته بشه

  42. Avatar
    amir اکتبر 8, 2022 در 12:39 ب.ظ پاسخ

    به زنم شک دارم سرد برخورد می‌کنه از من فاصله میگیره دوست داره خونه پدرش باشه رفیق فابریکش خواهرشه براش مهم نیست که از سر کار دیر برم خونه یانه

  43. Avatar
    amir اکتبر 8, 2022 در 12:44 ب.ظ پاسخ

    اکثر موارد به من میگه بچه هاتون ول میکنم میرم وقتی می‌ره خونه پدرش نه به من زنگ میزنم نه سراغی میگیره بدتر از همه پرخاش می‌کنه پول پوسته قدر زحمتهای منو نمیدونه.من به خاطر بچه هم چیزی نمی‌گم دوتاپسر خودش واسه خودش می‌ره خرید

  44. Avatar
    amir اکتبر 8, 2022 در 12:47 ب.ظ پاسخ

    شیدا خانوم ببخشید شما از مشکلات کسی چیزی نمیدونی

  45. Avatar
    بهنام اکتبر 12, 2022 در 4:36 ق.ظ پاسخ

    سلام دوستان به نظرم اونایی که مجردن ازدواج نکنن واونایی که خیانت دیدن یا احساس می کنن که طرف مقابلش خیانت میکنه خوب طلاقش بده مگه چند بار زنده ایم یه بار اومدیم یه بارم میریم لااقل با دلخوشی بمیریم درسته که پسره تو این گرونی بی کاری تو فشار میفته بلخره همه وضعشون توپ نیست که شاید ۷۰ درصد ایران در قشر متوسط یا ضعیف زندگی میکنن طلا و مراسمو کوفتو زهر مارها وغیره رو به گردن میگیرن تا مثلا خوشبخت بشن من که تا به حال ندیدم و انشاالله هم نمیبینم ولی من عمرمو که به خاطر یه خیانت کاری که به گفته دوستان نه بچه میفهمه نه زندگی هدر نمیدم و به خاطرش نه زندان میرم نه دست به کارایی که یه ادم ضعیف میکنه میدم فقط زندیگیمو میکنم گور بابای زن خیانت کار یا مرد خیانت کار (با تشکر از خانوم دکتر شقایق درویشی )

  46. Avatar
    مهدی اکتبر 17, 2022 در 1:32 ق.ظ پاسخ

    محبت درست کردن به زن تنها چاره کار هست وقتی زن بتونه به مردش افتخار کنه هرگز خیانت نمیکنه مساعل جنسی 20 در صد تاثیر داره
    وقت بگذارید و فقط فکر کار کردن الکی نباشید ورزش کنید و به خودتون و همسرتون رسیدگی کنید این همه کار کردین چی دارید بیخیال کار به عشقتون فکر کنید

  47. Avatar
    محمد اکتبر 18, 2022 در 4:30 ب.ظ پاسخ

    حداقل نیمی از زنها خیانت میکنند
    خیانت فقط رابطه جنسی با دیگران نیست صمیمی شدن با نرد نامحرم و چت کردن با او هم نوعی خیانت است

  48. Avatar
    ناشناس اکتبر 19, 2022 در 12:04 ق.ظ پاسخ

    خیانت بیماریست و بسیار مسری.

  49. Avatar
    پویا اکتبر 20, 2022 در 12:27 ق.ظ پاسخ

    متاسفانه زن و مرد در موقع انتخاب شریک زندگی از همان ابتدا بدون اینکه هم دیگر را بشناسند بهم دیگردروغ می گویند و راست وحسینی گذشته خود را برای هم بازگو نمی کنند و از معیارهای خودشان از زندگی بهم دروغ می گویند
    واز خواسته ها درزندگی رو دربایستی میکنندوبه همین دلیل به تدریج از هم دور‌می شوند وبین آنها سردی بوجود می آید
    واین امر بسیار خطر ناک است و امکان متکی شدن به فرد دیگری را فراهم و خیانت به هم را هموار می سازد . عمومأ زنها درزندگی مشترک نیاز به گفتگو و نوازش همسر خود دارند که همین خط ومش‌صد و هشتاد درجه آنها را به صداقت وپاکی با همسر خود پایبند خواهد کرد سعی کنید این ابتکار را درزندگی خودتان بکار ببرید تا از نتیجه آن لذت بهینه بدست آید

  50. Avatar
    پری اکتبر 21, 2022 در 2:12 ق.ظ پاسخ

    کمی هم در مورد خیانت مردها مینوشتید مردهایی که احترام زن و زندگی و چهار دیواریشون رو نگه نمیدارند و بارها و بارها خیانت میکنند و انکار مردهایی که به خاطر هوا و هوس کثیفشون به احساسات زنشون ضربه میرنن

    • Avatar
      ناصر ژانویه 13, 2023 در 9:41 ب.ظ پاسخ

      هر مردی که خیانت میکنه مطمئن باشه زنش هم یه روز خائن میشه
      دیدم وشنیدم که میگم

  51. Avatar
    Hhh اکتبر 24, 2022 در 2:05 ق.ظ پاسخ

    خیانت میتونه دلایل مختلفی داشته باشه. برای زنها بیشتر عامل عدم توجه درست مرد و کمبودمحبت باشه. اگر یک مرد یاد بگیره که اینهمه که وقت صرف کار میکنه در روز فقط ۱۰ دقیقه اختصاص بده به بهبود رابطه اش با زنش، به نوع محبت کردنش ، به کلام شیرینش و … قطعا ۸۰ الی ۹۰ درصد این چیزا پیش نمیاد. زنیکه عاشق مردش باشه، مردش بهش توجه کافی و درست کرده باشه هیچوقت خیانت نمیکنه. هیچی تو این دنیا نیست که علتی نداشته باشه …

    • Avatar
      Reza اکتبر 29, 2022 در 6:29 ب.ظ پاسخ

      از قدیم گفتن از هر دستی بدی از همون دست میگیری . مرد اگه خیانت بکنه قطعا زن این مرد هم راه خیانت رو پیش میگیره .

  52. Avatar
    دومان اکتبر 25, 2022 در 4:56 ق.ظ پاسخ

    سلام دوستان من یه سری حرفهاتو نو خوندم
    هرادمی یجورایی درگیر اشتباهات زندگی خودش هستش خداوند به همه ی ما رحم کنه و ماهارو به راه راست هدایت کنه

  53. Avatar
    علی اکتبر 31, 2022 در 3:20 ق.ظ پاسخ

    نسخه نوشتن برای دیگران کار درستی نیست ظرفیت افراد متفاوته .قانون ما متاسفانه خیلی ها رو به زندگی اجباری در کنار هم مجبور و محکوم کرده .هر فرد فقط یک بار بدنیا میاد و با این عمر محدود از دنیا میره .شاید اگر قانون طلاق طوری دیگه بود و زنها از حمایت اجتماعی و مالی بعد از طلاق برخوردار بودن ویا شاید مهریه و نفقه به این شکل در قانون دست وپای مردا رو نبسته بود اوضاع خیلی فرق می کرد .متاسفانه ازدواج در این مملکت با این قوانین شده آش و کشک خاله .اگر شما ی زن بودی که بیست سالگی بزور شوهرت میدادن و توی 25 سالگی شوهر اجباریت در ی سانحه قطع نخاع می شد و نصف صورتش می سوخت چکار می کردی؟یا برعکس ؟ خیلی ها ظرفیت تحمل و سازگاری دارن و خیلی ها هم ندارن .چون رضا زاده وزنه 200 کیلونی برمیداره نباید انتظار داشت همه بردارن .این مطالب رو بعنوان ی روان درمانگر نوشتن .

    • Avatar
      لیلا ژانویه 2, 2023 در 9:24 ب.ظ پاسخ

      منم خیانت کردم ولی متوجه تفاوت هایی شدم و قدر شوهرم رو بیشتر میدونم الان ضمنا حالی که با شوهرم میکنم با هیش کی نکردم تا حالا ، ارضام نمیکرد ولی فهمیدم ربطی به مرد نداره کلا زنا دیر ارضا میشن . الان ببشتر آغوش شوهرم آروومم میکنه تا ارضا شدن، گاهی هم خودارضایی میکنم ولی کلا شوهر خودم قشنگ تره واسم تا غریبه

      • Avatar
        هادی مارس 26, 2023 در 2:28 ق.ظ پاسخ

        آفرین درود بر شما امیدوارم خوشبخت ترین ها باشید

  54. Avatar
    آریو نوامبر 2, 2022 در 8:40 ق.ظ پاسخ

    سپاس از شما ،،،،،،، بسبار مفید بود ،،،،،

    • Avatar
      A.kh نوامبر 27, 2022 در 7:13 ق.ظ پاسخ

      الان دختر و پسرها با این فضای مجازی
      زود دوست میشن زن و مردها رابطه نا مشروع دارند
      عامل تمام بدبختی ها همین گوشیها
      و یکسری کانالها و شبکه تن فروشی است
      تا اونا برداشته نشه
      همین خیانتا ادامه داره

  55. Avatar
    مهدی نوامبر 3, 2022 در 12:12 ق.ظ پاسخ

    سلام
    من نظراتونا خوندم،من ایمان دارم هیچ زنی هیچ زنی و هیچ زنی خیانت نمی کند،در غیر این صورت صدرصد مقصر شوهرش است،من خودم مرد هستم و خیلیا رو دیدم

  56. Avatar
    حامد نوامبر 11, 2022 در 8:18 ق.ظ پاسخ

    حضرت سعدی میفرمایند

    عهد ما با تو نه عهدی که تغیر بپذیرد
    بوستانیست که هرگز نزند باد خزانش

    درود و عرض ادب
    گر که مرد و زن مهر و محبت و صداقت رو در اولویت زندگی مسترک قرار بدن پاینده و بالنده خواهند بود

    حقیر از همدان ساکن دهات
    ۲۲ سالگی تشکیل خانواده دادم
    بعد از ۱۸ سال زندگی هر روز بیشتر از قبل همدیگر رو دوست داریم و به هم عشق می ورزیم
    با اینکه زندگی در آمد کم و زندگی ساده ای داریم
    امید که همه سرمست و خوش باشند در کنار هم

    • Avatar
      محمد دسامبر 19, 2022 در 11:35 ب.ظ پاسخ

      طلاقش بده لیاقت تو را ندارد کسی که ذاتش بده همیشه بده خر و ببری بغداد استر نمیشه به خدا

      • Avatar
        اعظم جولای 30, 2023 در 8:42 ق.ظ پاسخ

        آفرین به شما کامل و درست فرمودین . من خودم زن هستم و با حرفای شما کاملا موافقم. من خودم بارها از شوهر سابقم خیانت دیدم
        وقتی دیدم اصلاح نمیشه طلاق گرفتم

  57. Avatar
    بیچاره کودکم ! نوامبر 16, 2022 در 11:22 ب.ظ پاسخ

    متاسفانه این موضوع خیانت داره روزبروز زیادتر میشه
    حالا به خاطر فضای مجازی یا محتوای رسانه های مختلف مثل سینما و تلوزیون و شبکه های ماهواره که به شدت دارن تو مغز مردم فرو میکنند
    تبلیغ پول پرستی و زندگی های غیر عادیه پر زرق وبرق و نشون دادن خیانت های مکرر و جور واجور به طوری که دیگه عادی جلوه کنه

    خوب طبیعیه که خیلی از مردم گول میخورن ، باور میکنن و فکر میکنن این داستانها درسته و زندگی همینه

    واسه همین یه عده از مذکرها ( نمیخوام اسم مرد رو براشون بیارم چون اصلا انسان حساب نمیشن ) با چرب زبونی یا با پول و یا با به رخ کشیدن موقعیت های خاص اجتماعی یا محبتهای شدید و تعریف و تمجید بی اندازه و هر روش دیگه ، مغز زنهای احمق رو شستشو میدن و اون زنی که سست بنیان تره و مثل خودشون فرهنگ خراب و تربیت درستی نداشته رو صید میکنن
    مثلا همه ی شما میدونین یه روش خیلی ساده و همیشگی برای اینکه مردها مخ زن رو بزنن : آفرین به شما خانوم محترم که اینقدر در فلان چیز عالی هستی ! به همسرتون تبریک میگم
    و از اینجا شروع میشه

    هر دو مقصر هستن و هر دو خطا کار هستند . هر دو بی لیاقت هستن

    قانون متاسفانه پشتیبان حق نیست
    چون اکثر مجریان قانون خودشون کثیفترین جنایتها رو انجام میدن
    قاضیهایی هستند که منتظر مراجعه ی زنان خوش سیما و خوش هیکل نشسته اند تا با ابزار قدرتی که در دست دارند شهوت خودشون رو رفع کنند
    از این قبیل افراد در جامعه زیادند . در موقعیتهای مختلف
    این همه زنهای با ماشینهای چند میلیاردی با آرایشهای عجیب و افراطی از کجا درآمد دارند ؟
    از همین ددی های موقعیت دار و پولدار یا فرزندان کثیفتر از خودشون

    زنهایی که بویی از عفت و پاکدامنی و عزت نفس نبردند و در خانواده بدون تربیت درست رشد کرده اند بسیار راحت تن به هر خفت و ذلالتی میدهند

    کسی که فرومایه و بی اصل و نسب باشه نیازی به دلیل نداره . به هر حال بهانه ای برای کثافت کاری پیدا میکنه
    و برعکس
    کسی که فرهنگ بالا و تربیت درستی داشته باشه با دیدن مشکلات همسرش راه آبرومندانه و درست روانتخاب میکنه

    شوهرت معتاده ؟ سکس خوبی نداره ؟ محبت نداره ؟ کثیفه ؟ بد دهن و بد اخلاقه ؟ و و و ؟
    ازش جدا شو
    بعد مرد آرزوهاتو پیدا کن

    مرد هم همینطور . فرقی نداره

    اما وقتی داری میبینی همسرت داره تمام تلاشش رو میکنه و هر چه در توانش هست برای زندگی با تو صرف میکنه ، باید و باید و باید تو هم زندگیتو براش بذاری
    اگر توانش رو نداری تا دیر نشده بهش بگو
    نذارین با وجود یک یا چند بچه مشکلاتتون بیشتر بشه

    خیانت نکنین
    زندگی رو به این سادگی به کثافت و نیستی نکشین . این بازی نیست
    زندگی چیز قشنگیه
    هر احمقی ارزش تشکیل زندگی رو نداره
    اگر احمق هستین مجرد بمونین و به متاهل ها نزدیک نشین

    خدا از بین ببره هر کسی رو که زندگی دیگران رو از هم میپاشه

    من هم داغ خیانت دیدم
    بارها
    چوب خوش قلبی و مهربانیم رو خوردم و خواستم تربیتش کنم و دوباره بسازمش
    ولی عزیزان ، به هیچ وجه درست شدنی نیست

    نصیحت : اگر در زن یا مردی متوجه این خصوصیات شدین فکر نکنین میشه درستش کرد و یا به راه راست هدایتش کرد
    هوس بازی ، تنوع طلبی ، شیطنت ، کمبود محبت از طرف خانواده ، پول پرستی ، خود خواهی ، خود بینی و بی ادبی و وقاحت
    دیگه درست نمیشه چون یه تعدادش ذاتیه و بقیه رو به مرور کسب کرده و بهش عادت کرده
    و ترک عادت موجب مرض است

    مشاوره و پزشک هم از هر 100 تا یکی با وجدان هست
    بقیه فقط بیشتر داغونتون میکنن

    والسلام

    • Avatar
      Amir ژانویه 26, 2023 در 3:32 ق.ظ پاسخ

      شما با چه علمی این حرفو میزنید اخه اصلا متوجه شدی چی نوشتی

      • Avatar
        اعظم جولای 30, 2023 در 8:44 ق.ظ پاسخ

        اتفاقا تماما علمی بود حرفاشون

  58. Avatar
    جواد نوامبر 23, 2022 در 1:02 ق.ظ پاسخ

    خانم شقایق ازراهنمایی شماممنونم ولی من 18 سال بودزنم روتحمل میکردم بخاطربچه هام ! بچه هائی که اصلا منودوست ندارن . والان 8ساله که حتی به من سرنزدن ! بالاخره بخواست خودش طلاقش دادم وبعدپسرم باگریه گفت جریان مامانش این بوده که رفیق داشته والبته یکروزهم من هنگام برگشتن به خونه مردی که بااودوست بوددیدم ومرتیکه بادیدن من ازترس فرادکرد .البته مادربچه هام (زنیکه فاسد) رومجبورشدم طلاقش بدم . همه چیزرومی دونستم ولی به روی خووم نیاوردم وراحت شدم .خداشماروموفق کنه که تمام آنچه گفتین حقیقت داشت والبته من یک باجناق هم داشتم که بارهابه من گفته بود : اینهابه پدرشون رفتن وهوسبازوتنوع طلب هستن تااینکه من خودم به همین نتیجه رسیدم که این زن کثیف ترین زن روی زمین است والبته گرچه مهریه اش راهم بخشیده بود ولی مبلغی درنظرگرفتم که هرماه به اوبدهم تادستش جلوی کسی درازنشه .خاک برسرش که میگه من بازاریابم ! راستی یک زن 55 ساله بابازاریابی میتونه زندگیشوبچرخونه ؟ خاک برسرش !!! که لیاقتش همینه .

  59. Avatar
    ع خ نهاوند نوامبر 27, 2022 در 6:47 ق.ظ پاسخ

    زنان خیانت کار و تن فروش تنها راه چاره کشتن خودش و مرد خاین نیاز به کشاوره نییت رفته زیر کردی غریبه خوابیده هیچ تضمین برگشتی نداره برگشت یعنی مرگ شما با این مشاوره هانون اونا را عادت به خیانت میدین میگن خوبه می ریم خیانت می کنیم بعدا بخشیده می شیم پس لطفا مشاورخ مدین

  60. Avatar
    A.kh نوامبر 27, 2022 در 7:08 ق.ظ پاسخ

    زن تن فروش و خاین
    راه حل رفع خیانت
    مرگ دو طرف خاینین

  61. Avatar
    علی نوامبر 27, 2022 در 1:22 ب.ظ پاسخ

    سلام،من همه نظرات رو خوندم حرف من با اونای هست که میگن بکش بکش عزیزم تو کی هستی جونی که خدا داده رو بگیری اصلا گیرم کشتی اخرش چی؟ خود راهی زندان زنت راهی قبرستان بچه هات چی؟به این فکر کردی که آینده بچه هات چی میشه یانه؟ضمنا هیچ زنی دوست نداره خیانت کنه ولی همه میتوننن اشتباه کنن خیانت یه اشتباه نه انتخاب لطفا مثل بعضی عزیزان درس راهنمایی کنید خانم های هم هستن با بی تفاوتی سردی …همسرشان چندین ساله زندگی میکننن خیانت نمیکنن یا کردنن توبه کردن که دیگه تکرار ننکنن.
    این زن یا مرد هستش که باعث میشه همسر یا شوهرش بهش خیانت کنه خیلی خیلی محدود هستن خانم ها و آقیان تنوع طلب

  62. Avatar
    محمد دسامبر 2, 2022 در 1:43 ق.ظ پاسخ

    سلام ،من هیچوقت خیانت نکردم خدارو شکر چه عاطفی چه جنسی ،اینو گفتم که بدونید خودم این کارو انجام ندادم که بخوام توجیه کنم ،ولی نظره من اینه که خیانت زن هزار برابر بدتر از خیانت یک مرد هست ،حتی تو جوامع غربی هم همین هست ،چون فطرت زن با مرد متفاوت هست ،و‌بنظرم زن یک قداست خاصی داره ،و خب ذات و فطرت مرد هم تنوع طلب هست و فقط عشقی که یک خانوم می‌تونه گرم ترش کنه می‌تونه یک مرد رو پاک نگه داره ،اینارو واسه این نگفتم که اگه مردی خواست خیانت کنه توجیهش کنم ،چون خیانت حتی فکرشم زشته چه کرد و چه برای یک زن ،اما حرفم با اونایی هست که فکر خیانت بسرشون میزنه ،اگه می‌دونی نمیتونی زندگی کنی اول جدا شو بعد هر کاری خواستی بکن ،که تو ایران انگار خیانت کردن واسه خیلیا راحت تر از طلاقه ،
    ولی خب این روزا خیلی خیانت زیاد شده مخصوصا از طرف خانوما که من فکر میکنم فیلمهایی که عادی سازی کرده خیانت و تو ماهواره و استفاده نادرست از موبایل و متاسفانه مردهای کفتار صفتی که اصلا براشون مهم نیست که دنبال یک زن شوهردار باشند ،
    اینازو گفتم واسه اون دسته از دوستانی که میگن حتما مرده تامین نکرده همسرشو ،نه دادا آنقدر آستانه تحمل خیلی از خانومها پایین اومده که با کوچکترین اتفاقی چه مالی چه عاطفی زود میرن دنبال رابطه حالا چه عاطفی چه ……
    من کسیو میشناسم همسرش تحمل شش ماه بی پولی شوهرشو نداشت و خیلی زود وا داد

  63. Avatar
    احسان دسامبر 2, 2022 در 7:34 ق.ظ پاسخ

    بکشش تمام

  64. Avatar
    شهداد دسامبر 8, 2022 در 2:41 ق.ظ پاسخ

    به نظر من هم،زنی که خیانت بکند،چه با یکنفر ،چه با چند نفر رابطه داشته باشد،دیگر امکان پاک شدنش،بسیار کم است.مهم همان دفعه اول است.
    وقتی با یکنفر انجام شد،دیگر با هر چند نفر،ممکن است انجام بشود.
    مهم همان دفعه ی اول است،که انسان باید جلوی خودش را بگیرد.
    قدیمی ترها،با تجربه ها میگفتن پرده ی حیای زن که پاره شد،دیگه وصله برنمیداره.
    جدیدترین میگن خیانت براش اعتیاد شده.
    به نظر منهم ۹۹ درصد این گونه زنها اصلاح پذیر نیستند.

  65. Avatar
    دلسوز تمام خیانت دیده ها دسامبر 24, 2022 در 2:06 ق.ظ پاسخ

    سلام _متاسفانه آقایون خیلی زود وابسته همسرشان میشن ولی حیف و صد حیف خانمها با واژه عاطفه ودلبستگی وعشق ومحبت حقیقی به شوهر خود بیگانه هستند ۹۰درصد ژنها بعد ازدواج آن هم کم کمش با۱۸ سال زندگی مشترک با همسرخود راحت خیانت میکنندواگر درحین خیانت چه تلفنی وچه در ماشین وچه درهم بستریش با بکی کمتر از خودبگیری فقط این حرفشون من افسرد هستم وچون توشوهرم نسبت به من بی تفاوت هستی مجبور شدم این خلع رو پر کنم همشون این حرف شو نه ولی در پس پرده حقیقتی تلخ پنهان شده وان اینه که زنها نسبت به مردها حشری ترهستند ودوست دارند هرچند یک بار با نوع سکس والت تناسلی بهتری عشق بازی کنند وان شخص حیوان صفت جدید دیر ارضاع بشه و خانم بدر از ذات یکی دو ساعت زیر چیز تازه حال کنه شاید درطول مثال۱۸سال زندگی مشترک باشما به شمانگفته باشه باید هرروز عشق بازی کنیم و شاید وقتی شما اشاره سکس میکنید وجوابش به شما اینه نمیشه پریود هستم یامیگه عفونت دارم حوصله ندارم از جواب های سربالاولی باکمی صبر و حوصله خودشو لومیده وهنگام صحبت کردنش باغریبه گوش میدید میبینی فقط توروپیش چیز تازه خراب می‌کنه .به نظر من شیطان باید پیش این زنها کثیف تکمیل تحصیل کنه کلا مردها قربانی این. زندگی کثیف هستند.خیلی از آقایون سالها پیش پی به خیانت زنهاشون میشن ولی دلبستگی عاطفی و خاطرات گذشته ودوست داشتن کسی که از انسان بودن فقط تنوع سکسی تنوع آلت مردجدید را میداند
    در آخر ۹۰ زنها محبت را در کسی میجویند که هروز بانوازش شروع کنه وبا قائیدن تمام کنه به نظر من این گونه زنها را باید طلا بی مهریه دادن ردش کردوهرروزشاهد بدبختی هایش شد وخدا راشکر کرد و گاهی هم بیاری بکنی ازهه سوراخهایش بعد باپول دادن خرابش کنی تابداندکه چه گروهی باپدر مادر بیشرفش خورده
    وان مردکی که قول ازدواج داده بود بعد طلاق گرفتن زن دوسه خوب میکندش وبعد بازار بهانه ردش میکنه

    • Avatar
      اعظم جولای 30, 2023 در 8:57 ق.ظ پاسخ

      شمایی که نوشتی دلسوز همه خیانت دیده ها
      من از شوهرم هزاربار خیانت دیدم و سرانجام صبرم لبریز شد و طلاق گرفتم
      آیا شما دلسوز زنهای خیانت دیده هم هستی یا فقط از مردها حمایت می‌کنی😡😡

  66. Avatar
    وحید دسامبر 29, 2022 در 9:25 ق.ظ پاسخ

    زن خیانتکار رو باید فقط سرش رو برید.نترسید بکشید این خیانتکارهای نجس رو.جنازشونم بسوزونید

  67. Avatar
    Ofont ژانویه 2, 2023 در 9:16 ب.ظ پاسخ

    وقتی تو محضر عقد قرآن جلو مون بود دیدم خیره شده تو چشم دوست داداشم براش لبخندی زد که برا من هم نزده بود خاستم همونجا تنهاش بزارم ولی مردونگی کردم گفتم حالش خراب میشه گفتم آدم میشه دوروز بعد عقد گوشیش گزاشته بود سایلنت بی پاسخ هارو زنگ زدم بهشون مرد بودن. باز فرست دادم ده روز بعد عروسی دیدم سرش لای در کوچه داره با پسر همسایه حرف میزنه گفت کار با مادرش داشتم تا آخر کار شماره پسره تو سیمکارت گوشیش دیدم. گفتم این دختره خرابه با او معاشرت نکن برعکس. گردنش آبی کرده بود گفت پشه زده.! مرد عاشق هیچ وقت نمی‌خواهد ونمی تواند باور کند که عشقش داره خیانت میکنه

  68. Avatar
    Ilia ژانویه 3, 2023 در 9:44 ب.ظ پاسخ

    اخه زوری کی پیام میده اصل داستان رو نخواستی بفهمی دادش

  69. Avatar
    تاراس ژانویه 5, 2023 در 6:21 ق.ظ پاسخ

    خیانت عاطفی اش بسیار بدتر از جنسی به نظر من و خیانت زن 10 برابر خیانت یه مرده در زندگی مشترکه چون باید مرتب اسپرم خودشو خالی کنه اما یه زن یه تخمک بیشتر در طول یکماه نمی زنه بعد زن پیرود میشه گناه مرد چیه که به این عمل جنسی میشه خیانت اما عاطفی بسیار بدتره خصوص چه مرد چه زن که اینکار و زنها بیشتر انجام می دن چون احساسی تر هستن یه مرد در طول زندگی می توونه با چند تا زن در ارتباط جنسی باشه اما یه زن نمی توونه حتی نیازهای جنسی شوهرشو برطرف کنه یعنی بعضی وقتا کم میاره

  70. Avatar
    عاطی ژانویه 14, 2023 در 2:37 ب.ظ پاسخ

    سلام ببخشید بعضیا میگن زنا درصد خیانتشون بیشتره اشتباهه .به همون اندازه ک زن خیانت میکنه مردم خیانت میکنه دیگه .یعنی زن با یه مرد داره خیانت میکنه پس هر دو به یه اندازه خیانت میکنن.هیچ زنی بدون دلیل و هیچ مردی بدون دلیل خیانت نمیکنه .کی دوستداره بی آبرو بشه .کی دلش میخواد بچش بدون مادر یا پدر بزرگ بشه ببینید چقد از لحاظ روح و روان مرد و زن بهم فشار میارن ک ناخودآگاه وابسته محبت یه غریبه میشن .بنطر من بجای تهدید کرون و کشت وکشتار خیانتکارا یه ذره روی ذهنیت و روح و روان خودمون کار کنیم تا آرامش در چهارچوب زندگی باشه .حای ک آرامش باشه خبری از خیانت نیست ‌.پس اولا گام برای اینکه ب طرف خیانت کشیده نشیم خود سازیه

  71. Avatar
    Am ژانویه 19, 2023 در 11:47 ب.ظ پاسخ

    سلام
    جسارتا جنابان مشاور، متاسفانه تا جایی که من می‌شناسم، بیشتر به دنبال اضافه کردن تعداد جلسات هستند نه درمان. برای هر جلسه هم مبلغ درشتی دریافت می‌کنند که به نظر من کاملا غیر منصفانه هست. دوباره متاسفانه در کلیت درستگاه درمان کشورمان، چون هیچ کس پیگیری و نظارت نمی‌کند، صرفا دریافت وجه انجام می‌شود و عملا درمان‌ها ظاهری است یا اصلا درمان نمی‌شود. بعضا چندتا درد دیگر هم اضافه می‌شود. مشاوران و روانشناسان هم از این قاعده مستثنا نیستند. ای کاش واقعا این مشاوره‌ها به جایی می‌رسید یا مثلا کادر درمانی یک تضمینی می‌دادند که اگر فلان دستور یا کتاب یا دوره را بگذرانید، مسئله حل می‌شود ولی تا مسئله را بیان کنی، یک دوره مشاوره چندین جلسه‌ای سفارش می‌کنند و در آخر هم فقط خود فرد باید مسئله‌اش را حل کند. چون جنابان مشاور فقط متخصص راهنمایی و مشاوره هستند. خداقوت می‌گم بهشون! باز لااقل پزشک‌ها دو خط نسخه می‌نویسند که نونشان حلال بشه!

    • دکتر شقایق درویشی
      دکتر شقایق درویشی ژانویه 23, 2023 در 8:37 ب.ظ پاسخ

      سلام و وقت بخیر
      نظر شما محترم هستش ولی پاسخ به اعتقادات شما بسیار مفصل هستش و در پیام امکان جواب نیست.
      فقط به چند نکته اشاره میکنم و اینکه دوستانی که مطلب شما رو هم میخونن امیدوارم نظر بدن
      – اینکه روانشناسان به دنبال اضافه کردن جلسات هستن درست نیست ولی این رو بدونید که مشکلی که طی سالها بوجود اومده قطعا با یک جلسه تراپی حل نخواهد شد
      – اینکه درمان ها ظاهری هستش هم نظر شماست و بسته به مشکل مراجع درمان های مختلفی وجود داره که بعضا میتونه بسیار عمیق هم باشه
      – اینکه درد های دیگری هم اضافه میشه: قطعا دردی وجود داره که با بررسی های بوجود اومده باید رفع بشه وگرنه روانشناس حاذق قطعا خودش دردی رو اضافه نمیکنه
      – در روان درمانی رابطه بین درمانگر و درمانجو هستش و هیچ تضمینی وجود نداره .کنترل و بهبود و … داریم مثل پزشکی نیست که تومور رو خارج کنیم و تمام . در ضمن همون تومور هم میتونه مجدد مشکل ایجاد کنه
      – روانشناسی برای هر فرد منحصر به فرد هستش و نمیشه با معرفی یک کتاب که به صورت کلی و جامع تدوین شده توقع داشته باشیم همه چیز رو حل کنه
      – روانشناس میتونه همراه درمان جو و در کنارش باشه ، روانشناس نمیتونه به جای شما بره سر کار به جای شما خشم نداشته باشه به جای شما … قطعا خود شما با کمک تراپیست باید مشکل رو حل کنید
      و
      در آخر توقع شما از روانشناس اون چیزی نیست که بتونه به شما کمک کنه.

  72. Avatar
    عباسعلی ژانویه 20, 2023 در 12:44 ق.ظ پاسخ

    ما در قانون و شرع اسلام و ادیان برای مرد خیانت گفته نشده و خیانت خاص زن شوهر دار است و باید اعدام شود و مرد میتواند بازنان مجرد وبیوه همزمان ازدواج کند و این دلیل عقلی و علمی دارد

  73. Avatar
    افشین ژانویه 21, 2023 در 2:10 ق.ظ پاسخ

    سلام دوستان بنظر من تا یکی از دو طرف منحرف نشه طرف مقابل بهش خیانت نمیکنه پس آدمی باید خودشو اصلاح کنه تابهش خیانت نشه منظورم اگر توزندگی زناشویی یکی کج رفت مطمئنا بهش خیانت میشه پس ازقدیم گفتن نزن بردر دیگری که روزی میزنن بردرت چه باشد خواهرت یا مادرت یازنت

  74. Avatar
    مهدی ژانویه 22, 2023 در 11:32 ب.ظ پاسخ

    میخوام به اونایی بگم که میگن اگه مرد تمام خواسته های عاطفی وجنسی ومالی زن رو براورده کنه زن خیانت نمیکنه
    انگار چشم بسته غیب گفتی البته که تمام نیازهاش براورده بشه خیانت نمیکنه
    این دوره زمونه کدوم مردی میتونه تمام خواسته های عاطفی جنسی مادی زن رو براورده کنه
    مهم اینه که باوجود مشکل خیانت نشه وگرنه برای هر خیانتی دلیلی یا بهتر بگم توجیحی هست

  75. دکتر شقایق درویشی
    دکتر شقایق درویشی ژانویه 23, 2023 در 8:58 ب.ظ پاسخ

    سلام و وقت بخیر
    حتما از یک زوج درمانگر برای مشکلی که دارید کمک بگیرید
    برای راهنمایی بیشتر با کلینیک تماس بگیرید همکاران من در کلینیک راهنمایی تون میکنن
    02188217088

  76. Avatar
    رنجی ژانویه 27, 2023 در 1:38 ق.ظ پاسخ

    خدا لعنتش کنه.باور کنید اصل بد نیکو نگردد واقعا یه حقیقته

  77. Avatar
    آري فوریه 5, 2023 در 11:33 ب.ظ پاسخ

    مرد باید همه نیازهای جنسی روحی مالی و … رو تامین کنه ؟ پس زن هیچ نقشی در زندگی نباید داشته باشه ؟

  78. Avatar
    مریم فوریه 10, 2023 در 4:46 ب.ظ پاسخ

    همه برا خودشون سریع و قاطع و انقلابی نظر میدن که باید بکشین هرکی خیانت کرد دیگه درست نمیشه،اصلا همین شماهایین که باعث خیانت میشین.
    من اوایل ازدواج یه آدم حرومزاده به زور منو مجبور به خیانت کرد و یه مدت ازم سو استفاده میکرد ولی با کمک یکی از دوستام تونستم اون رو از زندگیم بیرون کنم.
    خواستم بگم همه مث من خوش شانس نیستن که بتونن از دست امثال اون حرومزاده خلاص بشن و مجبور میشن به درخواستهای کثیف این انسان نما ها جواب مثبت بدن.فقط چون از آبروشون میترسن.یک طرفه به قاضی نرین.

  79. Avatar
    عرفان فوریه 11, 2023 در 2:27 ق.ظ پاسخ

    من همسرم سرکار میره از وقتی ک اسرار کرده بزارمش بره کار خیلی رفتارش مشکوک شده از نظر مالی اوکیم از نظر چهره تیپ اوکیم از نظر احساسات و اینکه نزارم کمبودی حس کنه واقعا براش وقت میزارم ولی اصن یهو غیبش میزنه ی بار خوبه ی بار بدرفتاری میکنه گوشیش میگیرم دست با خیال راحت بهم میدش ولی خیلی چیزاش پاک شدنه مث تاریخچه تماسش ساعتو تاریخا ب هم نمیخورن واقعا ب کمکتون نیاز دارم ک بتونم جلوی ای فاجعه بگیرم خیانت کردن بهش برام راحته ولی زندگیمو دوست دارم لطفا کمکم کنید راه حل بهم بدین

  80. Avatar
    بهار زندگی خودم هستم مارس 2, 2023 در 1:50 ب.ظ پاسخ

    تو مجردی پاک زندگی کردم به این امید که پاک روزیم بشه بایک پسر هم رابطه نداشتم حتی تلفنی ۲۱سالگی با اجبار با فامیل دور ازدواج کردم که بعدا معلوم شد نقطه مقابل منه روابط باز …خیانتها شروع شد اول از همه دخترعموش بعد جویاشدم گفت خواستگارش بودم قبولم نکرد اما بعدازدواج ما ظاهرا دختره که بزرگتر از همسر سابقم بود پشیمون بود بعدش جاریم …علنا باهمسرم دوست بود جویاشدم جوابی نداشت بچه جاریم تو جمع لو داد عمو صبح مارو برد فلان جابرد آخرشم گفت من مرد بازیگوشیم….تمومی نداشت روی هر زنی یه داستان داشتیم …در نهایت روز به روز رفتارهای بی تعهدی واضحتر و علنا میگفت منبا کسی هستم قدش اینه و زنش اینه ناخنش اینه …درحدی که همه متوجه شدن…دست بزن هم داشت بااینکه وضع مالی مابعد خوب شد اما براخونه حتی مریضی بچه هزینه نمی‌کرد اما خودش تیپ میزد و باهیجان بیرون میرفت مشاوره هم قبول نداشت به بهانه بچه از قبل هماهنگ کردم بردم مشاوره اما نتیجه نداد ومشاوره بعدا گفت شوهرت زن میبره شمال و پارانوئید و خودشیفته هست … روزای سیاه تموم شد جدا شدیم …بچه رو نه خودش برد نه به من داد مادر خیر ندیدش نگه داشت کلی هم جنگیدم برای بچه بالای ۷سال بود و درنهایت ملاقات و اونم نمی‌آورد و… …الان عذاب وجدان ندارم هرررر کاری بلد بودم برای همسرم انجام دادم هیچی کم نداشت از پوشش گرفته تا کار خونه و …حتی شام‌نمیخوردم تا باهم بخوریم دلگرم باشه یکی منتظرشه ساعت ۱۲ خونه بود مردی که ساعت ۱۴ تعطیل بود…اطرافیانم میگن کوفتش بشه و فلان شماتت میکنن از خوب بودنم اما معتقدم این دنیا حساب کتاب داره من وظیفه انجام دادم و خدا ثبت کرده و قیامتی هست …چیزی گم نمیشه مادرم حضرت زهرا شاهد گرفتم برای همسر داریم …پشیمون نیستم شوهرم بوده وظیفمو انجام می‌دادم…آخرم بعد کلی با این واون بودن رفت دختری رو گرفت که پدرش از نظر مالی بسیار بالا بود و برد پیش خودش شنیدم بازم ناراضیه از زندگیش…بنظرم انتخاب مهمه بیشتر طلاقها از انتخاب غلطه …حالا با فهمیدن این موضوع هنوز ندیدم مردی که در حد خودم صادق و متعهد …بیشتر مردا فقط میخوام مطمئن بشن خانم‌سالمه بعد خودشون هرطور باشن …منم گفتم خدایا یا همین طور تنها میمونم اگر قراره دوباره گیر نامرد بیفتم
    یا واقعامرد سالم روزیم کن.فعلا بعد ۱۲سال هنوز ندیدم وکنار پدر ومادرم سالم با افتخار زندگی میکنم شاید متهم شم کامل گرایی نکنم و ازین ور نیفتم اما کسی جای من نیست …واقعا تو ذوقم خورده و مرد بدی داشتم وسرم بلنده که من تبدیل به زنی نشدم که زندگیمو خراب کرد کاری که بامن شد با کسی نکنم…خدای قبل ازدواج ودختربودن باخدای بعد طلاق یکیه ‌..مهمه بعد طلاق عقده ای نشیم و بلایی که سرمون آوردن سر بقیه نیاریم …هواسم به سلامت جسم و روانم هست .کسی از ازدواج خوب لدش نمیاد ولی واقعا نیست ‌.بقول مشاورم دوه درصد آدما سالمن البته بااحترام برای همه …تایید نمیکنم رد نمیکنم اما راجعبه افرادی که سر راهم قرار گرفتن که میتونم نظر بدم.خدایا ممنون که خوب میبینی و میشنوی و هستی..مردایی دیدم گفتن زن وفادار پاک دامن میخوایم بعد خودشون از آدم روابط آزاد میخوان خب این مرد یکی مث شوهر سابق منه که…همین آدم میگه زنم خیانت کرده …یا دروغگویی یا نمیدونی از زندگی چی میخوای تعریف پاکی چیه .عاقبت همه ما ختم بخیر بشه ان شاالله

  81. Avatar
    july مارس 15, 2023 در 8:56 ب.ظ پاسخ

    سلام
    به نظر من شاید اغلب دلائل خیانت دو سویه اعم از زن و مرد مساله قدرته – این که قدرت در دست چه کسی باشه مهمه و تغییرات در سطح قدرت به شکل ….تکیه زدن به جای بزرگان به گزاف……. اثراتی دوگانه ظاهری و باطنی داره؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
    البته زندگی صحنه جنگ نیست ولی مثل هر جامعه ای برای بقاء و تداوم ما نیازمند سطوحی از قدرت داریم؛ این مساله نیز در جامعه کوچک خانواده هم مصداق داره.
    پژوهشی انجام دادم اغلب پرسش شوندگان مرد قدرت طلبی و عدم توجه به مقام مرد رو علت خیانت عنوان کردند در مورد زنان بیشترین دلیل برای خیانت مساله عدم توجه به درخواست های آنان ذکر شده – البته بین پرسش شوندگان سطوح مختلف مالی وجود داشتند به عبارتی مساله میزان درآمد نبود که مشکل ساز شده بود بلکه عدم توجه به درخواست های مرد به اندیشه شکل گیری خیانت در افکار زنان و سپس ظاهر شدن این اندیشه در عمل تبدیل شده بود، جالب توجه برخی!! تعدادی از پرسش شوندگان معتقد بودند در جامعه ایرانی مرحله گذار از سلطه گری مرد و انتقال آن به زنان وعدم مهارت های کنترل قدرت در زنان در این مرحله سبب متزلزل شدن افکار مردانو زنان در برابر هم شده بود.
    خب نتیجه؟
    باید یکبار مردان و زنانی که بیش از 3 الی 5 سال زندگی مشترک با هم داشتند با توجه به تجربیات روحی که از هم دارند بر سر مساله تصمیم گیری های نهایی در امور زندگی دوباره برنامه ریزی نسبتا دقیقی داشته باشند؛ صحبت کردن بدون تعصب هایی با دلایل احساسی، عاطفی و باید ها و نباید های مردانه و زنانه و ترسیم نقشه راه آینده زندگی و داشتن اهداف مالی و معنوی(احساسی) و بیان صریح نیازها بدون داشتن شرم ویا تعصب بیخردانه از عدم بیان صریح عقاید و احساسات به دلیل افت شخصیت و یا کوچک شدن و کم آوردن می تواند بسیار حیاتی و مهم باشد.
    پیشنهاد نهایی:
    اعتراف به ضعف های مادی،نفسانی و معنوی مانند: ضعیف بودن در برابر مردان زیبا و یا زنان زیبا به طرف مقابل به صورت کامل جدی اما با لحنی مودبانه وهمچنین قبول این مساله که باید یکی تصمیم نهایی را اما با مشورت بگیره؛ فرقی ندارد چه مرد و یا چه زن؛ و خلوت کردن با همسر به صورت خصوصی و بیان حتی خیانت اما نه به شکل بی ادبانه و یا جسورانه، ودر پی بازگشت بودن و گرفتن مشاوره از طرف مقابل مانند یک دوست می تواند کمک شایانی به برقراری روابطه زوجین به حالت قبل کمک کنه.
    اگر زن و مرد بپذیرند که زندگی با یک فرد ممکنه حاصل اشتباه در انتخاب خودمان باشه و طرف مقابل هم مثل من انسانی است پر از خطا و اشتباه و این مساله که داشتن تصمیم نهایی برای بازگشت به کانون خانواده بدون تعصب های بی خردانه؛ و توجه به نیازهای هر دو ظرف ورسیدن به نقطه تعادل که کار بسیار سختی است می تواند و یا ممکن است سبب کاهش احتمال خیانت و یا بازگشت به حالت قبل باشه.
    ممنون خواهم بود اگر دوستان نظرشون رو بفرمایند.

  82. Avatar
    مرتضی@ آوریل 3, 2023 در 10:29 ق.ظ پاسخ

    باعرض سلام وادب خدمت شما….زنهافرشته های آسمانی هستند که خداوندقلبهایی ازجنس طلا درون سینه ی آنها قرارداده حتی دخترانی که دردوران مجردی باپسرهای زیادی ارتباط داشته اند هم میتوانند بعدازازدواج ورفتار درست همسر به راه راست هدایت بشن چون آنهافقط وفقط دنبال محبت هستند واگر مامردهابلدباشیم کجاوچگونه به آنهامحبت کنیم هرگز وهرگز به ماخیانت نخواهندکرد مامردهاوقتی بیرون میرویم چشم همه زنهارادرمی آوریم وحتی به زنهای شوهردارهم زبانم لال به چشم بدنگاه میکنیم ومطمئن باشید همسران مامتوجه رفتار گفتار ونگاه های مامیشوند پس اگر همسری مطیع وبامحبت ولبریزازعشق ووفاداری میخواهید شماهم همسری مطیع بامحبت ولبریزازعشق ووفاداری باشید برایش ….زنهای ایرانی سرشارازوفاداری ومحبت هستند اگر درست باآنهارفتارکنیم برایش وقت بگذاریم به اومحبت کنیم وهرروز بخاطر کارهای خوبش ازاووخانواده اش تشکرکنیم ببخشید اگرسوادکمم باعث آزردگی خاطرتان شد دوست داشتن وابرازآن به همسر کلید بهشت دنیای کنونی مردان است ..بدرود

  83. Avatar
    خواننده آوریل 18, 2023 در 11:25 ق.ظ پاسخ

    دوستان اکثرا نوشتند خواستم تاکید کنم اینو چون مهمه شاید انگشت شمار پشیمانی یا توبه و … خیانتکار باعث بشه دیگه نکنه اما توجه داشته باشید آستانه تحمل چنین کسی برا شروع مجدد چقد پایینه چون واقعن این تنوع طلبی عامل اصلی و بزرگترین عامل خیانته و مثل اعتیاد میمونه چه برا مرد چه برا زن اما به جرات میتونم بگم دختر ( نه زن) که در مجردی با علم و علاقه سکس میکنه (بماند که خیلیاشم زوری یا خر شدنیه بیشترم به بهانه ازدواج) وقتی ازدواج میکنه احتمال خیانتش نزدیک به 1000 نکنه هم خاطراتشو مرور میکنه و مقایسه میکنهو… دیگه زندگی کن نیست . خیلی دوستانیکه میگن محبت کن یا فلان و فلان برادر این مال بعد ازدواج نیست که دلیلش محبت نکردن باشه تجربه قبل ازدواج چه شیرین چه تلخ مثل یه خاطره میگی نه با خودتون مرور کنید خودتو حتی با یه علاقمندی یا یه صحبت کوچیک و…خیانتکار بعد ازدواج قضیش فرق داره یادم قدیما میگفتن جسارته ببخشید از خانمها بیشتر و همه عذر خواهی میکنم برا اطلاعاته که میگفتن دختر که یبار… تا آخرشم آره البته که میتونیم انقد بیارید ای بابا مگه… بله حق دارید همینه که اینجئریه و بحث میکنیم همین تفکرات و… همه چیزو میشه یه جور دیگه دید میشه یجور دیگه فکر کرد میشه گفت مگه همه و… کاش بود که این دوستانی که تجربیاتشونو میگن نبودن ولی میبینید که هستن آدم به اینا فکر میکنه میپکه خدا به همشون کمک کنه من هدف همون یه جمله بود که یادمه قدیما تو جونیامون میگفتن ولی همنم نشد کامل بیان کنم امیدوارم خودتون متوجه شده باشین و منم ببخشید اینم بگم مهمترین عامل خیانت زنها فقط دوچیزه بقیه همش کشکه و بهانه یا زیر مجموعه همین .
    در دوره زمونه الان بالاخص شاغل بودن و درآمد داشتن زن مهمترین عامله توجه کنید دلایلو حضور بیشتر در اجتماع(به قرآن ما نه املیم نه خشک مذهبه نه دشمن آزادی زن وگوفت و زهرمار اینا واقعیته عاماه توجه کنید عامل) که به طبعش معاشرت بیشتر خصوصا همکارا محیط کار محیطای بهداشت درمان و بیمارستانا و شرکتای خصوصیو.. که افتضاحه حتمن تایید میکنید یا شنیدید یا تجربه کردید تاید میفرمایید یعنی هم بیشتر در معرض دید بودن هم بیشتر دیدن. همینطور داشتن درآمد که متاسفم بگم عامل 90 در مشکلات امروز داشتن درآمد زنهاست میگید دروغ میگم شما راست میگید قدیما رو دقت بفرمایید (البته که فرهنگ مهمه همون قدیمها هم مردها درآمد رو چماغ میکردن سر زنهای بیچاره و چه زنهایی که از ترس سربار شدن بی پناهی ..خودشون و بچه هاشون موندن زجر کشیدن و زندگیشم حروم شد) الان زنها که به درآمد رسیدن کارمند مخصوصن حرف بزنی از خداشه میگه طلاق توافقی بگیریم. توجه میکینید دیدید. همکار متاهلم تعریف میکرد هر چند خیلی قبول ندارم چون اگه ازدواج کردی برابری مشارکت کمک و…ولی میگفت جرات ندارم بگم غذا لباس شستشو اتو فرطی میگه منم مثل تو کار میکنم دیگه مگه وظیفه منه اگه یوقت دعوامون میشه راحت میگه نمیخوای بریم طلاق توافقی. میدونی چون درآمد نداره نتنها سربار نیست کمک پدر مادرشم هست اونام استقبال میکنن چرا خرج شاخ گاو شه همینجا خرج ما میشه تازه زن بیوه هم هست کاری هم بکنه نه کسی گیر میده نه گناهه… جسارته اینو از خودم میگم نه کنتور میندازه با هرکیم دلش بخواد هرجور هر وقت هر چقدر. اینه که الان میبینید طلاقا داره میرسه به ازدواجا یعنی هیچ هیچ مساوی و این یعنی یه جامعه ای که پر از زنان بیوه و مردان هوسران و پسران مجردو… خود حدیث مفصل بخوان به قول یه نفر من احساس خطر میکنم.
    مورد دوم وجود همین (نگیم مرد) آدمهای کثیف که کمه والا بگم هرزه هایی که دختران و اغفال میکنن یا بزور و تهدید در راستای امیال پلیدشون و لذتهای حیوانی و باعث ایجا همین چرخه ای میشن که توضیح دادم یا بقول یکی که نوشته بود آقازاده ها پوادارا یا حتی یارو هیکل قشنگ و ورزشی داره یا موقعیت خلاصه هر چی که خداییش دقت کنید بازار عرضه و تقاضا رو اگه این مشتریایه کثیف نباشن. حرف زیاده شده بازم عذرخوای از همه به کسی برنخوره
    در آخر فقط خدا وخدا وخدا

  84. Avatar
    مرزبان آوریل 24, 2023 در 7:30 ق.ظ پاسخ

    تجربه شخصی دارم نفر سوم خیلی مشکلات حله میکنه باید صبرانه باشیدنتیجه خیلی هم بد نیست

  85. Avatar
    حسن آوریل 25, 2023 در 4:18 ب.ظ پاسخ

    باسلام وعرض ادب.وقتی زوج زندگی مشترکی شروع قبلش باهم عهد وفاداری ویکی شدن تا رسیدن به ارمانهای یک زندگی ایده ال اجتماعی میبندند.جای جداشدن اتمام عهد وجود داره ولی خیانت خیر.

  86. Avatar
    سامان می 11, 2023 در 3:10 ق.ظ پاسخ

    وقتی عشق وسط نباشه و در کنار نبود عشق خانم استقلال مالی هم پیدا کنه (به واسطه شغل خودش یا خرجی زیاد از طرف مرد) به مرور میره به سمت خیانت و دور شدن از دایره تسلط مرد چون فعلا تا مدتی نیازی به مردی که دوستش نداره ندارد و دقدقه مالی هم که نباشه میره دنبال کارهایی که کمبودهایی که مرد براش گذاشته یا از گذشته و در تربیتش داشته را جبران کنه، زن ها بر عکس مردها وقتی اوضاع مالیشون خوب میشه دنبال زندگی مجردی هستند پس اگر دیر متوجه شید و از روی محبت خودرو به نام چنین زنی کنید و احساس کنه می تونه چند سالی روی پای خودش وایسه دادخواست طلاق خواهد داد و اگر خانه به نام وی بزنید علاوه بر دادخواست طلاق کلید خانه را هم عوض و مهریه را هم اجرا تواهد گذاشت! یک مشت آدم مریض هم داریم که شکارچی زن شوهر دار هستن و بنظرم اینها را باید ننشون را …، باید با چماخ چیزی تا جا داره بزنید و فیلمش بفرستید تو شبکه اجتماعی تهش یک دیه است و در مورد زن با نصیحت درست نخواهد شد چون مجموعه ای از کمبودهای عاطفی جنسی مالی تربیتی … است و مثل مرد فقط جنسی نیست، اگر فاقد فرزند هستید و می خواهید جدا شوید فقط به پدر مادر خودتون و همسرتون بگید و آبرو ریزی بیشتر نکنید تا طرف مقابل برای حفظ آبرو توافقی جدا شه اگر فرزند کوچک و نابالغ دارید و موقتا می خواهید به زندگی ادامه دهید تا تصمیم عجولانه نگرفته باشید اولا یک کتک حسابی بزنید تو ذهنش تا ابد بمونه، دوم برای مدتی سکس را تعطیل کنید، سوم دیگه مچ گیری نکنید و در مورد موضوع خیانت صحبت نکنید تا لوث نشه، چنین زنی بعید به این سرعت عوض بشه پس بجای تعقیب گریز و اتلاف وقت و هزینه برعکس تا می تونید ازش بهره سکسی ببرید (چراغی که به خانه رواست …) درست خیانتکار است ولی به هر حال یک توانایی هایی هم داره مثلا تا حالا فیلم بازی میکرده که علاقه به سکس نداره یا شاید خانه داری یا مادری بلد باشه، اگر جایی زرزر زیادی کرد فوری جوابش را بدید و نزارید شما را مقصر اشتباهات خودش جلوه بده، خرجی بدید ولی بصورت قطره چکانی و خرد خرد تا هر لحظه محتاجتون باشه در تمام مراسم خرید از بغالی تا پاساژ گردی خودتون همراهش برید و تا جای ممکن کارت دستش ندید‌ تا بفهمه شما هم قدرت هایی دارید، جز کلمه دوست دارم که واقعا بی معنی است در باقی موارد از گذشته بیشتر مایه بزارید، زن سالم نیاز بل شنیدن کامه دوست دارن داره زن مغرور و ناسالم باید جوری باهاش رفتار کرد اون بیاد قربون صدقه شما بره.

  87. Avatar
    محمد می 13, 2023 در 2:21 ق.ظ پاسخ

    یک نکته مهم برای ازدواج اینکه دو طرف از جنبه های مختلف همدیگر را قبول داشته و دنبال تغییر و درست کردن یکدیگر نباشند، مثلا اینکه یک طرف به طرف دیگر شرط کنه یا بگه اگر اینطوری باشی دوست دارم اصلاممکن امکان پذیر نباشه، دو حالت داره یا طرفین مقبول هم هستند و کیف میکنن از با هم بودن، یا عاشق و معشوق نیستند، دست کم اینقدر تواضع دارن و قوی و فروتن هستند که می تونن با یک سری کاستی های غیر اساسی طرف مقابل بسازن بدون اینکه روی طرف مقابل بیارن یا اعصابشون به بریزه. اگر کسی مثلا بخاطر یک لباس پوشیدن ساده به رو آورد یا اعصابش به هم ریخت این فرد چطوری می تواند هنگام بی پولی بیکاری یا شب دعوا یک بی احترامی ساده خانوادگی … یک عمر با شما زندگی کنه؟ کافی یک نسیم بیاد که به لطف گرگ های بیابان دیده تو جامعه که منتظر یک فرصت هستند در عرض مدت کوتاهی از زندگی مشترک، طعم خیانت و طلاق را بچشید.

  88. Avatar
    امیر می 20, 2023 در 10:44 ب.ظ پاسخ

    شناخت کامل از فرد مقابل قبل از هرگونه ارتباط و دوستی جدی یا ازدواج , بهترین راه حل جلوگیری از بدبختی های مداوم و ناینحل بعدی هست. چون اگر چنین زنی رو باهاش وارد ارتباط جدی یا ازدواج بشید باکارهای پنهانی و خیانت و دهها مارمولک بازی دیگه روح و جسمتون رو نابود خواهد کرد و اینطور زنها هرگز و هرگز از کارشون دست نخواهند کشید هرقدر هم خودشون رو پشیمون نشون بدن, چون سابقه اینو نشون داده که خیانت نوعی اعتیاد هست و هیچ راه حلی نداره. نه با محبت و نه با تهدید و کنترل هیچ کاری از دست مرد ساخته نیست. پس قبل از هر نوع ارتباط جدی با یک زن, مدتی رفتارهای او رو کامل چک کنید که از شرافت و صداقت و وفاداریش کاملا مطمئن بشید و طوری نشه که درهای جهنم رو به روی خودتون تا آخر عمر باز کنید.

  89. Avatar
    علیرضا ژوئن 6, 2023 در 2:59 ب.ظ پاسخ

    فقط یه راه وجود داره، اونم اینه که مردا به هیچ وجه ازدواج نکنن و هروقت نیاز جنسی داشتن با یه دونه از این زنهای خراب خودشونو ارضا کنن. چون توی نسل جدید 95 درصد دخترا خرابن مطمعن باشید اگه شما ایده آل ترین شوهر روی زمین باشین هم باز بهتون خیانت میکنن، اصلا هرچی مردها پاک تر و خانواده دوست تر باشن درصد خیانت زنا بهشون بیشتر میشه چون پیش خودشون به این مردها میگن احمق و بی عرضه.

  90. Avatar
    داریوش ژوئن 29, 2023 در 3:48 ب.ظ پاسخ

    منم به زنم خیانت کردم و الان خیلی پشیمونم
    با یه زن متاهل سه سال دوست بودم.اتفاقی شوهرش فهمید.هیچ رابطه جنسی با هم نداشتیم فقط یه بار سکس چت داشتیم که متاسفانه شوهرش پیامهای سکس چتمون رو دید.عذاب وجدان دارم،اون بنده خدا گناهی نداشت من اون رابطه رو شروع کردم.الان ازش بیخبرم نمیدونم سرنوشتشون چی شد.دو تا هم بچه داشت.خدا کنه زندگیشون خراب نشده باشه،دلم واسه شوهرش و بچه هاش و حتی خودش میسوزه.هرگز و هرگز خودمو نمی بخشم.عذاب وجدان ولم نمیکنه.چون باعث و بانی تمام این اتفاق ها من بودم.اون بنده خدا خیلی مقاومت کرد که با من دوست نشه ولی من احمق ول کن نبودم….فقط خدا کنه زندگیشون خراب نشده باشه

  91. Avatar
    ناشناس ژوئن 30, 2023 در 5:48 ق.ظ پاسخ

    سلام ۱۸سال هست ازدواج کردم و دو فرزند نیز دارم، از حدود ده سال پیش همسرم بیشتر رفتارهای ذکر شده رو بروز داده و روز به روز فاصله ما بیشتر میشه، خیلی سعی کردم تا به اوضاع سر و سامان بدم، بحدی دوستش دارم که حاضر نبودم باور کنم بهم خیانت میکنه، اولین رفتارهای هم اجتناب از رابطه جنسی هست و پرخاشگری و ترس و سو ذن و اینکه مدام از این ترس داشت که ی روزی طلاقش بدم، هرکاری کردم و از مشاوران زیادی هم کمک گرفتم و فهمیدم هیچکدوم از اونها با من صادق نبودن و مشکلاتم روز به روز بیشتر شد، همسرم دلیل امتناع از رابطه جنسی رو در اوایل مشکلات جسمی و بهانه های مختلف میکرد ولی با مراجعه به پزشکان مختلف متوجه شدم چنین چیزی صحت نداره، حتی الان هم دوست ندارم باور کنم زنم بهم خیانت کرده یا میکنه، بالاترین دلیلش هم اینه که عاشقش هستم و دو تا بچه هم داریم ولی حالا دیگه دارم کم کم به این نتیجه میرسم که مشکلی هست و احتمال خیانت خیلی بالا هست دیگه نه محبتی ازش میبینم و نه چیزهای دیگه، لطفا راهنمایی و دعا کنید واقعا خسته شدم و از طرفی دوست ندارم بچه هام اذیت بشن

  92. Avatar
    ارمان جولای 13, 2023 در 10:40 ب.ظ پاسخ

    خوب تو هم بهش خیانت کن این بهترین راهه

    • Avatar
      Amir اکتبر 21, 2023 در 11:15 ب.ظ پاسخ

      به نظرم تو شوهر کنی سنگین‌تری

  93. Avatar
    امیر جولای 17, 2023 در 10:09 ق.ظ پاسخ

    عزیزم مطمین صد درصد باش که داره خونت خراب میکنه جلوش بگیرتا بیشنر خدا زدت نکرده

  94. Avatar
    آرش کردستان آگوست 17, 2023 در 2:06 ب.ظ پاسخ

    یک جمله بگم فراموش نکنید
    خیانت را نباید بخشید باید سریع جدا شد

    همه نشانه های نویسنده این صفحه رو قبول دارم
    میخوام یه روش خوب دیگه به شما یاد بدیم برای تشخیص خیانت زن.

    وقتی با زنی زندگی میکنید ولی حال شما با اون خوب نیست شک نداشته باشید زنه خیانت میکنه زن خیانتکار به شدت بی رحمه. از این انسان خطرناک دوری کنید. باهاش بحث نکنید حرف زشت نزنید کتک نزنید هیچ کار بدی در حق زن نکنید فقط بی رحمانه طلاقش بدید تا بدون تو بره بمیره

  95. Avatar
    امیر اکتبر 17, 2023 در 10:57 ق.ظ پاسخ

    سلام . من امروز اتفاقی این صفحه رو دیدم . واقعیت این هستش که من هم مدتی هست که به همسرم شک کردم شاید نزدیک به دو یا سه سال هست و فکر می کنم که او در مواردی در خال خیانت می باشد ولی هنوز مطمئن نشدم و گاهاً خودم را نکوهش می کنم که چرا فکر بد می کنی اما با توجه به رفتار هایش بعد از مدتی دوباره این فکر به سراغم میاد که او بصورت کاملاً مدیریت شده در حال خیانت می باشد. حاضرم هر چی دارم را هزینه کنم فقط مطمئن بشم که خدسم درسته یا خیر ؟

  96. Avatar
    مرد مرده مارس 10, 2024 در 9:35 ب.ظ پاسخ

    زن من بعد 8 سال زندگی و یه دختر 3 ساله با دوست صمیمی خودم بهم خیانت کرد. مدرکی که داشتم از خیانتش ، یک فایل صوتی بود که توسط شنودی که توی محل کارش گذاشته بودم به دست آورده بودم و هیچ کپی و نسخه دیگری ازش نداشتم جز توی گوشی خودم. وقتی اومد خونه بهش گفتم سلام کجا بودی یکم دیر اومدی ؟ گفت مشتری داشتم طول کشید. هیچی نگفتم. بعد دیدم تنش بوی سیگار میده و ادکلن دوست صمیمی خودم. گفتم محسن اومده بود اونجا(گاهی میرفت اونجا و من همیشه میگفتم زنم خواهرته و هیچ چیزی ازش ندیده بودم) ؟؟ گفت نه چطور مگه؟ گفتم آخه بو سیگار میدی و ادکلن محسن . گفت این چه حرفیه میزنی زشته …. دست پیش گرفت . بهش آروم گفتم خودت بگو تا ببخشمت ولی اگر خودم بفهمم دیگه کار تمومه. گفت چیو بگم. منم گوشیمو گرفتم جلوش و صوت را پلی کردم. گفتم ببین …. خودتون هستید درسته؟ خشکش زد و سرشو انداخت پایین و گفت از بس تو با من سکس نکردی من دیگه نتونستم. منم گفتم خب زن حسابی من مریض بودم دو ماه . یعنی به این راحتی… یک لحظه گوشیو از دستم کشید و از پنجره 5 طبقه پرت کرد وسط خیابون. هیچی ازش نموند. له شده بود. بعد هم گفت حالا گه بخور . …

دیدگاه خود را بنویسید

Open chat
24ساعته پاسخگوی شما هستیم