// برخورد با خیانت زن | با خیانت زن چگونه برخورد کنیم

 برخورد با خیانت زن 

اغلب مردان بعد از خیانت همسرانشان دچار خشم زیادی می شوند و از آن جایی که غرورشان لطمه دار شده ، ممکن است به فکر انتقام گرفتن از هر دو نفر بیفتند ؛ اما بهترین برخورد با خیانت زن چیست ؟

بعد از برخورد با خیانت زن مردان چه رفتاری را باید از خود بروز دهند؟

تلافی،انتقام و جدایی یا بخشش و از سر گرفتن رابطه؟

در ادامه مطلب سعی می کنیم عواملی که باعث خیانت زنان می شوند و نحوه برخورد مردان با خیانت زنان و هر یک از رفتار ها و واکنش ها را بررسی کنیم.

اطمینان یافتن از خیانت

در اولین قدم باید از خیانت همسر خود مطمئن شوید ، زیرا در غیر این صورت ممکن است لطمه ی بزرگی به زندگی خود وارد کنید . اگر از روی شک همسر خود را به خیانت متهم کنید باعث به وجود آمدن ناراحتی و بی اعتمادی میشوید و حتی امکان دارد به طلاق زوجین ختم شود.

برخورد با خیانت زن

اولین قدم برای این کار بررسی نشانه های خیانت زن می باشد در صورت وجود مدارک کافی و اطمینان نیز بهترین گزینه صحبت با همسر است ، هر چند که این مکالمه بسیار سخت و ناراحت کننده است اما باید ابهامات خود را برطرف کرده و حرف های همسر خود را هم بشنوید.

 

چونه با خیانت زن برخورد کنیم

با خیانت زن چگونه برخورد کنیم

به همسر و خودتان زمان بدهید .

برای داشتن بهترین برخورد با خیانت زن بهتر است؛ برای تصمیم گیری هم به خود و هم همسرتان زمان دهید. شما برای کنترل احساسات خود و درک بهتر شرایط نیاز به زمان دارید . همسر شما هم ممکن است احساس سرخوردگی و پشیمانی داشته باشد و زمان میتواند به هردوی شما کمک کند تا تصمیم بهتری بگیرید.

میتوانید مدت زمانی از زن خود فاصله بگیرید و هر دوی شما روی خودتان تمرکز کنید.

برای برخورد با خیانت زن احساسات خود را کنترل کنید

همه ی افراد چه مرد و چه زن پس از خیانت دچار احساسات گوناگونی مثل خشم ، ناراحتی ، انتقام، کمبود اعتماد به نفس می شوند. در برخی موارد حتی بیماری های روحی مثل افسردگی و اضطراب گریبان گیر زندگی فرد میشود اما بر مردان ، بیشتر خشم و عصبانیت غالب است.

خشم بیش از اندازه در مردان که میتواند ناشی از تفاوت نگاه جامعه به خیانت مردان و زنان و تعصبات بی جا و غلط باشد ، ممکن است منجر به اتفاقات تلخی شود پس کنترل این احساسات از مهم ترین کارهایی است که در برخورد با خیانت زن باید انجام دهید و برای این کار میتوانید از مشاوره خیانت کمک بگیرید تا آسیب کمتری به خود و همسر خود وارد کنید.

 خشم چاره ی کار خیانت نیست 

این که شما از خیانت آسیب دیده اید و غرور شما خدشه دار شده کاملا درست است اما مجازات و خشم بیش از اندازه اوضاع را سخت تر و بدتر می کند و تمامی انسان ها در عصبانیت قدرت تصمیم گیری درست را از دست میدهند.

ممکن است کاری کنید که منجر به اتفاقی خطرناک شود یا راه ترمیم رابطه را از بین ببری و بعدا پشیمان شوید. پس با اینکه کار سختی است صبور باشید تا بتوانید به درستی تصمیم گیری کنید.

۱۰ عامل اصلی خیانت زن به شوهر

بیشتر مردان پس از خیانت همسرشان به دنبال علل آن هستند. مهم ترین دلیل خیانت زنان می تواند مشکلات مربوط به زندگی مشترک باشد و زن برای فرار از این مشکلات به سراغ رابطه ی دیگر میرود. هر چند که خیانت به هیچ عنوان قابل دفاع نیست اما دانستن دلایل آن می تواند به گرفتن تصمیم درست کمک کند.

  1. سردی مردان
  2. عدم توجه و نداشتن درک کافی مرد 
  3. ازدواج با اختلاف سنی زیاد
  4. برخورد های نامناسب
  5. بیماری همسر
  6. اعتیاد همسر به مواد مخدر یا مشروبات الکلی
  7. مشکلات مالی
  8. اعتیاد به رابطه جنسی
  9. تنوع طلبی
  10. عدم ارضای جنسی توسط همسر

و.. از جمله دلایلی هستند که باعث خیانت زنان می شود .

۷ نکته طلایی در برخورد با خیانت زنان

برای انکه در برخورد با خیانت زنان بهترین رفتار را داشته باشیم و کمترین آسیب را به خود و همسرمان وارد کنیم باید به هفت نکته زیر توجه داشته باشیم . البته رعایت بعضی از موارد زیر در بغضی از مواقع برایمان دشوار خواهد بود که به همین منظور باید به یک روانشناس خوب مراجعه کنیم .

۱- سرزنش نکردن خود | اولین قدم برای برخورد با خیانت زن

پس از احساس خشم ، فروپاشی غرور دیگر عاملی است که مردان را بسیار تحت تاثیر قرار می دهند. زن به هر دلیلی که مرتکب خیانت شده باشد، شما نباید خود را سرزنش کنید و به خود آسیب برسانید و دلیل خیانت زن را بی کفایتی خود بدانید زیرا همانطور که گفته شد این عمل به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

خیانت زنان در هر زمانی و به هر دلیلی ممکن است رخ دهد و نمیتوان آن را توجیه کرد و یا مقصر را فقط مرد یا فقط زن دانست. باید بر خود مسلط شده و افکاری که باعث اذیت میشوند را از خود دور کنید.

۲- نداشتن حساسیت بیش از اندازه در برخورد با زن خیانتکار

افرادی که خیانت میبینند علی الخصوص مردان همواره به دنبال جزئیات رابطه ی دوم هستند و می خواهند همه چیز  را در  رابطه با نفر سوم بدانند و ممکن است در ابتدا احساس خوبی نسبت به دانستن همه موارد داشته باشند اما آنها به شدت درگیر نفر سوم شده و از زندگی خود غافل میشوند علاوه بر اینکه ممکن است کنترل احساسات را نیز سخت کند.

از طرفی صحبت کردن با افراد دیگر در رابطه با خیانت زن حساسیت را افزایش داده و در ادامه با توجه به تاثیر گذاری تفکر سایر افراد ، تصمیم گیری دشوار تر میشود . بهتر است روی رابطه ی مشترک خود با همسر و تصمیمات آینده متمرکز شوید و از هر چیزی که باعث افزایش حساسیت و اذیت شدن میشود دوری کنید.

۳- تقویت روحیه خود 

فکر کردن مدام به خیانت زن می تواند شما را به طور کلی از زندگی دور کرده و روی شرایط روحی و کاری شما تاثیر گذار باشد. باعث ناراحتی بیشتر می شود و قدرت تفکر و تمرکز را از بین میبرد.  اما برای مدیریت شرایط و تصمیم درست بهتر است اول از همه شرایط خود را مدیریت و وضعیت روحی خود را کنترل کنید.

بهتر است تا جای امکان به کار های روزمره پرداخته و بیشتر با افرادی وقت بگذرانید که میتوانند اوقات خوشی را برایتان رقم بزنند. بیشتر کارهایی که دوست دارید انجام دهید و خود را با فیلم های کمدی و کتاب و … مشغول کنید تا کمتر به مسئله فکر کنید و کمک گرفتن از مشاور نیز میتواند در کنترل کردن شرایط روحی راهگشا باشد.

۴- افزایش آگاهی و تمرکز

ابتدا ممکن است به اعمال خشونت فکر کنید اما باید بدانید که برای برخورد با خیانت زن به هیچ عنوان نباید عجله کرد. باید تمامی راهکار های موجود را بدانید ، از حقوق و قوانین آگاه شوید و سنجیده عمل کنید. .عجله ممکن است سبب پشیمانی شما شود و راه بازگشتی باقی نگذارد. مشاور مناسب میتواند شمارا راهنمایی کند.

با همسر خود صحبت کنید، مشکلات رابطه خود را بررسی کنید، از دلایل خیانت آگاه شوید ، روی زندگی مشترکتان متمرکز شوید و همه چیز را تمام شده در نظر نگیرید. گاهی اوقات خیانت میتواند مشکلات زندگی را نشان داده و به شما کمک کند رابطه بهتری بسازید هر چند که کار سختی است . آگاهانه تصمیم بگیرید.

۵- سلامت جسمی و روانی

پس از خیانت هم شما و هم همسرتان باید از سلامت جسمی و روانی خود مطمئن شوید. همانطور که گفته شد خیانت زنان ممکن است به دلیل برخی بیماری های روحی و روانی اتفاق بیفتد و شما نیز ممکن است از این اتفاق آسیب زیادی ببینید.

از طرفی چون ممکن است از بیماری های فرد سوم مطلع نباشید ، هر دوی شما باید آزمایش هایی که مربوط به سلامت جسمی و جنسی است را انجام دهید .

۶- درک بهتر اتفاق و پذیرفتن آن

بسیار مهم است که خیانت زن را توجیه نکنید و باید بپذیرید خیانت چه در زنان و چه مردان اتفاقی قابل توجیه نیست اما از طرفی هم نباید بدون فکر و تحلیل ابعاد خیانت و  دلایل آن واکنش نشان دهید.

باید با همسر خود صحبت کنید و سخنان او را بشنوید و به دلایل آن بیاندیشید و احساسات خود را مدیریت کنید تا بتوانید به درک مناسبی برای تصمیم گیری برسید.

۷- عدم توجه قضاوت دیگران

تفکر سایر افراد نباید روی شما و تصمیماتتان تاثیر بگذارد. در اجتماع تابو های غلط بسیاری وجود دارد که یکی از آنها تعصبات بی جا در ارتباط با زنان است. خیانت زنان همواره موجب خشونت بیشتر و حتی قتل میشود اما باید دانست خیانت عمل قبیحی برای هر دو طرف است . و در برخورد با خیانت زن نباید به این تابو ها و باور های غلط توجه داشت.

چه مرد و چه زن در مواجهه با خیانت باید رفتار و واکنش خود را کنترل کنند و برای آینده خود تصمیم بگیرند و بدترین برخورد با زن خیانتکار تصمیم به مجازات و تنبیه روحی و جسمی او است. کاری که میتوانید انجام دهید جدا کردن زندگی خود از فرد خیانتکار یعنی همسرتان است.

برای داشتن بهترین رفتار با خیانت زن به روانشناس مراجعه کنید. 

خیانت میتواند صدمات شدید روحی را برای شما ایجاد کند پس مراجعه به مشاور و راهنمایی خواستن از او یکی از بهترین راه هاست. اینکه شما از دوستان و آشنایان خود کمک بگیرید کار درستی نیست زیرا ممکن است آن ها رازدار نباشند و مسائل شخصی زندگی شما بر سر زبان ها بیفتد یا به خود و همسرتان برچسب هایی زده شود.

در این شرایط مشاوره خیانت بهترین راه است چرا که  با فردی مطلع و با تجربه و مورد اعتماد مشورت می کنید تا هم شرایط روحی خود را بهبود ببخشید هم تصمیم گیری بهتری داشته باشید. مشاور میتواند موضوع را هم از جانب شما و هم از جانب همسرتان شنیده و بدون قضاوت و طرفداری راه های مناسب را به شما نشان دهد.

تصمیم نهایی

پس از صحبت با همسر خود و مشاور و بررسی تمام اتفاقات در نهایت تصمیم گیرنده شما هستید. اگر همچنان به همسر خود علاقه دارید و زن شما هم ابراز پشیمانی کرده و فکر میکنید رابطه شما قابل ترمیم است پس میتوانید گذشته را فراموش کنید و زندگی خود را از نو بسازید. و شاید این بهترین رفتار با خیانت زن باشد .

اگر هم فکر میکنید نمیتوانید با خیانت زن خود کنار بیایید بهتر است از هم جدا شوید تا بتوانید زندگی بهتری برای خود بسازید.

2022-12-13T14:50:51+03:30توسط |دسته‌ها: خیانت|90 دیدگاه

90 دیدگاه

  1. Avatar
    سعید مارس 14, 2021 در 2:05 ب.ظ پاسخ

    خیانت قابل بخشش نیست مخصوصا اگه دلیل خیانت تنوع طلبی جنسی شخص باشه، اما چون تقریبا تمام زنها داشتن تنوع جنسی رو انکار میکنن، این دلیل خیانت معمولا پنهان باقی میمونه.

  2. Avatar
    فرهاد آوریل 4, 2021 در 8:06 ق.ظ پاسخ

    سلام همسر من خانمی 36 ساله است و مشغول به خیانت است در چند مورد به من اثبات شده است ولی خودش به هیچ وجه قبول ندارد وهمچنان به خیانت خود ادامه می‌دهد من چگونه می توانم اورا به زندگی باز گردانم

    • دکتر شقایق درویشی
      دکتر شقایق درویشی ژوئن 3, 2021 در 11:32 ب.ظ پاسخ

      سلام
      برای بررسی بهتر توصیه میکنم به یک روانشناس مراجعه کنید.

      • Avatar
        رامتین دسامبر 22, 2022 در 8:28 ق.ظ پاسخ

        سلام وقت بخیر
        با توجه نظرات نوشته شده در این زمینه قابل بررسی است که فراوانی خیانت زنان تا چه حد است. والبته یه نکته قابل توجه است وان توجه به لقمه حرام وحلال. بنظرم قبل از هر واکنشی نسبت به طرف مقابل باید به حلال بودن درآمد خود دقت کنیم. خدادر با ه اثر لقمه حرام ولقمه شبه ناک با صراحت در کتب آسمانی سخن گفته است
        همچنین بر اساس قانون بقای ماده و انرژی. انرژی از بین نمی رود بلکه از صورتی به صورت دیگر تبدیل می شود. وتو خود بخوان حدیث مفصل.

        • Avatar
          محمد هستم مارس 10, 2023 در 2:42 ق.ظ پاسخ

          داداش گلم یه زحمتی بکش آدرس اون پارکی که ازش جنس میگیری رو برام بفرست،
          ممنون میشم ازت،
          آخه مشتی این چه حرفیه که داری میزنی؟
          دلایل مختلف علمی و روانی رو گذاشتی کنار رفتی سراغ لقمه حلال و حروم؟
          من آدم سراغ دارم خانومه تور کربلا میبره و میاره و فقط دماغش از چادر زده بیرون بعد هم زمان با دو نفر رابطه داشته، این حرفا کدومه مشتی؟

    • Avatar
      مهدی ژوئن 16, 2022 در 12:48 ق.ظ پاسخ

      ترجیح میدم مجرد بمونم و فقط تماشا کنم و سکوت کنم خیانت واقعا کار زشتیه برای مردی که تمام زندگی و جونشو فدای زنش و بچش میکنه با خستگی و این اوضاع کشور سختیها بیاد ببینه زنش بهش خیانت کرده من فک نکنم رواشناسی پیدا بشه جز عزرائیل که بتونه ادمو اروم کنه سخته واقعا من درک میکنم چون خودم قربانی هستم خوشیات میشه لحظه ای انسان سابق نمیتونی باشی قطعا

      • Avatar
        کلانتر مارس 2, 2023 در 5:49 ق.ظ پاسخ

        دقیقد هم حرف حق زدی مجرد بمون مث من و بقیه نشو کارم با دنیا تمومه دیگچون هیچ دکتری نمیتونه خوبت کنه ت ۴۵ روز کل موهای سرم سفید شد ه ر

        • Avatar
          بهروز مارس 23, 2024 در 3:31 ب.ظ پاسخ

          داداشی میتونی یه زنگ بزنی باهم کمی درد دل کنیم،،من تازه سه روزه بهم خیانت شده،دارم سکته میکنم،عاشق زنمم اما نمیدونم چه خاکی به سرم بریزم،ای خداااااا🥺😔😔😔😔😔

      • Avatar
        Mojtaba می 4, 2023 در 2:19 ق.ظ پاسخ

        دقیقا همینطوره
        هیچوقت هیچوقت فراموش نمیکنی کاری که زنت باهات کرده ، آدم قبلی نمیشی و افسردگی و ناراحتی سراسر زندگیتو برمیداره . درک قضیه و برطرف کردنش و اعتماد به جنس مخالف بنظر من تا همیشه از آدم گرفته میشه ، توی سایت ها میگن به کمک روانشناس مرد با قضیه کنار میاد و تموم میشه ، اما نظر شخصیم و تجربه من اینه تا ابد کسی رو که بخاطرش هرکاری کردی و اینکار رو باهات کرده ، نمیتونی فراموش کنی نه خودشو نه کار زشت و غیر انسانیشو
        خدا کنه هیچ مردی خیانت زن نبینه
        که بدترین درد همینه

      • Avatar
        babak سپتامبر 1, 2023 در 2:25 ب.ظ پاسخ

        سلام کار درست رو خودت میکنی. خداوکیلی بی خیال زن بشو که اگه ندونسته گرفتی و خیانت دیدی از بین میری

  3. Avatar
    مهرداد مولایی می 2, 2021 در 1:03 ب.ظ پاسخ

    سلام خانم دکتر
    من با یک خانمی میخوام ازدواج کنم که گذشته تلخی داشته
    مثلا پسر خاله ایشان ایشان رو مورد تجاوز قرار داده و به بکارت ایشان سدمه زده
    ایشون با چندین نفر دیگه هم رابطه داشته البته از طریق مجازی نه جنسی
    حالا من خیلی به ایشون مشکوکم و‌نمیتونم با خودم کنار بیام
    اگر ازدواج هم میخوام بکنم چون واقعا عاشقش هستم
    من تمام گذشتش رو فراموش کردم اما با پنهانکاری هاش اصلا نتونستم کنار بیام چرا که خیلی دروغ هم میگه
    درکل من عاشقشم و نمیخوام لطمه ای به رابطه ما بخوره
    ازتون میخوام کمکم کنید
    سپاس فراوان از محضر حضور سرکار خانم دکتر درویشی رو دارم
    ممنونم یا حق

    • دکتر شقایق درویشی
      دکتر شقایق درویشی ژوئن 3, 2021 در 11:43 ب.ظ پاسخ

      سلام
      وقت بخیر
      موضوع باید در جلسه خصوصی روانشناسی مطرح بشه،
      حتما از یک روانشناس کمک بگیرید.

    • Avatar
      مهربان احمق آوریل 16, 2023 در 11:41 ق.ظ پاسخ

      بردرانه بهت میگم
      هر چه سریعتر فراموشش کن
      این زن برای تو جز دردسر چیزی نخواهد داشت
      مطمئنا بعد از مدتی که عمر و جون و عشقت رو به پاش بریزی متوجه میشی من چی میگم
      توبه ی گرگ مرگه دوست گرامی
      زنی که حرمت خودش رو نگه نداشته و جسمش رو به دست مردهای دیگه سپرده ارزش خودش رو نمیدونه و کم کم به هر پیشنهاد ساده ای جواب مثبت میده
      حتی حریص تر هم میشه
      فقط بگم اگر با این چنین زنی ازدواج کنی روزی خواهد رسید که از خجالت نتونی از خونه بیرون بیای و هر ساعت آرزوی مرگ خودت رو داشته باشی
      کمی به خودت اهمیت بده
      مرد باش و یک بار به احساسات خودت نه بگو و عاقلانه فکر کن
      زندگیت ارزش بیشتری داره
      زنان بسیار زیادی هستند که ارزوی مهر و محبت تور ور دارن و با فرهنگ خیلی خوبی رشد کردن
      نکن این اشتباه رو

      • Avatar
        تنها سپتامبر 7, 2023 در 6:35 ب.ظ پاسخ

        زنی که به شوهرش یکبار خیامنت کرد دیگه فاتحه زندگی بخون هیچ صراتی نمیتونه مستقیم بشه
        بدون معطلی با تیپا بندازش بیرون خرنشو خرت نکنه بگه اشتباه کردم اون فقط یبارش توفهمیدی

        من اولین باره تو این سایت اومدم

    • Avatar
      بهروز مارس 23, 2024 در 3:34 ب.ظ پاسخ

      داداش گلم از من میدونی بیخیال این ازدواج شو،،،باهاش درارتباط باش اما باهاش ازدواج نکن🙏🙏🙏💙😔

  4. Avatar
    محمدرضا می 15, 2021 در 2:55 ق.ظ پاسخ

    سلام
    خیلی عالی بود این متن
    منم یه مشکل بزرگ دارم تو زندگیم میشه منو راهنمایی کنید؟
    شمالی از همدان

  5. Avatar
    محمد می 31, 2021 در 1:14 ق.ظ پاسخ

    سلام من یک پسر ۳۳ساله هستم ۸ساله که ازدواج کردم الان ۲تا بچه دارم راستش همسرم چند سال پیش موقعی که نامزد کرده بودیم با یک پسر عوضی رابطه داشته و بهم خیانت میکرده اوایل عقدمون..وقتی فهمیدم داغون شدم و عقدو بهم زدم و همه چیو به خانوادش گفتم ولی خودشو خانوادش دست بردار نبودن از من و بهم میگفت خلط کردم اشتباه کردم منو ببخش .و بعد از مدتی بخشیدمش..الان بعد از این ۸سال هر روز به خیانتش فکر میکنم تمام زندگی من شده این خانم و خیانت هایی که به من کرد.همیشه وقتی زنمو نگاه میکنم اونو با یه آدم دیگه درحال خیانت تصور میکنم تمام زندگیم شده کارای اون.لطفن کمکم کنید دارم از زندگیم از بچه هام از همه چی غافل میشم چیکار کنم حالم خوب بشه و این افکار مخرب به سراغم نیاد؟؟؟

    • Avatar
      شهرام احمدی دسامبر 31, 2022 در 12:20 ق.ظ پاسخ

      بله واقعیت اینه که تو جلسه با روان شناس معلوم میشه ولی چطور اجازه میدین روزه شک دار بگیرین شما اسیر محبتهای این خانم هستید که میخواد آویزون یه نفر بشه تجاوز و بزارید کنار اون روابط بعدی مهمه و پنهان کارهاش الان نیاز به یک وسیله داره که بتونه با ازدواج ا دامه بده . و شوهر تنها وسیله برای این کار حالا شما یا کسه ریگه

  6. Avatar
    رضا می 31, 2021 در 1:15 ق.ظ پاسخ

    سلام من یک پسر ۳۳ساله هستم ۸ساله که ازدواج کردم الان ۲تا بچه دارم راستش همسرم چند سال پیش موقعی که نامزد کرده بودیم با یک پسر عوضی رابطه داشته و بهم خیانت میکرده اوایل عقدمون..وقتی فهمیدم داغون شدم و عقدو بهم زدم و همه چیو به خانوادش گفتم ولی خودشو خانوادش دست بردار نبودن از من و بهم میگفت خلط کردم اشتباه کردم منو ببخش .و بعد از مدتی بخشیدمش..الان بعد از این ۸سال هر روز به خیانتش فکر میکنم تمام زندگی من شده این خانم و خیانت هایی که به من کرد.همیشه وقتی زنمو نگاه میکنم اونو با یه آدم دیگه درحال خیانت تصور میکنم تمام زندگیم شده کارای اون.لطفن کمکم کنید دارم از زندگیم از بچه هام از همه چی غافل میشم چیکار کنم حالم خوب بشه و این افکار مخرب به سراغم نیاد؟؟؟

    • دکتر شقایق درویشی
      دکتر شقایق درویشی ژوئن 3, 2021 در 11:19 ب.ظ پاسخ

      سلام
      وقت بخیر
      با توجه موضوع خیانتی که شما میفرمایید و خیلی هم ازش گذشته، تصمیم به ادامه زندگی گرفتید ظاهرا فرایند بخشش و اعتماد سازی به درستی انجام نشده، توصیه میکنم این فرایند رو زیر نظر یک روانشناس حتما انجام بدید تا افکار منفی ، احساسات منفی رو از خودتون دور کنید.

  7. Avatar
    Masenrezaii می 31, 2021 در 3:23 ق.ظ پاسخ

    خانم دکتر مقاله کاملی بود و واقعا ازش بهره بردم ولی من بعنوان یک پدر جوان که به خودم و بچم خیانت شده هرچقدر تلاش میکنم درگیر افکار پوچ نشم نمیتونم واقعا سخته کسی که پاره تنت میدونستیش یروزی توی آغوش کسی دیگه باشه و براش ناز کنه واقعا مگه انسان نباشه تحمل کنه

  8. Avatar
    علی ژوئن 6, 2021 در 2:39 ب.ظ پاسخ

    سلامخانم من الکی قهرکرده رفته قربون خدا گذاشتن توقلبم دیشب ساعت۳.۵شب رفتم جلوی درمادرش انقدر پیام دادم که مجبور شده بود بیادبه هرزگی نتونست برسه الان بگم دادگاه آزمایش بنویسن معلوم میشه رابطه داشته

  9. Avatar
    علی ژوئن 24, 2021 در 8:15 ق.ظ پاسخ

    با سلام
    من دو سال پیش از رابطه خانمم با یه مرد اتفاقی آگاه شدم.اونم از طریق پیامکهایی که مرده فرستاده و تو لیست پیامهای مسدودی گوشی اومده.خانم من اختلال دو قطبی داره و ریتالین مصرف میکنه.در حالی که من قرصاشو بموقع براش میخریدم خودش انکار میکنه و میگه اون مرده فقط برا من قرص میخریده و رابطه ای بین ما نبوده.ولی برا من باورش خیلی سخته چون تو پیامکها نشونه ای هست که همسرم هم به این رابطه رضایت داشته.من واقعا موندم چیکار کنم بعضی وقتها بخاطر پسر چهار ساله ام میگم تحمل کنم ولی بازم فکر خیانتی که کرده منو آزار میده.چون علیرغم اینکه میگه رابطه ی جنسی بین ما نبوده ولی من نمیتونم باور کنم .چون تناقض تو حرفاش هست.

    • Avatar
      ناشناس اکتبر 10, 2023 در 11:26 ب.ظ پاسخ

      با سلام دکتر من زنم میدونم بهم خیانت کرده کلا تغییر کرد ازخونه راخالی میکرد بچم میبرد خونه مادربزرگش به تلفن من بدجواب میداد همیشه استرس داره هرچه بهش میگم گردن پمیگیره ایا دوباره خیانت میکند.

  10. Avatar
    محمد آگوست 6, 2021 در 7:49 ق.ظ پاسخ

    سلام، وقت بخیر،خیلی سخته، هرثانیه و هرلحظه به شخصی نگاه کنی که حاظر بودی براش جونتو بدی، تمام جان و جوانی و عمرت رو فداش کردی،از همه چیزت براش گذشتی، از خانواده، دوستان، تمام تفریحات، تمام لذت های زندگیت شد یک نفر، بعد بفهمی با تمام عشقی که بهش داشتی داشته از پشت بهت خنجر میزده،با این همه محبت هایی که کردی اون در عوض به یکی دیگه محبت میکرده،منهدم میشی، خدا شاهده من خودم رو عاشق ترین فرد زمین و عشقم رو پتک ترین عشق دنیا میدونستم!!!! به نظرتون وقتی میفهمی که این آدم بهت خیانت کرده باز میتونی مثل قبل رفتار کنی؟؟؟؟ باز میتونی بگی از نو میسازم؟؟؟بخدا نمیشه، تمام نگاهت میشه تنفر، میشه انزجار میشه وحشت تکرار، اگه میلیاردها با هم بگه پشیمونه باز تو پیش خودت میگی وقتی یه با. انجام داده پس قطعا بعدا هم میتونه به هر بهونه ای خیانت کنه، حالم ازش بهم میخوره، حیف که تا آخر عمر مجبورم به تحمل، بخاطر بچه هام، لحظه لحظه های زندگیم شده فکر به خیانتی که بهم شده…..

  11. Avatar
    Ho3ein سپتامبر 30, 2021 در 5:01 ب.ظ پاسخ

    از این متن شما این برداشت میشه که اگه زنمون خیانت کرد بریم روی گلشو ببوسیمو یه شامم مهمونش کنیم دستم بهش نزنیم اگه ناراحت بودیم مه یه و اموالمونو بدیم بهش بریم سراغ بدبختیمون .مگه میشه کاری نکنی مگه میشه تنبیه نکنی ؟اون ادم مرده دیگه اون زندگی تموم شده مگه میشه به اینده فکر کرد. دعوا نکرده که خیانت کرده بالا یه ادمی گذاشته که بعد هشت سال از خیانت زنش نتونسته درست بشه و زندگیش رو هواست مگه میشه بخشید یا تنبیه یا کاره دیگه نکرد ؟؟؟😒

  12. Avatar
    Hamed سپتامبر 30, 2021 در 5:22 ب.ظ پاسخ

    اینجوری که اینجا اومده باید گله روی اون خانومم ببوسیم یه شامم مهمونش کنیم تنبیه ممنوع ناراضی هم بودی تمام اموالتو بده بعد جدا شو ازدواج نکنی راحت تری

  13. Avatar
    عوض اکتبر 21, 2021 در 11:46 ب.ظ پاسخ

    با سلام
    خانمم صادقانه بهم گفت دو ساله با ی پسر رابطه داره منم فعلا با ملایمت برخورد میکنم قصد انتقام هم ندارم لطفا راهنمایی کنید چطور کاری بکنم دوباره تکرار نکنه

    • دکتر شقایق درویشی
      دکتر شقایق درویشی دسامبر 16, 2021 در 5:20 ب.ظ پاسخ

      سلام و روز خوش
      قطعا مسئله به این مهمی در یک جواب یک خطی امکان پذیر نیست.
      حتما از یک زوج درمانگر مشورت بگیرید.

    • Avatar
      علی سپتامبر 13, 2022 در 8:01 ق.ظ پاسخ

      به نظرمن اگرکسی همسرش رو واقعا دوست داره میتونه یک فرصت دوباره به اون بده چون همه ی ما دردوره ای اززندگی خطا کردیم.ولی باوجوداینکه طرف مقابل ابرازپشیمانی وتوبه کنه.اکثراین مطالب اصراربه خیانت بود.دلیلی برای ادامه نداره اون بچه هم داغون میشه مدام بایدتوتنش هاتون سهیم باشه وخیلیها با بچه هاشون عنوان میکنن که اینده اون هم خراب میشه.من خودم این مشکل رودارم ومنتظرجوابم اگرمنفی باشه یا بلا تکلیف قطعا رابطه بایدقطع بشه.شب وروزبایدغصه بخوری درصورتی که اون فقط فکرش اینه که فردا با کی بره.نبایدخودمون روگول بزنیم یا توافقی یاازطریق دادگاه بایدمتارکه کرد.تنهایی بهتره تا تمام دقایقت پراززجرونفرت وکینه باشه.من همسرم ابرازعلاقه هم میکنه ولی من احمق نیستم مهم خودمم وازمن مهمتربچه نباید داغون بشیم.

    • Avatar
      Mohammad دسامبر 6, 2022 در 4:30 ق.ظ پاسخ

      به عقیده من تنها چیزی که قابل بخشش نیست خیانت چون آزمون وخطانداره اگرگذشت کنی خیلی راحت میگه سری قبل مگه چه غلطی کرد اینبارم روش پس برای خودت واگر بچه ایی درکاره ارزش و احترام قائل شو واین غده سرطانی رو هر چه زودتر بکن بندازتوچاه مستراح سیفونم بکش

  14. Avatar
    کامران اکتبر 26, 2021 در 12:48 ق.ظ پاسخ

    خیانت چه از طرف زن و چه از طرف مرد تلخ ترین اتفاقی هست که میتونه در یک رابطه بیوفته حالا چه رابطه دوستی و چه رابطه زناشویی،
    غیر انسانی ترین و پست ترین کار در کل هستی خیانت است
    واقعا اکه نمیتونید متعهد بمونید و نیاز به برقراری یک رابطه جدید دارید انسانیت به خرج بدین و رابطه رو تموم کنید بعد رابطه جدید شروع کنید،
    ۸ سال پیش از زنم خیانت دیدم
    اونم فقط یک بار
    خیلی با خودم کلنجار رفتم و‌روی خودم و خشمم کار کردم تا دو سال بعد از خیانت زندگی رو ادامه دادم،
    و واقعا هم بعد از اون هیچی چیزی ندیدم حتی کوچکترین حرکتی نمیکرد که باعث به وجود اومدن شک و تردید بشه و همه جوره در زندگی با همه شرایط و سختی ها همراه بود و هر جی که بود میساخت، و تمام تلاشش رو برای جبران کارش میکرد،
    اما من نتونستم با خودم کنار بیام، چون یک خشم همیشگی و دائم با من بود ،
    خیلی مشاوره رفتم و خیلی مطالعه کردم،
    اما هیچ وقت نتونستم فراموش کنم،
    هر لحظه تصویر اون شخص و رابطه سکس کردنشون جلوی چشمم بود،
    کارم به افسردگی شدید و اعتیاد کشید ،
    تمام تمرکز و توانم رو از دست دادم و به زندکی و شغل و حرفه ام بیتفاوت شدم
    کار تولیدی داشتم که ورشکست شدم ،
    بلاخره به روز تصمیم به جدایی گرفتیم در بدترین وضعیت روحی روانی و جسمی و مالی،
    چند سال از جداییمون میگذره ولی هنوز هم نتونستم فراموش کنم، هنوز همون خشم همون سرخوردگی و نابود شدن غرور و اعتماد به نفس و هزار تا احساسات تلخ دیگه مثل روز اول با من هست،
    و تو این لحظه که دارم این متن رو مینویسم کارم داره به جنون کشیده میشه، و زندکی برای من تموم شده،
    شاید با خوندن این متن فکر کنید که من خیلی سخت گرفتم و همون موقع که جدا شدم باید فراموش میکردم و زندگی جدید میساختم، اما هدفم از نوشتن این متن اینه که تورو خدا تورو به هرجی که اعتقاد دارید خیانت نکنید،
    اکه نمیتونین ادامه ندین،
    به خاطر هوس زندکیتون رو‌نابود نکنین،
    و اکه روزی خیانت دیدین و متوجه خیانت زنتون یا شوهرتون شدین همون روز رابطه رو تموم کنید، چون هیج وقت نه بخشیده نیشه نه فراموش میشه و فقط با ادامه دادن رابطه و زندکی بعد از فهمیدن خیانت وارد جهنم میشین و هر روز زندکیتون شکنجه و عذاب میشه، آخرش هم جدا میشین اما با تلفات خیلی سنگین و از دست دادن همه چیز

    • Avatar
      رامین می 25, 2022 در 8:54 ق.ظ پاسخ

      سلام…
      عمو کامران، هرچند زدنِ حرفشم اعصاب خوردکنه، ولی داداش گل گفتی…
      برای کسایی میگم که هنوز خیانت ندیدن، انشالله که هرگز نبینید، هرچند درحال وقوع باشه، اما ندونید خیلی بصلاحتره به مولا…!!
      اما اگه یروز همچین اتفاقی رو دیدی و فهمیدید،. درنک نکنید که اصلا جایز نیست!!
      بدون هیچ گپ وگفتی، خشونتی یا رفتار دیگه ای، همون روز تا شب نشده گوششو بگیرید و مثل ی دستمال توالت بندازید دور!!!
      اگه بقیه عمر و زندگی خودت و بچه ات برات مهمه، به هیچ وجه درگیر کارش نشید! به هیچ وجه کنجکاوی نکنید!
      کوچکترین اطلاعات یا کنجکاوی، مساوی با تباه شدن مابقی عمرت! تا آخر عمرت می پوسی! تخمیر میشی!!
      به ی موجود دیگه تبدیل میشی!
      بخدا دارم برادرانه میگم بهتون!! با همون اثبات اولیه شما دیگه اون آدم سابق نمیشید! پس جلوتر نرو.
      اون با اینکارش حد واندازه حقیر خودشو نشون داده بهت، پس فکر دیگه ای بجز جداشدن حماقته محضه.. نزارید به ی ساعتم طول بکشه، هرچه زودتر همونقدرم بهتر!!
      این تجربه ها به قیمت تباه شدن حداقل سه تا زندگی بدست اومده که میگم..
      پس مرد باشید وعمل کنید..
      یاحق

  15. Avatar
    احمدي نوامبر 2, 2021 در 12:38 ق.ظ پاسخ

    سلام چهار سال پیش با خانمی ٣٣ساله که تازه طلاق گرفته بود آشنا شدم خودش میگفت دلیل اصلی طلاقش با همسر سابقش اختلاف سنی زیاد و سکس بوده
    بعد از مدتی سکش با دیگران رو برای من تعریف میکرد و من بارها اون رو درحال چت کردن با مردهای دیگه دیدم و اعتمادی دیگه بهش نداشتم بارها ازش جداشدم ولی او دست بردار نبود و با قول اینکه دیگه خیانت نمیکنه بر میگشت و دیگه واقعا ازش بدم میاد متاسفانه ما همسایه هم هستیم و نمیدونم چه راهکاری به کار ببرم که دیگه با ایشون رابطه نداشته باشم چهار سال بخاطر رضای خدا و وجدان خودم خرج خودش و دختر کوچکش رو دادم که حلالش باشه ولی خیانت هاش در طول این چهار سال من رو داغون کرد
    واقعا دلم میخواد مجازاتش رو ببینم

  16. Avatar
    افشین نوامبر 29, 2021 در 3:32 ب.ظ پاسخ

    زن و یا مردی که برای دومین بار خیانت کرد باید از زندگی شوت کرد بیرون اینجور ادم ها اول اینکه ارزش خودشان را نمی دانند و دو اینکه باعث خرابی و تباهی سایر هم میشوند.

  17. دکتر شقایق درویشی
    دکتر شقایق درویشی دسامبر 16, 2021 در 5:40 ب.ظ پاسخ

    سلام
    حتما از یک روانشناس برای حل موضوع به این مهمی کمک بگیرید.

    • Avatar
      پرهام فوریه 16, 2023 در 4:35 ق.ظ پاسخ

      دوستان اگه مطمعا نیستید که خیانت خانوم خونتون به سکس کشیده نشده زندگیتون رو خراب نکنید و اتفاقا بهترین زمان هستش با مهربونی بخواید از خانوم که من چه کمبودی برات گذاشتم که خواستی دوستی داشته باشی و 70 درصد این خانوم ها درست میشن و دیگه به فکر خیانت نیستن. اما اگه ثابت شد رابطه جنسی برقرار شده اگه زیباترین زن جهان بود سریع جدا بشید. این که فرصت دوباره و… چرندیاتی هستش که برای اون مرد هایی صدق میکنه که بی ناموس هستن تعارف نداره ببخشید رک گفتم. این که بچم خراب میشه صدمه میبینه همش کشکه. میخوای بچت کنار یه هرزه بزرگ بشه؟ اونایی میگن فرصت بدیم گفتم چی هستن. فکرشو بکن بند جیگرت رفته لخت شده خوابیده زیر یکی دیگه آخه اگه غیرت باشه تا خودکشی پیش میره اون مرد نه این که بگی فرصت بدم. میدونم عشق خیلی سخت و بزرگه تموم بشه اما نشدنی نیست و مطمعا باشید بهتر جاش میاد. مثلا فرصت بدی بعد چند ماه از سرکار بیای بعد ببینی اینبار با 2 نفر داره سکس میکنه چی؟ بازم اگه فرصت دادی بشین در خونه کفش جفت کن برای مشتری هات والا

  18. Avatar
    علی ژانویه 4, 2022 در 11:57 ب.ظ پاسخ

    سلام . خانم من سی و شش ساله کارشناس مامایی و شاغل در بیمارستان هست . من سه سال هست کارم رو از دست دادم و بیکار هستم و در آمد کافی برای تامین هزینه های زندگی نداشتم و از شرایط مالی دلخواه همسرم برخوردار نیستم به نحوی که اون بارها این موضوع محور بحث بین ما شده و حتی تصمیم به جدا شدن گرفتیم اما باز هم فرصت گرفتم برای تغییر دادن شرایط و در این فاصله ظاهراً با مرد متاهلی که از خودش کوچکتر هست رابطه داره که این موضوع رو اخیرا پس از چک کردن چت واتساپ متوجه شدم کهدر عین زندگی با من با اون مرد هم رابطه دوستانه خوب داره و بسیار صمیمی شده و حتی قبل از اطلاع من از این رابطه پنهانی بعنوان مهمانی به خونه این مرد و زنش رفت و آمد داشتیم و اونا هم به خونه ما اومدن که وقتی به این موضوع فکر میکنم اون دو بار جلسات مهمانی این دو نفر یعنی زن من و اون مرد به قصد دیدن همدیگر این مهمونی رو ترتیب دادن خیلی حالم میشه از حماقت و سادگی خودم و بدتر اینکه نمی‌دونم رابطه شون در چه حد بوده و ممکنه ادامه هم داشته باشه هرچند که به خانمم موضوع رو گفتم و ازش خواستم توضیح بده علت این کارش رو که جواب قانع کننده ای نداد و فقط گفت که در حد حرف و پیام بوده و هیچ علاقه یا ارتباط عاطفی نبوده اما باورش سخته برای من و نمی‌دونم تا چه حد برام قابل ادامه دادن باشه این زندگی و رابطه با وجود اطلاع از خیانت خانمم … اگر ممکن هست کمکم کنید .

  19. Avatar
    علی رمظانی ژانویه 12, 2022 در 11:18 ب.ظ پاسخ

    سلام خانم دکتر ممنون متن که نوشته ی
    من شخص خارجی استم درایران سه ساله مهاجرم اما تازه گی به خانومم شک کردم که میخواهد خیانت کند ی دوختر ۲ ساله ازش دارم الان ۲ماه است درتلاشم موفق شوم که این شک را برطرف یا به واقعیت بیرسوم نشد لطفا ممنون میشم خانم دکتر یا خواننده این متن به من راهنمای کنید
    ازشما دوست عزیز که این متن را میخانی خواهیش میکنم که تا درتوان داری به دوستان خود ترویج کنیم که حتی درصورت فرصت انجام خیانت بخاطر هوس نیم ساعته زندگی ان بدبخت که برای در آوردن نون حلال واسی ان خیانت کار است،خراب نکنیم

  20. Avatar
    Esi ژانویه 25, 2022 در 1:36 ق.ظ پاسخ

    لعنعت خدا بر اون کسی که این موبایل اینترنت اختراع کرد داد دست این ملت باعث شد خیانت فساد صد برابر بشه مرد بیچاره صبح می‌ره سر کارش خسته میاد خونه زن لامسب خورده خوابیده راحت خیانتم می‌کنه الاهی ک خدا هممونو اهل کنه ب راه راست هدایت کنه و علا از دست کسی کاری بر نمیاد …..!

  21. Avatar
    هادی فوریه 4, 2022 در 12:46 ب.ظ پاسخ

    سلام .
    من ۸ سال ازدواج کردم زنم در زمان عقد با یه نفر در ارتباط بود البته متوجه شدم ارتباط جنسی بینشون نبوده بخشیدمش .
    اما بع د از ۸ سال دوباره متوجه رفتار مشکوکش شدم و متوجه شدم با یک آقای دیگردر ارتباط هست و رابطه داره و یک نفر دیکه هم پیامکی در ارتباط هست و برای من طلسم مرگ زودرس گرفته منم تمام چیزایی که براش خریدم ازش پس گرفتم زمینو ماشینو خونه طلا و فقط یه دست لباس دادم بهش فرستادمش خونه مادرش . الان میگم بیا طلاق بگیریم دیگه جواب نمیده . میتونم خودم غیابی طلاقش بدم ولی نمیخوام مهریه بدمش . چون لیاقت نداره . ضمنا ۳ ماه از این قضیه میگذره و من اصلا دلم براش تنگ نشده و واقعا دیگه علاقه ای ندارم بهش . فقط هنوز خشم دارم و احساس خیلی بدی دارم یجواریی دلم خنک نشده

    • Avatar
      امیر جولای 17, 2023 در 10:29 ق.ظ پاسخ

      رحمت به شیرت
      مرد خودتی

  22. Avatar
    حسن فوریه 5, 2022 در 7:44 ق.ظ پاسخ

    خدا رفتگان شمارابیامرزه من مرحوم پدرم میگقت اگر زنی باسه الت مردراببین اون زن هیچ کس نمیتونه نگه داره حتی توگاوصندوق هم کارفساداجام میده واگر مردی که بازنش درمورد زن های دیگه حرف بزنه خودش گرمساخی زن اش میکنه وباعث فساد میشه

  23. Avatar
    مهدی فوریه 9, 2022 در 6:19 ب.ظ پاسخ

    با سلام بنده چهل سال دارم ولی ازدواج نکردم بس که خیانت دیدم و عموما از زنها و از نظر شخصیت بهترین راه مواجهه با خیانت قانونه و طلاق اگر بچه هم دارید ازش بگیرید تا خلقیات بچه به ماین نره هر کس یک بار خیانت کنه باز هم می‌کنه و این چرخه براش مثل اعتیاد میمونه فرق ندارن همسرش چقدر زیبا پولدار و یا عاشق باشه خائن عفونتی که باید کنده بشه

    • Avatar
      قاسم آگوست 30, 2022 در 8:33 ب.ظ پاسخ

      متاسفانه خیانت زنان داره عادی می شود. بخصوص کارمندان و حقوق بگیران بیشتر این کار را انجام می دهند.
      اگه می خواهی زن بگیری سعی کن زن شاغل نگیری . باید شرایط مالیت خوب باشه وگرنه بی خیال ازدواج.

  24. Avatar
    اهورا ژوئن 2, 2022 در 4:20 ب.ظ پاسخ

    من زنم رو دوست دارم میپرستمش ولی اون ….. اما حالا میدونم واقعا پشیمونه و حاضره بمیره ولی این خفت رو نداشت الان با سه زچه چکار کنم اون از ۴۰ تا ۴۵ سالگی خیانت کرد الان۴۹ سالشه منم ۵۲ سالمه فقط میخوام بدونم چطوری درون خودمو ساکت کنم و این مدت رو از حافظه ام پاک کنم مرسی

  25. Avatar
    اهورا ژوئن 2, 2022 در 4:21 ب.ظ پاسخ

    من زنم رو دوست دارم میپرستمش ولی اون ….. اما حالا میدونم واقعا پشیمونه و حاضره بمیره ولی این خفت رو نداشت الان با سه زچه چکار کنم اون از ۴۰ تا ۴۵ سالگی خیانت کرد الان۴۹ سالشه منم ۵۲ سالمه فقط میخوام بدونم چطوری درون خودمو ساکت کنم و این مدت رو از حافظه ام پاک کنم مرسی وممنون

  26. Avatar
    اسفندیار ژوئن 16, 2022 در 4:31 ق.ظ پاسخ

    ب نظر من وقتی یکی خودشو جوری بهت نشون داده ک بهش صدرصد اعتماد کردی ، و خیانت کنه ، فقط ماشه رو بکش ، امونش نده ،

  27. Avatar
    ساسان ژوئن 19, 2022 در 8:52 ب.ظ پاسخ

    زن حائن باید نابود بشه تا همیشه راحت بشی
    هیچ راه حل دیگه هم نداره

  28. Avatar
    اسماعیل جولای 5, 2022 در 8:26 ب.ظ پاسخ

    روانشناس ها خیلی سعی میکنند که عنوان کنند خیانت زن با مرد تفاوتی نمیکنه – اصلا اینطور نیست – وقتی یک زن خیانت میکنه هیچ چیز جز مرگ نمیتونه غرور شرف مردانگی یک مرد رو برگردونه – و زن خائن اگر برگرده به زندگی اون زندگی میشه کثافت و بخشش یا حتی گفتگو در این مورد امکان نداره – تعجب میکنم از روانشناسی که عقیده داره بعد از خیانت زن ، زن و مرد با هم گفتگو کنند. فقط جدایی بعدش هم سالها بدبختی مرد

  29. Avatar
    جاوید آگوست 26, 2022 در 11:49 ق.ظ پاسخ

    من خانوم خودرا درحال رابطه با مردغریبه باچشم مستقیم خود دیدم الان فرزند ۳ساله دختر دارم حال مرا راهنمایی کنید چکار کنم جدا شوم یا برای بازگشت اون تلاش کنم

  30. Avatar
    ارش آگوست 28, 2022 در 7:18 ق.ظ پاسخ

    سلام توی زندگیم سختی های زیادی کشیدم و روپای خودم زندگیمو ساختم و ن پدری ن مادری ن حمایتی تنها دلخوشیم تو زندگی وجود همسرم بود وبا تمام مشکلات پیشمیرفتم با امید تا اینکه خیسانت همسرو دیدم دنیای سیاه و پوچو درداوری برام ساخته و توان کوچکترین حرکت عملکرد رو ندارم فکر نکنم برای یمرد دردی از این بزرگتر باشه چه کنم

  31. Avatar
    قاسم آگوست 30, 2022 در 8:31 ب.ظ پاسخ

    سلام . من 11 سال ازدواج کردم. دو تا بچه دارم. از همون اول به خاطر ظاهر زنم علاقه ای به او نداشتم گفتم شاید اخلاقش خوب باشه که دیدم اصلا اون طوری که فکر می کردم نبود. خلاصه به چند روانپزشک مراجعه کردیم و آخرش گفتند طلاق بگیرید. اما ما ادامه دادیم و بچه دار هم شدیم. خیلی کم پیش اومده تو سکس با همسر بخاطر حضور وی ارضا شده باشم فکرم جای دیگه هست و به چیز دیگه ای فکر می کنم تا ارضا شوم. الان یک سال هست عملا ارتباطی نداریم و یک بار به زنم گفتم اگه تحمل این شرایط سخت هست طلاق بگیریم. حدود 6 ماه هست ظاهرا با مردی در ا رتباط هست و به بهانه های مختلف بیرون می رود و دروغ می گوید و انکار می کند. ایشون کارمند هم هستند. نمی دونم چکار کنم طلاق بگیریم با دو فرزند یا با همین وضعیت ادامه دهم.
    از استرس و فشار به مرز جنون رسیده ام. در ضمن وضعیت کاری خوبی هم ندارم و از همه طرف فشار داره ما را خرد می کنه.

  32. Avatar
    علی سپتامبر 13, 2022 در 8:02 ق.ظ پاسخ

    به نظرمن اگرکسی همسرش رو واقعا دوست داره میتونه یک فرصت دوباره به اون بده چون همه ی ما دردوره ای اززندگی خطا کردیم.ولی باوجوداینکه طرف مقابل ابرازپشیمانی وتوبه کنه.اکثراین مطالب اصراربه خیانت بود.دلیلی برای ادامه نداره اون بچه هم داغون میشه مدام بایدتوتنش هاتون سهیم باشه وخیلیها با بچه هاشون عنوان میکنن که اینده اون هم خراب میشه.من خودم این مشکل رودارم ومنتظرجوابم اگرمنفی باشه یا بلا تکلیف قطعا رابطه بایدقطع بشه.شب وروزبایدغصه بخوری درصورتی که اون فقط فکرش اینه که فردا با کی بره.نبایدخودمون روگول بزنیم یا توافقی یاازطریق دادگاه بایدمتارکه کرد.تنهایی بهتره تا تمام دقایقت پراززجرونفرت وکینه باشه.من همسرم ابرازعلاقه هم میکنه ولی من احمق نیستم مهم خودمم وازمن مهمتربچه نباید داغون بشیم.

  33. Avatar
    علیرضا سپتامبر 16, 2022 در 5:33 ب.ظ پاسخ

    شما اول روح رو ثابت کنید ،بعد دنبال شرایطش بگردید

  34. Avatar
    ناشناس سپتامبر 26, 2022 در 9:00 ب.ظ پاسخ

    سلام وقت بخیر
    اگر راهنمایی بفرمائید برای برخورد با زن خیانتکار چکار باید کرد بهرغیر از بخشس

  35. Avatar
    شهرام اکتبر 11, 2022 در 12:23 ب.ظ پاسخ

    دیگاهاتون بوی غربی ها رو میده یعنی چی خیانت بشه و منطقی نگاش کنی نه به هیچ وج هر کسی دربرابر هر کاری میکنه خودش مسئول خیانتم به یک باره اتفاق نمیفته پس این حرف ها چرتد که بر هورد منطقی باید کرد بدترین و شدیدترین برخورد باید اننجام بشه در زمان مناطب و مکان مناسب

  36. Avatar
    علی دسامبر 3, 2022 در 2:03 ق.ظ پاسخ

    سلام
    مردی که با زن خیانتکارش همبستر بشه دیگه مرد نیست چطور یک مرد باغیرت می تونه با خیانت زنش کنار بیاد وبا اون رابطه جنسی داشته باشه
    پزشکی که این نسخه رو تجویز می کنه واقعا خودش نیازمند معالجه ودرمان است .

  37. Avatar
    Mohammad دسامبر 6, 2022 در 4:31 ق.ظ پاسخ

    به عقیده من تنها چیزی که قابل بخشش نیست خیانت چون آزمون وخطانداره اگرگذشت کنی خیلی راحت میگه سری قبل مگه چه غلطی کرد اینبارم روش پس برای خودت واگر بچه ایی درکاره ارزش و احترام قائل شو واین غده سرطانی رو هر چه زودتر بکن بندازتوچاه مستراح سیفونم بکش

    • Avatar
      محمد ژانویه 15, 2023 در 4:06 ب.ظ پاسخ

      سلام
      اینجا خیلی از دوستان به امید نجات از زجری که بقیه بهشون دادنایجا حرف دلشونو گفتن . لطفا اگه یک دونه یه جواب کامل یایک راهنمایی درست شدن من حرف تمام روانشناسها رو قبول دارم.ماشینه من خراب شده خودمم میدونم باید بره تعمیرگاه حالاکسی بگه ببرش تعمیرگاه به من کمک کرده؟ مسئله به این مهمی حتما برید روانشناش.من شخصا به این نمیگم کمک. طرف برای خلاصی از این درداینجا پیام گذاشته تا شاید کمکی بگیره پنج صحفه از دردش گفته لااقل پنج کلمه انژی بخش بهش بگید. متاسفانه خودمردم دارن سعی میکنن مرحمی بر درد هموطنشون باشن. شاید هم اشتباه باشه. اما از اینکه آدرس مطب رو بدن خیلی بهتره

  38. Avatar
    صادق دسامبر 12, 2022 در 4:34 ق.ظ پاسخ

    از وقتی که چهارم پنحم دبستان بودم مادرم درحال خیانت بود ، اونموقع من نمیدونستم ولی وقتی اون طرف به گوشیش پیام میداده داییم متوجه شد و خیلی بد مامانمو کتک زد ، من الان کنکوری هستم و تازه فهمیدم ک وقتی ما میخوابیم مادرم یواشکی میره بیرون و نزدیک صبح میاد ، این دفعه سوم بود ک متوجه شدم نصف شب رفته بیرون ، قبلا هم تو گوشیش یه چت با یه مرد دیدم ، نمیدونم چکار کنم سه تا بچه هستیم ، پدرمم دیگه بخدا نمیدونه چکار کنه پیر شد، پدرم دیگه توان اینو نداره ک مادرمو تحمل کنه، منم نمیخوام همچین مادری داشته باشم ،بخدا خیلی سخته ، غیرت دارم دیگه نمیتونم خیانت و این چیز هارو از مادر خودم ببینم و نتونم به احدو ناسی بگم. بنظرتون من چکار باید بکنم داداشم و خواهرم بچه هستن گناه دارن ، باز من 17 سالم هست ولی اونا چی…..

    • Avatar
      مهربان احمق آوریل 16, 2023 در 12:03 ب.ظ پاسخ

      طفلک بیچاره
      دلم کباب شد
      ولی عزیزم این شرایط چیزی نیست که تو بتونی حلش کنی
      اگر فکر میکنی که با صحبت کردن با مادرت میتونی به راه راست هدایتش کنی اینکارو بکن
      وگرنه به زندگیت ادامه بده تو هنوز کلی راه داری که باید طی کنی
      تو باید مثل یه انسان خوب در آینده بچه هاتو بزرگ کنی
      سعی کن از این رفتار مادرت عبرت بگیری و همسر خوبی برای خودت انتخاب کنی
      فقط به فکر خودت باش
      قوی باش و قویتر شو
      اونقدر قوی شو که بتونی دست برادر و خواهرت رو هم بگیری و به خودت افتخار کنی
      خدا همراهت باشه مرد کوچک

  39. Avatar
    ج م ط دسامبر 23, 2022 در 8:46 ب.ظ پاسخ

    به من به بدترین شکل ممکن خیانت شده که داستانش رو بگم سر همه سوت میکشه همسرم بخاطر دوست پسرش ۱۱۰ میلیون طلا فروخته داده بهش بدونه هیچ و پوچ در اوج زندگیش که همچی داش حتی چند ماه قبل خیانت براش یه ماشین صفر ۶۰۰ میلیونی خریده بودم و هر خوبی ای که شما فکرش رو بکنید بهش میکردم حتی کارتم با پول فراون دستش بود هرچی دلش میخواست میتونست بخره به یه نفری که از دزیده بود بهم خیانت کرد رابطه اشون تقربا ۷۰ روز به طول انجامید که کل داستان لو رفت پیشم نزاشتم کسی بفهمه ماشینو ازش گرفتم تمام مهریه رو تو دفترخونه بهم بخشید و الان به عنوان کسی که هیچی تو زندگی نداره مادر بچه هام هست زمانی تمام عشق و زندگی من بود و بهش عمیقا اعتماد داشتم خیانت نکنید که بدترین ضربه رو به روح و روان ادم میزنه من از لحاظ جسمی و روحی در لول بالای قرار دارم چند خودرو آپارتمان مغازه از لحاظ مادی واقع غنی هستم از لحاظ جسمی با ۱۸۵ قد ۸۸ کیلو وزن و چهره ای جذاب و دنشین البته بگفته اطرافیان و تا این لحظه هیچ خیانتی به همسرم نکرده کرده بودم و کلا وفادار به عشقم بودم

    • Avatar
      نازنین ژوئن 12, 2023 در 12:24 ب.ظ پاسخ

      بیشتر بنظر میاد داری تبلیغ خودتو میکنی شیطون دنبال کیس مناسبی بگو خجالت نکش 😒😒😒

  40. Avatar
    شهرام دسامبر 31, 2022 در 9:45 ب.ظ پاسخ

    حرفاتو چرت این فقط چرندیات غربی هاس

  41. Avatar
    تنها ژانویه 15, 2023 در 3:30 ب.ظ پاسخ

    باسلام:
    آدم هرچه قوتر باشه ،هرچه غیرت بیشتری داشته باشه، وهرچه با اصالت وبامعرفتتر باشه !این لعنتی، خیانت بیشتر نابودش میکنه. یادمون نره این عزیزانی که اینجا حرف دلشونو گفتن قویترین،باغیرتترین آدما هستن اما نامردهایی جگرشونو کباب کردن. از داخل میسوزن.پس خواهش میکنم اگه بلد نیستیم لحضه ای دردشونو کم کنیم !حواسمون باشه نمک رو روی زخمشون نباشیم.این درد خیلی بدتراز مرگ عزیزمونه. حواسمون باشه. حتی روانشناسها هم گاهی اشتباه میکنند پس بخودمون اجازه مشاوره ندیم. این درد رو تا نبینی درک نمیکنی.این آدمایی که اینجا پیام گذاشتن بخاطر گناه دیگری دارن اذیت میشن وخودشونو به در دیوار میزنند از درد خلاص بشن. افسوس این درد لعنتی با سرطان فرقی نداره

  42. Avatar
    نفس فوریه 5, 2023 در 4:24 ق.ظ پاسخ

    سلام ، من ی خانم متاهل هستم که به همسرم خیانت کردم ، ازدواج منو و همسرم به اجبار فامیل من بود ، هیچ علاقه ای به ایشون نداشتم و از اینکه با ایشون هم خواب میشدم حس خوبی نداشتم هفت سال پیش من ۱۴ سالم بود هیچی از زندگی زنان شویی نمیدونستم ، اما خیلی تلاش کردم که ایشون رو دوست داشته باشم ، سه ماه اول زندگی خوب بود تا اینکه کتک و دعوا شروع شد من همیشه ازش میترسیدم هر چی میگفت میگفتم چشم هر کاری میخواست باید انجام می‌شد وگرنه کتک میخوردم ، دوستم داشت ولی هیچ وقت نمیتونست نشونم بده عصبی بود خیلی نمی‌شد باهاش حرف زد تا اینکه ی روزی عاشق یکی از دوستای صمیمیش شدم چون ابرو نذاشته بود برام تو محل ! همش آزارم میداد و من تحمل میکردم ، عاشق دوستش ۴ سال بودم. بدون اینکه بفهمه چون احساس میکردم دوستش همیشه پشتمه و نصیحتش میکنه اخع دوستش هم همسایه ما بود هر روز و همیشه خونه ما بود . بعد از ۴ سال تصمیم گرفتیم به ی شهر دیگه اسباب کشی کنیم اومدیم به شهر جدید و من تصمیم گرفتم برم سرکار ، اونجا یکی از همکارام عاشق من شد و بهم پیشنهاد ازدواج داد البته نمیدونست متاهل وگرنه هیچ وقت این پیشنهاد رو نمیداد ، من هم بعد از خیلی فکر کردن قبول کردم که‌ دوست باشیم تا همدیگرو بشناسیم ، متاسفانه بعد از ۱ سال متوجه ارتباط من با یکی از همکارام شدن اولش وسایلاشو جمع کرد و میخواست بره ولی بعد برگشت بهم گفت خیلی دوستم داره و دوست داره که زندگیمونو خراب نکنه ولی من دیگه نخواستم و نمیخواستم آنقدر تو این زندگی اذیت شدم که وقتی بهش فکر می‌کنم از خودم بدم میاد بعد از فهمیدن ارتباط من با همکارم وضعیت روحیش اصلا خوب نیست همیشه مثل بچه ها گریه میکنه دلم براش میسوزه ولی همش کتکم میزنه ، اصلا نمی‌دونه خودش چی کار میکنه تو حال خودش نیست ، همکارم هم با من قصد ازدواج داره اونم همیشه میگه بدون من نمیتونه ! از خودم متنفرم از زندگیم متنفرم نمی‌دونم چیکار کنم ؟ شاید الان از خودتون بپرسین که چرا ازش جدا نشدی ! خانواده سنتی دارم هیچ کسی تو خانواده ما طلاق نگرفته نمیتونیستم خیلی فشار روم بود دوست نداشتمش هیچ کس منو درک نمیکنع میترسم از مردها من هیچی از زندگی نمیخواستم ن پول ن خوشگلی ن ماشین ن هیچی فقط ازش میخواستم باهام خوب برخورد کنه دوست داشتم منو زنش ببینه ن کارگر زیر دستش حالش خوب نیست باید چی کار کنم حالش خوب شه دوست ندارم تو این غربت تنها ولش کنم دوست دارم کمکش کنم با تمام بدی هایی که بهم کرده دوست دارم کمکش کنم ولی نمی‌دونم چه جوری ؟؟؟؟ ٫

  43. Avatar
    لارس فوریه 10, 2023 در 6:57 ق.ظ پاسخ

    ۳۸ساله هستم. ۱۶سال از ازدواجم میگذره. چندروزی با همسرم قهر بودم. دیشب امده بهم میگه منو‌ببخش یا بکش چون رفتم با یک مرد سکس کردم. دلم داره میترکه نفسم بالا نمیاد نمیتونم یک لحظه از این فکر بیرون بیام همش به خودکشی فکر میکنم. شایدم بعد از این مطلب همین کارو بکنم مشاوره و این چیزها حرف مفته چون هر لحظه که میگزره آتیش دلت بیشتر میشه. دوستان شمارو به هرچی که اعتقاد دارید خیانت نکنید لاقل قبل از خیانت همسرتون بکشید راحتش کنید بعد برید با همه عالم سکس کنید. شبی که همسرم امد بهم گفت خیانت کرده ای کاش ای کاش با خنجر میزد داخل قلبم ولی نمیگفت خیانت کرده. شمارووو بخدااا خیانت نکنین التماس میکنم.

  44. Avatar
    مهران عایدی فوریه 12, 2023 در 6:23 ب.ظ پاسخ

    من تازه متوجه پیامک های زنم به یک پسر مجرد شدم که به من خیانت کرده. به نوع شدیدی عذاب می کشم.
    اصلا نمی شه گفت که بخشیدنیه. البته من بخاطر بچه هام تصمیم گرفتم ببخشیم.
    اما با هر صدای پیامکی روی گوشی خانمم- با هر صدای زنگ تلفنی- با هر بار بیرون رفتن خانم این داغ برای من تازه می شه.

    بخاطر بچه ها مجبورم تحمل کنم این شرایط بسیار دشورار رو.
    از شرابط مالی مناسبی هم برخوردار نیستم که بتونم مهریه رو بدم و از پس هزینه های بچه ها و نفقه بر نمی یام.

    لطفا خیانت نکنید اگر خواستید خیانت کنید از رابطه خارج شید.
    تا اخر عمر فرد خیانت دیده عذاب می کشه.

  45. Avatar
    رضا فلاح فوریه 17, 2023 در 4:28 ق.ظ پاسخ

    سلام
    جنابعالی برای نوشتن مطلب فوق زحمت زیادی کشیدیدولی نگفتیداگریک زن معتادبه سکس باافرادگونانون بودوهمسرش پس از۲۳ستل زندگی مشترک متوجه موضوع شدچکاربایدبکند؟

  46. Avatar
    مرتضی مارس 4, 2023 در 1:30 ب.ظ پاسخ

    سلام ، من سه ساله نامزد کردم ، بعد دو هفته به رفتار های خانومم شک بردم و متوجه شدم در گیر یه رابطه هست با یه ادم آشغال صفت ، رفتم پیشش و ازش خواستم دست از زندگی ما برداره ، چونکه همسرم دختر عموم بود و فارق ازینکه دوسش داشتم ، نمیخواستم به این راه ها کشیده بشه ، فرصت دوباره بهش دادم ، ولی باز هم مچشو گرفتم ، مشکل روانی داره ، هم میخواد منو داشته باشه ، هم مثلا مرام بزاره و اون اشغال رو ناراحت نکنه ، بخدا جنگیدم ، سه سال عذاب کشیدم ، دوتا چهارتا قرص خواب میخوردم تا فقط بتونم یه ساعت بخوابم ، بعضی ها بویی از وجدان و شرافت نبردن ، همون اول بهش گفتم منو نمیخای ، برو ، ولی نرفت ، خلاصه اخرش جداییه ، خودتونو عذاب ندین ، بعضیا لیاقت بودن با شما رو ندارن

  47. Avatar
    مرتضی مارس 4, 2023 در 1:36 ب.ظ پاسخ

    چهار بار مچ شو گرفتم ، هرچی خواست قرض کردم و واسش فراهم کردم ، اخر هم رفت و البته پشیمون شد و سزای کاراشم دید ولی چرا ؟! خانوم های عزیز ، هیچ شخصی شمارو بهتر از همسرتون نمیخاد ، اونا فقط میان تا از شما استفاده کنن و بعد بندازنتون بیرون ، به بچه هاتون فکر کنین ، به آخرت ، لذت دنیا ارزش نداره ، نمیخواین راحت طلاق بگیرید ولی زندگی یه بی گناه رو تباه نکنید ، بخدا آخر این کار ها تباهی هست ، یه مرد وقتی میفهمه همسرش خیانت کرده ، هر ثانیه بعد ش واسش حکم مرگ رو داره ، توروخدا طلاق بگیرید ولی خیانت نکنید

  48. Avatar
    مهربون احمق آوریل 16, 2023 در 12:45 ب.ظ پاسخ

    مثل این دوستان بیچاره ی خودم من هم یه آدم مذکر مفلوک هستم که با یه ازدواج اشتباه خودم رو بدبخت کردم
    میگم مذکر چون واقعا بجز داشتن آلت مردانه هیچ مردانگی در خودم نمیبینم
    حدود 11 سال پیش با دختری که بدلیل نداشتن خانواده درست و حسابی و حمایت پدر و مادر از مردها آزار جنسی میدید دلسوزانه ازدواج کردم البته بعد از چند سال راهنمایی و کم کم عاشق شدن
    تمام زندگی و عمرم رو براش گذاشتم و هر نوع سرویسی بهش دادم تا حد توانم براش مایه گذاشتم
    زنی ولخرج و شلخته و ادایی و بسیار خودخواه و از خود راضی شده
    از اجاره نشینی توی یه خونه ی کوچیک به داشتن سه تا خونه و ماشین و غیره رسیدیم
    به اصرار زنم بچه دار هم شدیم که بزرگترین اشتباه بود
    از تمام دوستان و خانوادم دورم کرد
    تنها و ترد شده از دیگران و نوکر زن و زندگیم شدم
    خودم رو فراموش کردم و کم کم آب شدم پیر شدم ، جسمم مریض و ضعیف شد اما باز هم شوق ساختن زندگی خوب برای خانوادم رو داشتم
    تا اینکه ناگهان متوجه شدم سالها بهم خیانت میکرده
    حتی قبل از بچه دار شدن
    به راحتی و سوء استفاده از موقعیتهایی که بهش میدادم مثلا به بهانه ورزش و دیدن دوستانش با مردهای مختلف قرار میذاشته
    ساعتها و ساعتها
    مدیر باشگاه بدنسازی ؛ همکارهای پولدار شرکت ، متخصص پوست و زیبایی ، دندون پزشک
    به خاطر سکس رابطه داشتن با یکی که بیشتر از همه عاشقشه مجبورم کرد که شهرمون رو ترک کنیم و در شهر اون مرد نجس و حتی نزدیک خونش خونه بخریم
    جالبه که اون کثافت هم زن و دو تا بچه داره
    ولی تمام خانوادش رابطه های نامشروع دارن اهل پارتی های بسیار مفتضح و دود و افراط در نوشیدنی هستن
    کار به دعوا کشید و کلانتری و درگیری
    اما بدلیل قوانین گهی که داریم دستم به هیچ جا بند نبود
    نتیجش این شد که با کمال پررویی الان هر روز با هم بیرون میرن و هر چند روز مسافرت میرن و بعد از برگشت لباسهای پر از کثافت و دود و ترشحاتشون رو میشوره و جلوی چشم من خشک میکنه
    از صبح تا شب توی اینستاگرام و پیامک و تماس و غیره هستن برای هم عکس های سکسی میفرستن و هر غلطی میخوان میکنن
    جالبه که این زن شیطان صفت سر اونم کلاه میذاره
    و پنهانی با چند تا مرد دیگه هم قرار میزاره

    میگین چرا جدا نشدم ؟
    چون حق طلاق رو داره
    کفالت بچه رو داره
    تمام اموال و خونه ها هم به نام اونه
    منم و یه دست لباس و تمام عمری که به پاش حروم کردم

    فقط منتظر مرگم هستم
    شاید هم منتظر نمونم

    • Avatar
      نازنین ژوئن 12, 2023 در 12:29 ب.ظ پاسخ

      وا چکاریه خوب حداقل یه حرکتی بزنید مثلا از زندگی کثیفش برید بیرون تقصیر خودته خود کرده را تدبیر نیس

  49. Avatar
    رضا ۷۲ آوریل 23, 2023 در 12:56 ق.ظ پاسخ

    سلام وقتتون بخیر
    من پسری ۲۹ ساله ام زنم ۲۱ سال سن داره اوایل دز دوران نامزدی جون بدون من نداشت میرفتم بهش سر بزنم میخواستم برگردم نمیذاشت زمین و زمان و بهم می‌ریخت ک پیشش بمونم عقده عروسی کردیم همه چی خوب بود دنبال زندگی بود تا اینکه از شهرستان اومدیم تهران برا زندگی کم کم زنم نسبت ب من سرد شد هر روز دعوا راه مینداخت یکسره سرش تو گوشی بود رابطه زناشویی نمی‌کرد ب بهونه مریضی کار ب جایی رسید از اطرافیان حرف می‌شنوم ک زنت با گوشی فارسی صحبت میکنه چون ما همیشه زبان مادری حرف می‌زنیم فارسی حرف زدن نشونه دوست غریبه ست . بعد یه مدت خواهرم زنگ زد گفت زنت داره با یکی یواشکی پیام میده من پیام‌پیاماشو دیدم دیگه بهم ریختم زنم به بهونه دکتر از تهران میرفت کرمانشاه نمیذاشت من باهاش برم میگفت کارم طول میکشه از کارت جا می مونی خلاصه از کرمانشاه برگشت منم شک کل وجودمو گرفته بود داداشم زیاد تو برنامه هک و این چیزا بود ازش کمک خواستم یه برنامه ای بهم بده من بدون اینکه زنم بفهمه گوشیشو هک کنم خلاصه برنامه‌ رو روی گوشیش نصب کردم خودم میرفتم اسنپ دیگه هرچی زنگ و پیام هرکاری می‌کرد برام می اومد تا اینکه با یه شماره ای حرف می‌زد رفتم مکالمه رو گوش دادم دیدم با یه پسر صحبت میکنه میگه چطوری عشقم فدات بشم تو زنگ نزنی بذار خودم زنگ میزنم کسی متوجه نشه اون پسر حرامزاده هم میدونست دختر متاهل حتی احوال منم می پرسید اومدم خونه چیزی بهش نگفتم شب انقد اعصابم داغون بود داشتم میمردم یه قلیون گذاشتم داشتم میکشیدم یهو از خواب بیدار شد گفت چته چرا رنگت پریده چرا انقد عصبانی هستی گفتم هیچی خوابم نمیبره دختر یه بویی برده بود یهو باهوش شروع کرد حرف زدن گفت دیدی خودتو بدبخت کردی بیچاره شدم یهو شروع کرد ب گریه کردن یه جوری گریه میکرد انگار باباش مرده بود تا اینکه فردا اومدم خونه گفتم این پسره کیه باهاش حرف میزنی سریع گفت بخدا میدونستم سر این ناراحتی بخدا این شماره مزاحم مامانم شده مامانم شمارشو داده ببینم کیه گفتم اول مادرت بیجا کرده مگه صاحب نداره بعد ب تو شماره داده چرا بامن حرف نزدی بگی این شماره مزاحم مادرم شده میخوام بدونم کیه چرا کتمان میکنی تو ک میدونی من آشنا دارم شماره رو بدم همه اطلاعات طرف رو بدست میارم چون قبلا مزاحم داشتیم من سریع یارو رو پیدا کردم گوشیو برداشتم ب باباش زنگ بزنم بگم بیا دخترتو ببر سریع زنگ زد ب مادرش گفت مامان اون شماره بهم دادی مزاحمت بود گفتی ببین کیه الان باهاش حرف میزنم رضا فهمیده فکر میکنه من باهاش رابطه دارم در اصل مادرش بی خبر بود اینارو بهش گفت یعنی من گیر کردم توهم ادامه این حرف منو بگو بازار قسم و قران خودش و مامانش ک این مزاحم بوده دختره قرآن رو آورد گفت ب این قرآن دیگ اینکار رو نمیکنم ببخش میدونم اشتباه کردم گفتم چقده با پسره حرف میزنی گفت دوماهه گفتم خوب این مدت که باهاش بودی انقده باهاش صمیمی هستی الان پسره کیه اهل کجاست گفت بخدا هیچی نمیدونم خلاصه من بخاطر زندگیم رو این مسئله چشم پوشی کردم تا اینکه نزدیک عید شد خواستیم بریم شهرستان زنم پول خواست بره آرایشگاه بهش دادن رفت بعد رفتیم شهرستان یه روز رفتیم روستا کمک داداشام برا کشاورزی زنگ زد گفت من میخوام برم آرایشگاه گفتم درجریان باشی منم دیگه فکرم به این نرسید زنم تهران رفته آرایشگاه دوباره بره چیکار کنه خلاصه عید تموم شد اومدیم تهران دیدم زنم باز دعوا و بهونه گیری هاش شروع شد میگفت تو از من بزرگتری من تورو دوست ندارم من از تو بهترم و… تا اینکه دعوا راه انداخت منم یکی زدم تو گوشش سریع زنگ زد باباش این منو گرفته زیر مشت و لگد من میخوام بیام باباش زنگ زد تهدید کردن خلاصه زنم رفت خونه باباش بعد ک خانواده ام رو در جریان گذاشتم آبجیم گفت شهرستان اومدید بادختره رفتیم بازار زنت داشت با یکی حرف میزد همش آدرس میداد که همو ببینن منم گفتم رضاست شوهرت گفت نه تا اینکه شک کردم و فهمیدم یه پژویی داره دور ور دختره چرخ میخوره بعد اون روز بهت زنگ زد بره آرایشگاه ساعت ۳ رفت ۵ برگشت بهش گفتم تو ک ارایش نکردی گفت آرایشگاه بسته بود دیگه زنم رفته بود خونه باباش بعد زنم به باباش گفته بود شوهرم کار نمیکنه پول نداریم از این حرفا اونم نمیدونست دخترش بخاطر رابطه با یکی از زندگیش دل سرد شده منم زنگ زدم عموی دختره گفتم زنم بخاطر این کارا زندگیشو ول کرده با یکی در ارتباط بوده عموش رفت پیشش بهم زنگ زد گفت این حرفا درست شوهرت میگه گفت آره ولی مزاحم بوده خواستم ببینم کیه بهش گفتم من یکبار بخاطر قرآن بخشیدمش ولی اومده شهرستان دزدکی رفته سرقرار منم یه دستی زدم گفتم یکی رو فرستادم دیده با یه پسری قرار داشته ماشین پژو داشته دختره گفت آره رفتم خواستم ببینم اون پسره کیه دیگه باهاشون اتمام حجت کردم گفتم این دختر بشه دختر امام حسین من دیگه نمیخوامش به باباش بگو زودتر بیا توافقی طلاقش بدم عموی دختره هم رفت بابا

    پدر زنم صحبت کرد و روشنش کرد که دخترش رفته دنبال یه پسر دیگه و اقرار کرده ی بار بخشیده دخترتو ولی بازم دزدکی رفته سر قرار الان شوهرش میگه بیا طلاقش بدیم .
    زندگی من تو این مرحله مانده و هنوز هیچ حرفی از طرف خانواده دختر نشنیدم ولی دختره خودش زنگ میزنه میگه گوه خوردم غلط کردم اشتباه کردم میخوام بیام سر زندگیم گفتم گوه خوردی رفتی دوراتو زدی دیدی کسی ب جز من بدردت نمیخوره داری اینجوری میگی خب الان بگو پسره کیه که رفتی سر قرار تو ک میری قرار میدونی پسره مال اون شهر که زود میاد سرقرار وگرنه توکه نمیدونی پسره کیه چرا زنگ میزنی قرار میزاری بازم گفت نمیشناسم گفتم ببین تو ک حاضر نیستی اسم اون پسره رو هم بگی ببین چقد خاطرشو میخوای ک حتی حاضری بخاطرش زندگیت ازهم پاچیده بشه خلاصه الان خونه باباش منم میخوام طلاقش بدم دختره هم باهاش حرف زدم به همه چی اقرار کرده و صداشو ضبط کردم و چندتا عکس از تماس هایی که با پسره داشته رو دارم خیلی زیاد شک دارم رابطه جنسی داشته یانه ولی با این همه پنهان کاری مطمئنم رابطه هم داشتم فقط منتظرم طلاقش بدم
    الانم شماره پسره رو دادم تا اطلاعاتش رو بهم بدن نمیخوام درگیر این مسئله بشم ک پسره رو بکشم چون زنم ارزششو نداره فقط میخوام بدونم کیه و به پدرزنم بگم کیه حالا اگه درگیری هم پیش بیاد اونا توش بیفتن نه من
    زندگیم جهنم واقعی شده خداکنه هیشکی شریک زندگیش بهش خیانت نکنه آخه مگه چی برات کم گذاشتم این بلا رو سرم میاری خدا از آدم خیانت کار نگذره

    • Avatar
      یونس ت اکتبر 24, 2023 در 2:34 ب.ظ پاسخ

      سلام واقعا ناراحت شدم درکت میکنم میشه اسم نرم افزار حک رو بهم بگین واسه این موضوع لازم دارم

  50. Avatar
    دل شکسته آوریل 23, 2023 در 2:33 ب.ظ پاسخ

    سلام
    من توی دوران عقد فهمیدم موضوع خیانت رو، یه شهر فاصله مون هست بعد از ۸ ماه دیدم پیام دادناش عوض شده، تا برا تعطیلات عید رفم به دیدنش و همه فکری میکردم در موردش الا خیانت چون متن های عاشقانه ای که میداد و ترسی که از پدرش داشت هیچوقت فکرم به این سمت نمی رفت، تا اینکه چندتا حرکت مشکوکش مجبورم کرد گوشیشو بگیرم که چک کنم ولی نمیداد و منم گفتم بر میگردم شهرمون که بعد از دو ساعت گفت قرص خورده بیا برا آخرین بار ببینمت، بردمش بیمارستان که سم زدایی کنم با حالت بیحالی گفت نه ۱۱۰ میاد و پرونده تشکیل میدن برا علتش و بابا و دایی ها و عمو ها میفهمن و بد میشه ۲۴ ساعت موندم تو پارکینگ بیمارستان که اگه بد شد ببرمش که خداروشکر خوب شد و گوشیشو داد بهم و همه جریان رو گفت و لی دروغ هم توی حرفاش بود از اونجا که خدا خواست روسیاهش کنه ایتا بخاطر باگ هایی که داره پیام های پاک شدشو آورد دیدم بله رابطه داشتن ولی کار به سکس کامل کشیده نشده، دنیا رو سرم خراب شد حتی نذاشت به پسره چیزی بگم احساسم اینه که وابسته شدن، رفتم خونه جریان رو با یه حالت کم رنگ کفتم که سکته نزنن ولی قبلش تا سه روز نه حرف میزدم و نه اشتها که دیگه باباش گفت دخترم یه غلطی کرده وگرنه من دامادمو همه جوره قبول دارم، الانم دارم کم کم راضیشون میکنم که جدا بشیم چون واقعا نه خواب دارم و نه خوراک همه هم هی میگن چته، ولی میدونم حتی اگه جداشیم همیشه تو فکرم هست کامنت ها رو که خوندم حالم بهتر شد چون فکر میکردم حتما من یه عیبی دارم ولی الن فهمیدم یه سری از خانوما یا تنوع طلبن یا احساس میکنن کلاه سرشون رفته یا واقعا یه نو بیماری هستش یا،،، به هرحال همه تو زندگیشون امتحان میشن خداروشکر میکنم که بچه ندارم و فعلا دوس دارم تنهایی رو تا آخر عمر انتخاب کنم

  51. Avatar
    عباس مرادی آوریل 30, 2023 در 4:49 ب.ظ پاسخ

    سلام من همسرم از عید امسال داره با پسرم که ۱۵ سالشه به من خیانت میکنه همسرم 31 سالشه یک دفعه وقتی از کارم مرخصی گرفتم وقتی وارد خونه شدم با صدای ناله همسرم روبه رو شدم وقتی وارد آشپز خونه شدم دیدم که پسرم داره روی میز با مادرش سکس میکنه همون موقع بدون سر و صدا و بدون فکر از خونه خارج شدم و صدای ناله های همسزم به حدی بلند بود که متوجه من نشدن از اون موقع تو خونه دوربین گذاشتم و فهمیدم هر روز از وقتی من میرم سر کار تا بعد از ظهر دو سه بار رابطه طولانی مدت با پوزیشن های مختلف و در همه جای خونه دارند بعد از تعطیلات عید پسرم بعد از اومدن از مدرسه شروع به رابطه با همسرم در آشپزخانه میکنه دارم دیوونه میشم نمیدونم چیکار کنم پسر و همسرمو دوست دارم رفتار همسرم از اون موقع هیچ تغییری نکرده و حتی رابطه هامون پر هیجان تر شده چند وقته به باشگاه میرم و بدنش مثل یک زن بیست ساله شده و همسرم هنوز هم هر روز خواستار رابطه است و همچنین نمرات درسی پسرم خیلی بهتر شده ولی نمیدونم چیکار کنم نمیدونم اگه به روشون بیارم خانوادمون ازهم میپاشه به مشاور واقعا نمیتونم مراجعه کنم به نظرتون چیکار کنم؟

  52. Avatar
    عباس ژوئن 20, 2023 در 8:52 ب.ظ پاسخ

    آقایون وخانمهای عزیز هر وقت راجع به مشکلات خیانت همسر به مشکل برخوردید به اون دسته از روانپزشکهایی مراجعه کنید که خودشون تجربه کردند تمام فاکتورهای خیانت رو از حفظ هستند اما همسران خودشون سریعتر از بقیه دست به خیانت زدند.اصلا به این حرفها نیست کم اهمیتی خیانت از خانواده به فرزند دیکته میشه و بعد از ازدواج نمود می‌کنه اگر سعی کنید روابطتون با اکثر اقوام بی خاصیت قطع کنید هر که می‌ره به زندگیش میپردازه وقبول می‌کنه که مسیر زندگیش همین هست که پیش روشه ودیگه خودشو با دیگران محک و مقایسه نمیکنه امان از چشم و همچشمی بتمرگین زندگیتون کنید همش یه طعم و مزه داره حالا شاید رنگ و رخسار وشکلش کمی متفاوت باشند عوض مال خودتون بی منت هست لذت ببرید.قابل توجه هم آقایون هم خانمهای شیطون که سه سوته خر. میشن

  53. Avatar
    احسان جولای 3, 2023 در 9:45 ب.ظ پاسخ

    خیانت بدترین درد دنیا رو داره چرا چون فردی رو که عاشقش رودی اوردی کنار خودت و به هم متعهد شدین پس اگر کسی رو که دوست دارید همه چیزو زیر پا بزاره و بره با شخص سومی که فقط به خاطر اوا و هوس ایجاد رابطه میکنه بیفته پس بخششی نباید در کار باشه بنظر من مثل یه موش دمشو با دستمال کاغذی بگیر و پرتش کن خونه پدرش اتفاقا به نظر من باید ابروشو هم ببری باید بره تاوان بده دلیلی نداره زن خیانتکارو ببخشی که احمق فرضت کنه درسته میگن انسان ممکنه اشتباه کنه ولی اشتباه آنی اتفاق میفته نه مدت داره پس این مشاوران محترم لطف کنن توجیح نکنن خیانت هیچ توجیهی نداره واقعا مردی که زن خیانتکارشو ببخشه بی غیرته و مرد نیست حتی اگر پنج تا بچه داشته باشی

  54. Avatar
    محمد جولای 7, 2023 در 2:39 ق.ظ پاسخ

    این زنها که خیانت میکنند یک مشت تنوع طلب هستند . اتفاقا چه شوهر های خوب و منطقی و زن بچه دوستی هم دارند.
    خدا لعنتت شون کنه که از اعتماد شوهر خوب شون سو استفاده میکنن به حجاب و بی حجابی هم نیست . اینا یک مشت کثافت هستند . انشالله سرطان سینه بگیرن هزار تا بلا بیوفته سرشون. که جامعه پاک بشه

  55. Avatar
    عیسی آگوست 8, 2023 در 3:01 ق.ظ پاسخ

    زنی که یکبار جرعت خبانت به خودش رو داده این کار را هزار بار تکرار خواهد کرد ….توبه گرگ مرگ است

  56. Avatar
    یک بنده خدا آگوست 19, 2023 در 6:59 ق.ظ پاسخ

    منم دچار خیانت زنم شدم احساس وحشتناک همه مردایی که مثل من شدن رو درک کردم و البته چندین برابر بیشتر چون زندگی ای که من ساختم و کارایی که کردم از تمام جهت ها کم نذاشتم ولی اشتباه های من زیادی بالا بردن شخصیت طرف مقابلم بود که اخرش احساس کرد من لیاقتشو ندارم با اینکه خانم رو از خانواده نداری هم گرفته بودم .

    کاش کامنت من یک نفر رو اروم کنه و از تجربه ام استفاده کنه .
    پیامک ، عکس و …. دیدی توی گوشیش ! رمزشو عوض کرده تو گوشیشو نبینی ولی پیدا کردی رمز رو و رفتی دیدی ! زرنگیش زیاد بوده همیشه پاک میکرده حالا دیگه لو رفته و تو نمیدونی چند وقته داشته خیانت میکرده ؟
    اول ببین خودتم خیانت کردی یا نه ! اگه انجام دادی که یکم ارومتر میشی .
    دوم اینکه مقصر نیستی اصلا ادمیزاد یعنی هوا و حوس اگر اینا نباشه اصلا ادمیزاد نیست دیگه عروسکه یا متلسک . نمیشه مردا ادم باشن زنا متلسک بی احساس اینا یه چیز ذاتیه و تا یه زمانی براشون قابل تحمله بعدش دیگه نمیتونن . هیچکس نمیتونه .
    سوم همه ادمای روی زمین به هم خیانت میکنن همه جوره سگم گاها غذاشو دست بزنی صاحبشو گاز میگیره .
    چهارم خشمتو کنترل کن فکرای خشمگین نکن به فکر ق ت ل و دزدی و اتیش زدن نباش چون مساله خیلی راحتر از این حرفا حل میشه حتی اگه مهریه اش رو مثل من اول زندگی داده باشی و نصف زندگیتو برداره ببره شایدم بیشتر .
    پنجم سعی کن با کنترل و ابزار های کنترل بری دنبالش و چند تا مستند تصویری ازش بگیری . کار سختیه هر لحظه اش برات درده ولی برات ثابت باید بشه و برای طرفت هم حرفی باقی نذاره . عجله ای توی برنامه ریختن نکن صبور باش بلاخره مدارکت جور میشه عادی به زندگیت ادامه بده .
    مدارک که دستت رسید باهاش صحبت کن و چند شب دنبالش نرو بگو میام تکلیفتو روشن میکنم بذار اون چند روز تا مرز سکته بره تقاص دردایی که تو اون مدت کشیدی رو تا مدارک جمع کنی ازش بگیر باید بگیری بذار تو خودش هزاران مدل فکر کنه .
    بعدشم میتونی بری طلاق بدی چون هرگز زندگی ای که اولین خیانت توش شکل بگیره پایدار نخواهد بود . البته خیانت زن اینجوریه خیانت مرد یکم فرق داره مرد لحظه ای و گذرا میبینه ولی زن بعد از اولین نزدیکی نامشروع دیگه روش باز میشه و نمیشه جمعش کرد متاسفانه

  57. Avatar
    جهان اکتبر 11, 2023 در 12:06 ق.ظ پاسخ

    زنم خیلی دوست داشتم بهم خیانت کرد خدایا رسواش بکن

  58. Avatar
    محمود نوامبر 10, 2023 در 3:01 ب.ظ پاسخ

    من دوتا بچه دارم بچه ها چی اونا رو چیکار کنم من بچه هام خیلی باهوشن ولی مظلوم درد من فقط اونا هستن صورتشونو که تو ذهنم میبینم و خیانتی که مادرشون باهم کرد اینا دارن منو داغون میکنن تور‌و خدا راهنماییم کنید

    • دکتر شقایق درویشی
      دکتر شقایق درویشی آوریل 24, 2024 در 8:55 ب.ظ پاسخ

      سلام وقتتون بخیر متاسفم برای اتفاقی که براتون افتاده امیدوارم هرچه سریع تر شرایط روحی بهتری داشته باشید. میتونید از مشاوره برای تصمیم های پیش روتون کمک بگیرید

  59. Avatar
    سعید فرزادی نوامبر 15, 2023 در 9:47 ب.ظ پاسخ

    سلام اکثر آرایشگرها زن خیانتکارن ودروغ گو.من هم همین مشکل پیش اومده برام ثابت شده ولی قسم میخوره که من آدم درستی ام.ادم خنده اش میگیره .فقط طلاق بهترین راهه .تا خود خیانتکار چوبش رو یه روز میخوره .با امثال مثل خودش باشه ..

  60. Avatar
    موری ژانویه 31, 2024 در 11:20 ق.ظ پاسخ

    سلام خسته نباشین به همه دوستان و اقایان و خانم های گرامی.قانون کشورمون واقعا افتضاح هستش بیان یه قانون بزارن هر زن و مرد متاهلی خیانت کرد حکمش اعدام.ببین یکی دو نفر اعدام شن هیچکس وجود نداره دنبال کثافت کاری بره.مهمترین اصل هرجامعه و کشور قانون اون کشوره.میگن مهریه حق زن پشتوانه زن خوشبختی زنه.مگه مرد تو زندگی پشتوانه نمیخاد خوشبختی نمیخاد مگه مردا حق ندارن خوشبخت باشن.بخدا خیلی داره در حق مردای کشورمون ظلم‌میشه.به اون دسته از بیناموس هایی که مجردن یا متاهلن مرد هستن اگر زن متاهلی داره بهتون پا میده ناموسن نکنین زندگی کسی رو خراب نکنین.با چهارتا حرف قانعشون کنین هیچکی جز مردت بدرت نمیخوره جز سکس نیازی بهت نداره بخدا من اگر کاره ای در این کشور بودم مردی که دنبال زن متاهل میره رو تا ابد عقیم میکنم و آلت تناسلی و بیضه هاشو کامل میکنم.که تا ابد حس مردونگیش تبدیل به زنونگی بشه.من خودم داغ دیده ام مسه همتون دلم پره همین الان وضع روحی خوبی ندارم چون مسه همه مردای کشورم مورد ظلم قرار گرفتم

  61. Avatar
    موری ژانویه 31, 2024 در 11:35 ق.ظ پاسخ

    منو همسرم عاشق هم بودیم در دوران قبل ازدواج بهم رسیدیم.اوایل خیلی عاشقم بود هیچ کس وجود نداشت اسم منو بیاره.منم سنم ۱۹ سال بود ازدواج کردم.بچه ۱۹ سال نه میدونه زن چیه نه میدونه زندگی چیه.همش منو نمیزاشت بخابم میگفت باهام حرف بزنیم عشق بازی کنیم.ولی من متاسفانه بچه بودم و هیچ درکی از زندگی نداشتم.بیشتر اوقات ازم محبت میخاست ولی من به خاطر اینکه صبح ساعت ۳ ونیم‌میرفتم سر کار در دوران نامزدی واقعا خسته بودم نای بیدار بودن شبا رو نداشتم.ولی زنم که ۱۵ سالش بود محبت میخاست ازم چون تو خانواده ی بود هم از نظر مالی ضعیف بودن هم عقده محبت داشت.من به خاطر خوابم همیشه میزدمش که بزرگترین اشتباه زندگیم رو انجام میدادم.اون بعد ۸ ماه نامزدی هم عاشقم بود هم کمبود محبت داشت و هم بچه بود.که اشتباه کرد با یه ادم تو مجازی که از استان دیگه بود پیام میداد.من فهمیدم حتی خانوادم پشت زنم بودن میگفتن تو باعث این به این روز افتاده.واقعا زن خوبی بود من خودم باعث شدم اون به بدترین زن تبدلیش کردم.کسی که بند بند وجودش بودم به خاطر رفتارهای بچگانم که چون بر میگرده به کم سن بودنم بود اونو تبدیل کردم به یک زن خیانتکار که عقده کل وجودشو گرفته.یه بار خیانت ازش دیدم بخشیدمش در مشهد حرم امام رضا توبه کردش.ولی چون زنی که خیانت بکنه یه بار درس نمیشه و بعد ۴ سال توبه دوباره هم خیانت کردش ولی این سری من نفهمیدم خودش نمیدونم عذاب وجدان گرفت هرچی خودش درخواست طلاق دادش ازم طلاق گرفت تفاهمی.من بعد طلاق فهمیدم دوباره بهم خیانت کرده بود قبل طلاق.من از نظر دوستداشتن عاشقش بودم ولی ابراز کردن بلد نبودم که مشکل ۹۰ درصد مردا کشورمون است که ابراز کردن بلد نیستم.هم ازش بدم میاد هم عاشقشم.و عذاب وجدان دارم که من باعث شدم یه زن به راه کج کشیده شده.اخه مادر زن من فرشتس که بگم مادرش اونو بد ترییت کرده باشه.نه من مقصر اصلی خودمو میدونم ادم نباید تو سن زیر ۳۰ سال ازدواج کنه چون باید یه مرد بفهمه زن کیست احترامش چیست وهم زن در سن۲۸ سالگی پخته باشه.فقط دختر ۸ سالم بدبخت شدش به خاطر افکار پوچ و ضعیف من و مادرش.البته خانوادم هنوز هم پشت خانم من هست حتی طلاق گرفته میگن تو مقصری اون بچه بود ۱۴ سالش بود ولی منم بچه بودم ازدواج تو سن پایین اشتباه بزرگیه

  62. Avatar
    Ali مارس 3, 2024 در 1:40 ق.ظ پاسخ

    من اوضاعم از همه بدتره ،ی زن طلاق دادم ،ی زن دیگه گ فتم خیانت میکنه در حقم ،ولی میدونم ب هر کسی بگم باور نمیکنه چون عقاید دینیشو خیلی قشنگ بجا میاره نماز سر وقت و روزه و….، نمیدونم چگار کنم باهاش از اینورم دوباره تلاش چند سالمم هیچی میشه دیگه نای کار کردنم ندارم ، یکی منو راهنمایی میکنه چکار کنم با ااین مار خوش خط وخال ،در ضمن نشونم میده ک خیلی دوستم داره بحدی ک کل اشناهامون میگم خوشبحالت بااین زنی ک داری ،لقمه حرومم بهش ندادم خدا خودش شاهده، چکارکنم باهاش دوستان

دیدگاه خود را بنویسید

Open chat
24ساعته پاسخگوی شما هستیم